pawlox17

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O pawlox17

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Odebrałem pompę wtryskową od ciągnika zamontowałem i odpala idealnie,mechanik stwierdził,że się ona zapowietrzała.Ciśnienie było dobre tylko schodziło gdzieś z niej paliwo,po wymianie łożysk,uszczelniaczy,końcowych motylków zapłaciłem 260zł i jestem zadowolony. Dzięki za odpowiedzi !
  2. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Dałem pompę do spr jest ona popsuta,daje słabe ciśnienie na końcówki,zawiozłem ją do majstra u którego miał sąsiad po efektach jego naprawy pompy widzę po ciągniku dużą różnicę,remont pompy kosztuje 800zł na dzisiejszy dzień w sobotę mam odbiór ;o
  3. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Dobra dzięki za odpowiedzi :rolleyes:,pompa idzie do naprawy :mellow:
  4. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Na zimnym silniku sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wyszło 22
  5. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Zmierzyłem ciśnienie na cylindrach,wyniosło 22.Jakie jest prawidłowe ciśnienie?
  6. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Świecę płomieniową grzeję pół minuty.Jeżeli nie ma pierścieni to czemu nie pobiera oleju i nie przedmuchuje wlewem? Kompresji niestety jeszcze nie mierzyłem Oprócz przestawienia pompy wtryskowej i pomiaru ciśnienia przejrzałem wszystko Jakie powinno być ciśnienie w wtryskach i na cylindrach?
  7. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Tak świeca płomieniowa. " Pompowtryski są nowe"--> końcówki wtrysków Ciągnik był z taką przypadłością. Tuleje są niewypracowane i po zdjęciu głowic natłoki były zalane naftą,która przeciekła po 20 min
  8. pawlox17

    Renault 95-14 problem z odpaleniem pilne

    Przy odpaleniu silnika zadymi na czarno i dymienie ustaje.Jak silnik złapie temperaturę (na +) przestaje kopcić
  9. Witam Posiadam Renault 95-14,mam problem z odpaleniem ciągnika,dałem do sprawdzenia głowice,okazało się,że są dobre. Pompowtryski są nowe,paliwo nie schodzi z układu paliwowego,akumulator i rozrusznik są nowe,świeca żarowa jest sprawna.Ciągnik przy rozruchu długo kręci,dymi na siwo i odpala bardzo późno.Czy może być to przyczyna zapłonu? Z góry dzięki za odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.