PiotrMarkiewicz

Pytanie odnośnie bąbli w chłodnicy.

Polecane posty

Witam,

Zauważyłem, że w chłodnicy pokazują się bąble powietrza. Czy może być to spowodowane uszczelką pod głowicą lub niesprawną pompą wodną?

Pozdrawiam

Edytowano przez PiotrMarkiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    6

Kiedy się te bable pojawiają na zimnym czy ciepłym silniku. Możliwe ze to po prostu woda która przepływa przez termostat i od tego takie wrażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolkam72    6

Może to po prostu od termostatu. W c 360 nieraz się przyczyniają. Zapal ciągnik otwórz chłodnice ale uważaj i złap kilka razy za wąż co idzie od termostatu do chłodnicy. Zobaczysz czy wtedy będzie więcej bablowac czy nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Odpal ciągnik wypnij korek od chłodnicy zaciśnij ręką dziurę po korku potrzymaj chwilę i puść.Jak zrobiło się ciśnienie to uszczelka albo głowica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asasinator666    107

Miałem taki sam przypadek w 60. U mnie co chwilę strzelała uszczelka pod głowicą na jednym tłoku. Grubsza uszczelka i mocniejsze dokręcenie zatrzymało problem. Powąchaj czy w chłodnicy czuć spaliny. Jak ktoś wyżej pisał pęknięta głowica daje taki sam efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

bąble we wodzie to żaden poważny problem. Prawdziwy powód wymiany uszczelki jest gdy:

- spaliny oczyszczone przez wodę unoszą się z korka chłodnicy;

-ubywa i wyrzuca dużo wody,

- jak przytrzymasz ręką otwór chłodnicy to zrobi się  ciśnienie i woda wystrzeli jak gejzer.

 

Jak nie ubywa cieczy do takiego stanu że są suche żeberka to nie jest tak żle i po co rozkręcać bez potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No trochę dziwne że po przytrzymaniu ręką 1 minute wywali wodę jak wszystko gra.Po minucie nie ma prawa zrobić się ciśnienie.Jak robi się ciśnienie po minucie to już pompuje kompresje do płynu.Z nie jednym silnikiem miałem do czynienia i pękniętymi głowicami i mikro pęknięciami które pompowały kompresje dopiero po ostrym rozgrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

mnie w c330 po 10 sekundach przytrzymania ręką wystrzeliła woda po założeniu termostatu i byłbym jezdził ze suchą chłodnicą. A jak go wyrzuciłem to nic mi nie wywala wody ,chyba że zaleje się pod sam korek.

A wywalał wodę gdy była temperatura 50-60st

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Takie głowice to sie dokreca az w łokciu zacznie strzelac kazdy stary mechanik tak powie, te siły to wdług mnie sa zamałe zawsze sie dokreca z taka siła ile da rade reka, i jakos nigdy nie zdrazyło mi sie zeby szpilka czy głowica strzeliła , traktor robił nawet 10 tys mtg i niigdy uszczelki pod głowica nie wywiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    13

Witam

Test na zawartość spalin w płynie chłodniczym kosztuje 18 zł i starcza na 10 próbek. Kupiłem go i działa bo miałem podobny problem ja twój i samochód niestety wylądował u mechanika- uszkodzona uszczelka pod głowicą(olej i płyn czysty, tylko bąbelki w układzie chłodzenia).

 

Kup test albo pojedz do mechanika i pewnie go wykona za drobną opłatą.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Gdzies na internetach było pokazane jak zakładali odpowietrznik od kaloryfera pod nagrzewnice :D i ponoc działało pól roku pózniej autko sie zatarło bo olej z woda pomieszało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad_Duda    13

Witam

 

Sklep motoryzacyjny, agroma lub jeśli nie chcesz wychodzić z domu allegro lub inne sklepy internetowe.

Składa się z korka, rurki która wygląda jak od balonu do wina i substancji która się odbarwia się na odpowiedni kolor gdy występuje problem.

 

Konrad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do was  w moim Ursusie 1224 sypie mi się siedzenie  i planuję  wstawić  nowe  i  zastanawiam się na jakie  zmienić ?  bo pierwsza moja taka myśl żeby na pneumatyczne   a to siedzenie wymaga  pod sprężarkę podłączenia  i jak by było podłączone  to mógłbym  użyć sprężarki np   do napompowania koła  czy było by trzeba odłączać siedzenie by napompować koło  ?   na jakiej  to zasadzie jest  może ktoś z was  wstawiał  do takich ciągników   czy może mechaniczne wybrać    są jakieś rodzaje ich  tak samo jak i pneumatycznych      
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez Wojtekrumun
      Cześć!mam problem z licznikiem,nie działa ale jak walne w konsole to wskazówka wariuje wchodzi na duże obroty bez dodania gazu.pozdrawiam
       
    • Przez Wiesi0
      Witam chodzi mi o montaż anteny takiej żeby można było słuchać dalekich stacji radiowych takich jak VOX fm i Eska i tym podobnych bo Zet i RMF już mnie nudzą.
      Zasięg jest bardzo słaby w mojej okolicy ale na seryjnych antenach samochodowych i radiach z dobrym tunerem da się posłuchać, dodam odbiór nie za mocny.
      Myślałem nad anteną elektryczną składaną zamontowaną obok nagrzewnicy na dachu, bo antena musi być najlepiej na środku dachu i stać pionowo.
      Jeszcze bym zamontował dodatkowy przełącznik żeby antena się nie wysuwała z dachu jak się włancza radio.np drzewa czy jak się słucha mp3.
      Myślałem nad motylkowo ale w gałęziach sobie nie poradzi nawet jak bym ją położył, a z boku kabiny nie da rady może jakiś wzmacniacz z anteną wewnętrzną.
      Lub jakieś inne sposoby.
    • Przez Dawidfm3115
      Witam.
      Mam problem z czujnikiem ciśnienia w masey ferguson 3115. Gdy ciągnik jest odpalony to wszystko działa jak należy ale jak sie przelaczy z żółwia na zająca to czujnik cisnienia sie zapala a gdy zgasimy ciągnik i poczekam pół godziny to po odpaleniu wszytko działa jak należy ale jak znów przyłączymy żółwia na zająca to czujnik ciśnienia oleju sie zapali. Ciśnienie w skrzyni jest 17bar. Wszystko sie załącza prawidłowo przedni napęd działa pół biegi tez działają wom i blokada mostu ale przy zmienianiu z żółwia zająca ten czyjnik sie zapala i nie wiem co jest przyczyną takiej sytuacji 
      Proszę o szybkie odpowiedzi bo zaczynają sie prace polowe w polu a ciągnik dalej nie działa
      Z góry dzięki😁😁
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.