Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak kolega wyżej napisał lepiej tam nie grzebać dawka paliwa jest ściśle dopasowana do charakterystyki silnika więc każda zmiana może przynieść więcej złego niż dobrego. :rolleyes:

Opublikowano

ale jakby wtrysk lał to by było widać czarny dym z komina, a zmniejszenie dawki nie polecam bo ciegnik będzie mulny.

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam do was kilka pytań mianowicie 1 jak można rozpoznać że pompa wtryskowa wymaga już regeneracji, i czy znacie jakiś dobry zakład w lublinie który regeneruje pompy wtryskowe oraz wtryskiwacze?

2 Jestem zmuszony zmienić uszczelkę pod głowicą w moim zetorze ale nie wiem jak się do tego zabrać więc proszę o pare porad w tym zakresie.Dzięki wszystkim za odpowiedzi :rolleyes:

Opublikowano

Dzięki a możesz powiedzieć gdzie dokładnie i czy ty albo ktoś z twoich znajomych u nich robił i czy dobrze robią?

 

robiłem u nich pompę od c330, znajomy tez dawał im pompę od 3p, ja jestem zadowolony,

dali rok gwarancji ;)

masz tu numer do nich:

Tel.: 81 517 51 66

Kom.: 606 827 272

zadzwoń zapytaj czy robią do zetorów i jaki koszt,

Opublikowano

Występuje tylko w 7011 wink.gif Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Hmmm.... ciekawe. Tez tak mam nawet w lecie. Ale myślałem że to przypadłość tego egzemplarza. Widziałem kiedyś kilka 7011 i żaden nie zapał na tym "starcie" a ładnie odpaliły. A mój bez "startera" ani rusz. Jak wciśne ten guzik to pali jak nowka:)

Opublikowano

Kiedyś podobnie uruchamiało się ciężarową skodę. W nowym powinien palić beż tego, a używało się tego zimą tak jakby ssanie. wiekowa pompa juz nie trzyma fabrycznych parametrów i dlatego jeden pali bez, a drugi musi z.

Opublikowano

A ja uważałem że to z moim zetorem jest coś nie tak a tu widze każdy pali z tym przyciskiem, chociaż latem w słoneczny dzień to i da sie odpalić bez tego. Co jedno zauważyłem to po wciśnieciu tego przycisko bardziej u mnie kopci przez kilka minut jak bez wciśnięcia.

Opublikowano

Witam! Wczoraj odpalając Zetora wskoczył na większe obroty ale zaraz spadł i chodził normalnie. Poodśnieżałem trochę i go zgasiłem. Po pół godziny miał ciężko zapalić, gdy zapalił wszedł na bardzo wysokie obroty pochodził z 3 sekundy i zgasł. Próbowałem drugi raz tak samo. Pali ciężko, potem duże obroty i gaśnie. Spróbowałem trzeci raz i to samo. Pedałem ani manetką nie da się regulować obrotów. Co może być przyczyną?

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Opublikowano

Miałem to samo sekcje się zacięły, lepiej nie próbuj już odpalać bo silnik wtedy wskakuje na bardzo wysokie obroty i coś może trzasnąć, albo nie będzie można go normalnie zgasić. Wyjmuj pompę i zawieź do dobrego pompiarza. :)

Opublikowano

Dzięki :) Zdemontowałem już pompę. Rozebraliśmy jedną pokrywę z tatą i stwierdziliśmy że niech to robi mechanik i umówiliśmy się na poniedziałek.

Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Pozdrawiam Łukasz !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v