Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam żeby nie tworzyć nowego tematu podepnę się tu,

Mam problem z odpaleniem zts14245, stał trochę nieodpalany wiec myślałem że padły aku podładowałem ale dalej nic, wyłącznik masy działa, prąd jest światła, radio działają, kontrolki się świecą, bezpieczniki całe, zegar pokazuje 12v, biegi wybite wciskam start i tylko wskazówka od napięcia opada nic więcej się nie dzieje, puszczam i wskazówka wraca na 12v, aku dość szybko się naładowały więc myślałem że jest już po nich ale wrzuciłem do mniejszego ciągnika i odpala normalnie, a z mniejszego w 12stce to samo co na oryginalnych ;/ . 

Wydaje mi się że albo ten przełącznik pod siedzeniem 12/24 coś nie działa albo rozrusznik , czy może problem z masą?

Jak sprawdzić i wyeliminować te rzeczy?

Opublikowano

Zewrzyj  50a z 51 jeżeli przełącznik będzie cykał a nie odpalał to zobacz czy na zacisku 50 pojawia się napięcie. Jeżeli pojawia się na 50 to wina leży w połączeniu przełącznik rozrusznik lub w rozruszniku.

 

Jeżeli po zwarciu 50a z 51odpali to problem z przyciskiem - stacyjką - czujnikiem biegów - połączenia przewodów.

Opublikowano

Wykręć cały stycznik z obudowy, na te 4 śruby na śrubowkręt wyciągnij razem z  kablami i od dołu w styczniku masz tak jakby bolca, to jest stycznik, wciśnij go ręką, dopchaj stycznik że by zwarły się styki na górze, po prostu  ręcznie go uruchomisz,  jak nie odpali to rozrusznik.

Opublikowano (edytowane)

Znajdę tylko chwilkę i spróbuje go jeszcze wykręcić, dam znać czy pomogło ;)

EDIT" Rozebrałem przełącznik 12/24 wygląda na spalone uzwojenie dziwna rzecz :)

przełącznik wymieniony maszyn a pali

Dzięki za pomoc panowie

Edytowane przez beny88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v