Skocz do zawartości

Obecna sytuacja polityczna w Polsce


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
4 minuty temu, marekfarmer napisał:

z tym wielbłądem  to z własnych doświadczeń wkleiłeś   ???

Pytasz czy wielbłąd mnie podwoził, czy może chodzi Ci o posiadany stopień wojskowy? :D 

Opublikowano
Roman - gdzie de longhi ma licznik kilogramów kawy? Jakie to ma znaczenie skoro zanim zmielisz 200 kg to będziesz zmieniał maszynę. Mirro - chodzimy do fachowców. Dentysta, neurolog. Do profesjonalistki to żaden wstyd.
Opublikowano
27 minut temu, Roman176 napisał:

hahaha to czemu biadolisz i ursusem nie jeździsz ??

Bo ursus  to dziadostwo. Jak ktoś pyrka 100mth rocznie to może być.

Romek, czy nasi kierowcy też będą dostawać 50 Eur/dzień i od kogo?

Opublikowano
3 minuty temu, Ulman napisał:

Bo ursus  to dziadostwo. Jak ktoś pyrka 100mth rocznie to może być.

skąd wiesz jeździłeś u mnie są  w wielkich gospodarstwach po tyś do 1/5tyś mth i są zadowoleni 

4 minuty temu, Ulman napisał:

Romek, czy nasi kierowcy też będą dostawać 50 Eur/dzień i od kogo?

Przepisy zakładają, że pracodawcy będą też musieli wypłacać wysłanym za granicę wszystkie dodatki i bonusy, jakie otrzymują lokalni pracownicy

 

Opublikowano

Słowo - dieta - czyli racjonowanie i można rozumieć jako minimalny limit wynagrodzenia za utracone jakieś elementy normalności np. za rozłąkę z krajem, rodziną, żoną. To ostatnie sugerowało by na co dietę przeznaczyć... 

Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Ulman napisał:

Dziwne że się na Ursusie świat nie poznał tylko jakieś gówniane JD czy NH używają.

jd i nh nie miało Balcerowicza i przerwy w produkcji po za tym rynek odzyskać to poważny krok stracić można z dnia na dzień 

 

6 minut temu, Ulman napisał:

Dla mnie hitem jest że od dawna koledzy dopominają się takich płac jak na zachodzie a jak chcą nam  podnieść pensje do ich poziomu  to sa przeciw.

a dla mnie jesteś najdziwniejszym człowiekiem za najniższą krajową  gonił byś nawet w niedziele 

Edytowane przez Roman176
Opublikowano

Ale żeby użyć podnośnika trzeb włączyć wałek, szczególnie przydatne w opryskiwaczach a już najbardziej kosiarce rotacyjnej, Konstruktor geniusz, no tyle że sześćdziesiątka to nieudolny plagiat Zetora. 
Nie tylko "geniusz " Balcerowicza przyczynił się do upadku producenta takich "finezyjnych" konstrukcji.

Opublikowano (edytowane)

A co mnie obchodzi ze miał przerwę. Ja nie jestem od dotowania zacofanych technologicznie producentów. Prowadze interes i muszę mieć sprzęt na którym można polegać i komfortowo pracować.

Umiesz podać źródła tych swoich  rewelacji czy tak ci sie napisało i nie wiesz jak wytłumaczyć. Dlaczego nie chcesz by choć jednej ggrupie zawodowej wyrównali do poziomu zachodniego? Jakby mieli ci podnieść dopłaty do poziomu niemieckich o czym co chwilę piszesz to eż byś był przeciw?

A jest coś nielogicznego w pracy w niedzielę?

Edytowane przez Ulman
Opublikowano
1 minutę temu, Ulman napisał:

Umiesz podać źródła tych swoich  rewelacji czy tak ci sie napisało i nie wiesz jak wytłumaczyć. Dlaczego nie chcesz by choć jednej ggrupie zawodowej wyrównali do poziomu zachodniego? Jakby mieli ci podnieść dopłaty do poziomu niemieckich o czym co chwilę piszesz to eż byś był przeciw?

kosztem upadku połowy floty w Polsce ??  srałeś ze kobiety bd wyrzucać a ja zauważyłem odwrotną sytuacje  

2 minuty temu, Ulman napisał:

A co mnie obchodzi ze miał przerwę. Ja nie jestem od dotowania zacofanych technologicznie producentów. Prowadze interes i muszę mieć sprzęt na którym można polegać i komfortowo pracować.

czyli wolał byś t6 z psującą się skrzynią i wrzucaniem kosztami się ??

poszukaj na forum.....

ruszaniu słychać stukanie w skrzyni spotkał ktoś taka przypadłość dodam ze ma 350 godzin podeslijcie jakis pomysl bo serwis tylko kalibruje srzynie a to pomaga rak szara masc

Opublikowano

No to jak chcesz żeby nam wszystkim wyrównali pensje do zachodnich to też przestaniemy być konkurencyjni i bedzie wielu bankrutować. Ty masz kłopoty z logika i widzeniem 2 kroki do przodu. Chciałbyś zjeść ciastko i mieć ciastko. Podnieść mocno pensje oraz koszty firm a jednocześnie zachować konkurencyjność. Wiesz jak to zrobić?

