CBMarek

Members
  • Ilość treści

    255
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

3 obserwujących

O CBMarek

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. CBMarek

    wsk

    wsk potęga Świdnickiej techniki
  2. CBMarek

    Ursus C-385

    może i bedzie chodziło jak pompa zdrowa. Japompe miałem niby niedawno wymienianą ale ostro non stop wom wykorzystywany był i dozbebeszając całe to sprzegło wymieniłem wszystko co sie dało zeby miec pewność ze to jest juz za mną i jeśli coś to tylko pompa ale śmiga az miło. U mnie ok było jak wyjechałem potem upały robiły swoje i jak si nagrzało wszystko tylko szybciej pogonić chciałem albo noga z gazu zaraz popuszczał wom alboztawał pod obciązeniem. Ale 160 ha slomy co rok przez 4 lata na zwykłą 385 i pasówke to i tak nie do uwierzenia wynik a jednak poczciwy zabytek 385 dawał rade. Fakt że po 3 sezonach silnik do roboty ale co zarobił to sie nikt nie czarował i dziwił tylko sie staneło i zrobiło i chodzi
  3. CBMarek

    Ursus C-385

    Robiłem to kilka razy u siebie i paru znakomym dobrze zeby zrobić i mieć pewność z 700 trzeba wybulić. Mi padł w same zniwa z prasą. roboty na sprawne rozebranie i złożęnie na 3 4 godz i cheja w pole. Ważne aby konkretnie wszystkie uszczelniacze zrobić itd. Same tarczki nie wystarczą
  4. CBMarek

    Ursus 1604

    pawlus na lewo do pawła śmignij. a co masz do roboty pare lat chłopaki z pitrówkami robili wszystko nie było co narzekać., jak juz zabrazłem sie za to wszystko Jato nie widze sensu praste maszyny wszystko sam ropbie. Zrobiłem znajomemu jednemu drugiemu to teraz co chwila ktoś coą chce bo poleciliale nie amam kiedyh w drodze wyjątku coś zrobie. U ciebie o tam sie dzieje ze tak szukasz i znaleśc nie możesz ?
  5. klapa maski kupiona od scietej maski kratki tez wiec bedzie ok ogólnie chodzi mi ilo do dołu opuścić itd wole być pewnym zanim posiekam maske online90.90@o2.pl
  6. Witam potrzebuje wymiary maski ściętej mam zamiar sciać maske starego typu i chce żeby to fajnie wyszło i wygladało skosami sciąciami katami itd jak w orginale Dodam link do zdjęcia na którym poznaczyłem jakie mnie wymiary interesują. Wiem ze wystarczyło by mniej tych odległości ale wole mieć i nie pytać i być pewnym ze zrobie jak się należy Ogólnie to najważniejsz z kąt zacząć załamanie i ile opuścić http://www.fotosik.pl/zdjecie/62c3ef2a8cbd321a
  7. witam potrzebuję wymiarów grubego dachu mam zamiar cos sam pomajsterkować ale trzeba wiedzieć od czego zacząć itd i zeby wyszło to fajnie i z wyglądem a nie obora. Zdjęcie z oznaczeniami wymiarów które mnieinteresują wstawiam tutaj http://www.fotosik.pl/zdjecie/ecf6fab45cc91226
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj