Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Zauważyłem, że w chłodnicy pokazują się bąble powietrza. Czy może być to spowodowane uszczelką pod głowicą lub niesprawną pompą wodną?

Pozdrawiam

Edytowane przez PiotrMarkiewicz
Opublikowano

Może to po prostu od termostatu. W c 360 nieraz się przyczyniają. Zapal ciągnik otwórz chłodnice ale uważaj i złap kilka razy za wąż co idzie od termostatu do chłodnicy. Zobaczysz czy wtedy będzie więcej bablowac czy nie

Opublikowano

Miałem taki sam przypadek w 60. U mnie co chwilę strzelała uszczelka pod głowicą na jednym tłoku. Grubsza uszczelka i mocniejsze dokręcenie zatrzymało problem. Powąchaj czy w chłodnicy czuć spaliny. Jak ktoś wyżej pisał pęknięta głowica daje taki sam efekt.

Opublikowano

bąble we wodzie to żaden poważny problem. Prawdziwy powód wymiany uszczelki jest gdy:

- spaliny oczyszczone przez wodę unoszą się z korka chłodnicy;

-ubywa i wyrzuca dużo wody,

- jak przytrzymasz ręką otwór chłodnicy to zrobi się  ciśnienie i woda wystrzeli jak gejzer.

 

Jak nie ubywa cieczy do takiego stanu że są suche żeberka to nie jest tak żle i po co rozkręcać bez potrzeby.

Opublikowano

No trochę dziwne że po przytrzymaniu ręką 1 minute wywali wodę jak wszystko gra.Po minucie nie ma prawa zrobić się ciśnienie.Jak robi się ciśnienie po minucie to już pompuje kompresje do płynu.Z nie jednym silnikiem miałem do czynienia i pękniętymi głowicami i mikro pęknięciami które pompowały kompresje dopiero po ostrym rozgrzaniu.

Opublikowano

mnie w c330 po 10 sekundach przytrzymania ręką wystrzeliła woda po założeniu termostatu i byłbym jezdził ze suchą chłodnicą. A jak go wyrzuciłem to nic mi nie wywala wody ,chyba że zaleje się pod sam korek.

A wywalał wodę gdy była temperatura 50-60st

Opublikowano

Takie głowice to sie dokreca az w łokciu zacznie strzelac kazdy stary mechanik tak powie, te siły to wdług mnie sa zamałe zawsze sie dokreca z taka siła ile da rade reka, i jakos nigdy nie zdrazyło mi sie zeby szpilka czy głowica strzeliła , traktor robił nawet 10 tys mtg i niigdy uszczelki pod głowica nie wywiało.

Opublikowano

Witam

Test na zawartość spalin w płynie chłodniczym kosztuje 18 zł i starcza na 10 próbek. Kupiłem go i działa bo miałem podobny problem ja twój i samochód niestety wylądował u mechanika- uszkodzona uszczelka pod głowicą(olej i płyn czysty, tylko bąbelki w układzie chłodzenia).

 

Kup test albo pojedz do mechanika i pewnie go wykona za drobną opłatą.

 

Opublikowano

Gdzies na internetach było pokazane jak zakładali odpowietrznik od kaloryfera pod nagrzewnice :D i ponoc działało pól roku pózniej autko sie zatarło bo olej z woda pomieszało

Opublikowano

Witam

 

Sklep motoryzacyjny, agroma lub jeśli nie chcesz wychodzić z domu allegro lub inne sklepy internetowe.

Składa się z korka, rurki która wygląda jak od balonu do wina i substancji która się odbarwia się na odpowiedni kolor gdy występuje problem.

 

Konrad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v