Czemu połowa floty ma upaść?  Przeciez wg ciebie zachodni kierowcy zarabiają 24 tys /mc więc nasi i tak bedą o połowę tańsi.

Gdzie ja ci pisałem o t6? Skad ci się to wzieło? Zioło przypalasz?

  • Haha 1
Opublikowano

No i znowu samobój Romanek - już żadnych argumentów nie masz do dyskusji oprócz ułomnych wstawekO.o

Chyba w socjalistyczną przepasć ida:D  Wiesz jak nie stracić konkurencyjności jak bedziemy mieli zachodnie płące i koszty? Będziesz protestował jak będą wyrównywać dopłaty do poziomu niemieckich? Może ty pytań dotąd nie rozumiałeś  a wstydziłes się zapytać i dlatego jakieś dziwne wpisy tworzyłeś? Mam nadzieje ze rozumiesz o co pytam

Opublikowano
3 minuty temu, Ulman napisał:

Będziesz protestował jak będą wyrównywać dopłaty do poziomu niemieckich?

a mamy mniejsze koszty w rolnictwie ?? chyba na zarobkach rolników polskich 

4 minuty temu, Ulman napisał:

No i znowu samobój Romanek - już żadnych argumentów nie masz do dyskusji oprócz ułomnych wstawekO.o

bo ty nie masz swojego zdania bełkocesz  i czytasz co napisane w internecie nawet dobrze nie umiesz się w nim poruszać ale masz rozgrzeszenie ze względu na wiek 

6 minut temu, Ulman napisał:

Może ty pytań dotąd nie rozumiałeś  a wstydziłes się zapytać i dlatego jakieś dziwne wpisy tworzyłeś? Mam nadzieje ze rozumiesz o co pytam

ja cie tylko podpuszczałem  dlatego tak....  nazwał bym to ,,sprawdzam'' 

Opublikowano

?
Jest mało prawdopodobne aby samo wymuszenie wynagrodzeń zaowocowało upadkiem całej branży bo z tego co przynajmniej wiem przepisy dotyczą terytoriów poszczególnych krajów a transport to przejazd przez wiele państw i tutaj tylko część kosztów musi wzrosnąć firmom przewozowym a problem jest na tyle skomplikowany że nieprzewidywalny w skutkach takich dziwnych jak na wolny rynek regulacji. 
Przesłanie posta który zamieścił "Szmergiel" (o ile dobrze pamiętam "ksywę") nie jest taki daleki od prawdy bo byłem na tzw. zachodzie i rzeczywiście to nacje gnojasów powoli się robią może forma nie zbyt wyszukana ale nomen omen skoro "Szmergiel" pisał.
Sami twórcy tych obostrzeń nie do końca są pewni ich skuteczności a desperacja w forsowaniu wynika bardziej z przesłanek populistycznych po obu stronach bo tamci rzekomo bronią biednych wyzyskiwanych kierowców co dumpingują transport a nasi biednych dyskryminowanych właścicieli firm którzy tylko dlatego są konkurencyjni bo za taniochę robotnika mają. 
Jakieś to wszystko niespójne i bardziej chyba o kapitał polityczny stronom tu chodzi niż gospodarcze efekty bo raczej wielu się zgadza że regulacje jakiekolwiek nie służą na dłuższą mete gospodarce,
Nie podejmę się analizy co do przewidywanych skutków dowolnych regulacji bo one są tak naprawdę nieprzewidywalne o czym wiedzą wszystkie strony sporu i to jest najgorsze. Gierki polityczne stają się ważniejsze od "zdrowia" gospodarki i o taką niespójność mi chodzi bo mówią co innego choć wiedzą że już większość z nas orientuje się o co naprawdę chodzi.
W UE staje się ważniejsza dominacja poszczególnych nacji od sukcesu UE jako całości. Do du,y z taką unią.

Opublikowano

A co cie obchodza koszty? Ja się pytam czy będziesz przeciw podniesieniu dopłat do poziomu niemieckiego.? Czy to nie dosc proste pytanie? 

Ja niby bełkocze a ty nawet na szczegóły tego co sam napisałeś unikasz odpowiedzi.

Jak powtarzam to co w internecie to  zapewne są tam sa też wszelkie odpowiedzi na to co pisze i bez trudu posługując się netem i własnym niewątpliwym intelektem wykażesz merytorycznie  że się mylę  Możesz mi wytykac niescisłości jesli potrafisz chociaż jak dotąd zawsze samobóje byłyxD

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Ulman napisał:

A co cie obchodza koszty? Ja się pytam czy będziesz przeciw podniesieniu dopłat do poziomu niemieckiego.? Czy to nie dosc proste pytanie? 

zrazu wziąłem poniższy wpis za bezsensowny przypał ale los zdecydował że pasuje bo przy bijatyce o pozycję populistyczną dwojako przy zestawieniu dopłat rolnych ze stawkami minimalnymi wynagrodzeń.

