Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moglby mi ktoś wskazać kierunek jak rozebrać rozdzielacz pod siedzeniem żeby wymienić uszczelnienia bo spod dzwigni saczy mi się olej a rozdzielacz jest nowy Archimedesa 😐

Edytowane przez tomn95
Opublikowano
Dnia 26.01.2018 o 14:08, Nikita_Bennet napisał:

chodzi mi o to aby mieć takie same możliwości jak w dużym ursusie na tych prawych gniazdach.
Tylko co kupić???

A jakie tam są dokładnie możliwości?

Opublikowano

@ZYLA wiec tak, z góry rozdzielacza pod siedzeniem jest podlaczone (P) zasilanie rozdzielacza na blotniku. Natomiast grubszym przewodem z oczkiem (bok rozdzielacza pod siedzeniem) jest podlaczony powrót z rozdzielacza na blotniku (T) nie wiem czy to podłączenie jest dobre ponieważ saczy sie ten olej pod dźwignią rozdzielacza pod siedzeniem. Może powrót powinien być podpięty prosto do skrzyni żeby nie było żadnego oporu? Co o tym myślisz.

IMG_20180307_144401.thumb.jpg.ce8344686e3d0e4a36aff81cde7ce33d.jpg

IMG_20180307_144426.thumb.jpg.82a9a6a460d39a334ed4c00482371e66.jpg

Opublikowano

Masz podłączone jak w  fabryce tylko wężami elastycznymi więc powinno być ok. 

Odkręc całe mocowanie dzwigni od rozdzielacza i wymień simering 

Opublikowano (edytowane)

A jeżeli to nic nie da? Bo już był na gwarancji u Archimedesa. Nie wiem czy to ma znaczenie ale ten rozdzielacz Waryńskiego ma 40dm3/min

Edytowane przez tomn95
Opublikowano

Można zrobić drugi powrót z błotnika do czujnika w skrzyni, tak się robi przy wpinaniu rozdzielacza tura przed org. rozdzielacz, ale czy tutaj pomoże ,to nie wiem.

Opublikowano

Dzis rozkrecilem stary rozdzielacz i na simeringu bylo troszke silikonu i z tego nie leciało. Moze posmarowac delikatnie simering po zewnątrz? Normalny wymiar to 25x42x10 a gdyby tak kupił o mm mniejszy w srodku? 

Opublikowano

A...  Do sterowania  jednostronnym trzeba rozdzielacz z pozycją pływającą, do sterowania dwustronnym niby nie trzeba ale jeśli chcesz żeby była możliwość swobodnego poruszania się siłownika powinna też być pływająca. Do napędu silnika tradycyjny rozdzielacz powinien mieć  zatrzask który utrzyma pozycję pracy.  Nie wiem czy są rozdzielacze z pływającą i zatrzaskiem na jednej sekcji a jedyny mi znany jedyny znany mi rozdzielacz z zatrzaskiem i pływającą  na jednej sekcji to ruski np. z władka.  Choć w nim zatrzask odblokuje się po osiągnięciu pewnego ciśnienia.  Do samego napędu silnika możesz zastosować  elektrorozdzielacz. 

Opublikowano

@ZYLA rozebralem rozdzielacz i ku mojemu zdziwieniu w nowym archimedesie byl simering 26x42x10 gdzie suwak ma srednice 26 mm zmieniłem na taki sam tylko z otworem wewnetrzym 25mm mam nadzieję że to pomoże. 

  • Like 1
Opublikowano
36 minut temu, Nikita_Bennet napisał:

po prostu rozdzielacz dwusekcyjny z jedną pływającą a jedną z zatrzaskiem.

he sam nie zrozumiałem co napisałem a ty tak :) No chcąc mieć to co piszesz niestety prawdopodobnie trza dwie sekcje.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 7.03.2018 o 14:54, tomn95 napisał:

@ZYLA wiec tak, z góry rozdzielacza pod siedzeniem jest podlaczone (P) zasilanie rozdzielacza na blotniku. Natomiast grubszym przewodem z oczkiem (bok rozdzielacza pod siedzeniem) jest podlaczony powrót z rozdzielacza na blotniku (T) nie wiem czy to podłączenie jest dobre ponieważ saczy sie ten olej pod dźwignią rozdzielacza pod siedzeniem. Może powrót powinien być podpięty prosto do skrzyni żeby nie było żadnego oporu? Co o tym myślisz.

IMG_20180307_144401.thumb.jpg.ce8344686e3d0e4a36aff81cde7ce33d.jpg

IMG_20180307_144426.thumb.jpg.82a9a6a460d39a334ed4c00482371e66.jpg

czyli zasilanie i powrót jest tam wpięte gdzie normalnie jest mostek. Przynajmniej ja tę górną śrubę mam zmostkowaną z boczną.

Teraz najlepsze, zetorka hydraulikę skończyłem i myślę wziąć się za tę w C330M. Najlepsze że wpadł mi rozdzielacz dwusekcyjny w łapki, zdjęty został z opryskiwacza krukowiak optimal 500l, Marka BREVINI-made in italy. Tam służył do poziomowania belki i podnoszenia. Przepływ zgaduję że ok 20l/m (miał kryzy wkręcone z otworem wielkości chyba szpilki i jest dość mały). Starczyć powinien (pompa zwykła). Mankament - jest sterowany na linki i linka jest dosyć długa - da się je skrócić czy tylko wymiana na krótsze? Bo to mnie zastanawia. Na razie chcę go założyć w razie problemów z zetorkiem jak trza byłoby np złożyć brony na polu i ściągnąć (mam te same oleje w obu) czyli użycie z doskoku.
Ostatecznie jak rozdzielacz nie wyrobi to kupi się nowy i wtedy wyższa wydajność i pompa do wymiany.

 

------------------------------

Parę fotek.

1. dodatkowy rozdzielacz wpinam zamiast tego mostka na górze-boku.

moj rodzielacz

 

2. rodzielacz który myślę założyć bo mam za free to coś takiego:

https://www.fotosik.pl/zdjecie/f4bd2cff17e299b9

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4b17843345bc80c2

https://www.fotosik.pl/zdjecie/543590e0c081896a

https://www.fotosik.pl/zdjecie/0aff0a939e505057

 

ktoś wie co to może być i czy wyrobi w ciapku - użytkowanie sporadyczne.

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

Wiram, mam pytanie odnośnie rozdzielacza do C330. Posiadam tura 2 sekcje, jak również 2 sekcyjny rozdzielacz . Moje pytanie brzmi, jak kupie rozdzielacz na 3 sekcje czy będzie możliwość z 2 sekcji zasilać tura a 3 sekcje wykorzystać do hydrauliki na tył np. kiper przyczepy? Jak tak to co trzeba dokupić /zmodyfikować? 

Dzięki pozdrawiam. 

Opublikowano

jeszcze pytanie jaki masz teraz rozdzielacz ? Oryginał jest mozliwośc dołożenia 3 sekcji jak znajdziesz taki sam rozdzielacz 

 

Pewnie wymieniasz rozdzielacz i masz 2 sekcje na tura a 3 na co chcesz , tylko z kupnem też sprawdź teraz masz pływającą sekcję i czy ci potrzebna do tura , bo do przyczpy by się przydała 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v