Skocz do zawartości

Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nowa to koszt około 180zł. Mocowanie w kabinie ma na takiej skośnej blasze i pewnie dlatego taka cena. A co tam może stawiać opór? Albo łożysko przyciera się na wałku po którym się przesówa, lub ktoś grzebał i zmienił na mocniejszy docisk - jeśli jest taka możliwość? Lub właśnie ta linka...

Opublikowano

Zdaje relacje z dzisiejszej próby:
Linka wyjęta, przesmarowana i chodzi w pancerzu leciutko bez żadnego oporu. Założyłem z powrotem na sprzęgło i dalej ciężko, aż się dźwignia gnie :D obstawiam, że jednak przyczyna tkwi w środku bo przez przeciwwagę też ciężko chodzi pierwszy jak i drugi stopień ale dałem sobie z tym spokój do puki nic poważnego się nie dzieje tylko ciężko chodzi nie będę rozciągał Reni. 

Opublikowano

To na razie zostawię, sprzęgło puki co działa dobrze więc szkoda go rozciągać i robić niepotrzebne koszty jak coś zacznie się dziać ze sprzęgłem wtedy go rozjadę (oby tylko nie wypadło w czasie największej pracy). 

Opublikowano

Sprzęgło zaczyna już wysprzęglać tak mniej więcej w połowie może nawet bliżej tak góry pedała. Nie regulowane wcale tymi śrubami od kiedy go kupiłem wcale nic nie regulowałem a sprzego tak chodziło od początku a teraz mam czas i chciałem zrobić żeby było lżej.

Opublikowano

Jeśli w połowie, czy coś koło tego to tarcza sprzęgłowa jest jeszcze do przyjęcia. Skoro od początku tak było i nie regulowałeś go to nie ma naprawdę czym się przejmować rok lub dwa wytrzyma z pewnością.

Opublikowano

Tylko daj do dobrego zakładu! Lepiej parę zł więcej zapłacić i mieć spokój. A po zrobieniu zdaj sprawozdanie jak działa!

 

Odebrałem pompę wtryskową od ciągnika zamontowałem i odpala idealnie,mechanik stwierdził,że się ona zapowietrzała.Ciśnienie było dobre tylko schodziło gdzieś z niej paliwo,po wymianie łożysk,uszczelniaczy,końcowych motylków zapłaciłem 260zł i jestem zadowolony.

 

Dzięki za odpowiedzi ! :D

Opublikowano

Przepraszam za odgrzebanie wątku, kolega AlaCapone dokładnie podał jak podłączyć jeden typ stacyjki.

U mnie natomiast jest inny, (jest to jeszcze oryginalna stacyjka), problem jest też taki że przewód od świecy nie był podpięty i za cholerę nie wiem gdzie go podpiąć. Gdzie nie podepnę to świeca ma zasilanie cały czas.

Spotkał się już ktoś z takim problemem ?

20181204_111926.jpg

20181204_134117.jpg

20181204_140039.jpg

Opublikowano

Problem w tym ze po zapaleniu prad jest na wszystkich stykach poza rozrusznikiem. Myślę czy jakieś mostkowanie miało by sens, albo ze walnieta jest stacyjka. Tylko dlaczego normalnie pali ?

Ktoś moze posiada taką stacyjke i mógłby zerknąć, albo wiedzę jak to ogarnąć, bylbym bardzo wdzięczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v