58 minut temu, WschodPolskiPany napisał:

j jestem za a nawet przeciw:D

niestety trzeba się zdeklarować bo tylko Niemcom daje dwuznaczna odpowiedź oręż silnego argumentu z filozofią Kalego
a i Francuzom też ale Oni ostatnio stale za niemiecką podczepkę robią

Trochę z chęci lakoniczności mi się przeintelektualizowało to pociągnę dalej bo kolejna niespójność - albo chcemy niemieckich reparacji wojennych jako państwo - społeczność i uznajemy roszczenia żydowskich gmin - społeczności, albo olewamy jedno i drugie bo kolejny przykład .... jakiejś ... no mocno muszę ...hipokryzji.

Powoli browarnik zaczyna tonąć we własnym piwie.
Zobaczę czy czego jeszcze nie "dowarzono" i obejrzę sobie wiadomości.

Edytowane przez dysydent
Opublikowano
Dysydent - nie wystarczy auto kupić aby mieć transportowy biznes. Ktoś za kiermanem musi siedzieć, ktoś mieć kontakty, ktoś w papierach spać. Nie sztuka widzieć wszędzie wrogów i każdą informację interpretować jako spisek.
Opublikowano
37 minut temu, Ulman napisał:

A co cie obchodza koszty? Ja się pytam czy będziesz przeciw podniesieniu dopłat do poziomu niemieckiego.? Czy to nie dosc proste pytanie? 

ni i co ze jestem ?? wykończymy tak nie równa konkurencje ?? nie ..

40 minut temu, Ulman napisał:

Jak powtarzam to co w internecie to  zapewne są tam sa też wszelkie odpowiedzi na to co pisze i bez trudu posługując się netem i własnym niewątpliwym intelektem wykażesz merytorycznie  że się mylę  Możesz mi wytykac niescisłości jesli potrafisz chociaż jak dotąd zawsze samobóje byłyxD

hmm tak tylko ty uważasz jak z przyjęciem ustawy ......

Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, DTaras napisał:

Dysydent - nie wystarczy auto kupić aby mieć transportowy biznes. Ktoś za kiermanem musi siedzieć, ktoś mieć kontakty, ktoś w papierach spać. Nie sztuka widzieć wszędzie wrogów i każdą informację interpretować jako spisek.

Spisek jest planowym działaniem o ściśle określonym celu tutaj oficjalnym celem Brukseli jest równość socjalna, podtekstem gospodarczym jest nierówna konkurencja (dwojako przez strony rozumiana) a rzeczywistym powodem wszczynania podobnych konfliktów jest kapitał polityczny po obu stronach bo obie czują się zagrożone zarówno liberalno - lewicowe jeszcze centra unijne i konserwatywno - narodowe PiSy Orbany i nie wiem jak im we Włoszech. Politykom zaczyna zwisać sprawne funkcjonowanie Unii jako całości - wniosek po obserwacji bliższej tego wszystkiego. Czyż nie?
To nie spisek to przeczucie agonii. 

wracam do "dziennika" 

Edytowane przez dysydent
Opublikowano
Dysydent - marna jest wiara w to, że nigdy nie będzie konfliktów. Niemcy to kraj związkowy i sami ze sobą mają sporo problemów. Gdyby miała być jednogłośna to w jakim języku ma mówić? Niemieckim jak raczyłeś niegdyś zauważyć? Nie - dziś jest to według Ciebie niemiecko - francuski. Piszesz o upadku Unii. Bądź konsekwentny i przestań rzucać wrazesami, wysil się na kolejny słowotok i napisz - co potem...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez jahooo
      Zapraszam do nowego tematu, kontynuacja wątku z roku 2024
       
    • Gość
      Przez Gość
      Podejrzewam ogromny kryzys w rolnictwie. Nie zaskoczy mnie gdy mleko będzie po 0,70 zł, trzoda po 3,50 A byki po 5,50.😥😥
    • Przez Piotr_SM
      Może kogoś zainteresuje: https://www.gov.pl/web/rolnictwo/minister-stefan-krajewski-oglosil-wsparcie-dla-rolnikow-700-mln-zl-na-jednoprocentowe-kredyty-260-mln-zl-na-pomoc-za-straty-okolo-1577-mld-zl-na-platnosci-bezposrednie
    • Przez jahooo
      Kontynuacja tematu z 2023 roku
       
    • Przez dunda92
      Proponuję uporządkować rozmowę. Byłem na Dorohusku, byłem na strajku w swojej okolicy. Czas i obowiązki większości ludzi nie pozwalają stać na granicy 24/7, a myślę że chcieliby jak i ja dowiedzieć się o aktualnej sytuacji na wszystkich granicach. Tym bardziej w związku z wczorajszym posunięciem Tuska o włączeniu granic do infrastruktury krytycznej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v