Skocz do zawartości
peter779

Podłączenie alternatora

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
peter779    0

witam mam problem z podłączeniem tego typu alternatora możne już ktoś z was podłączał to ustrojstwo

post-154917-0-38698500-1448188048_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do B+ akumulator, do L lampkę kontrolną, do + zasilanie po stacyjce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

na tym alternatorze sa tylko 2 oznakowania B+ i B- niema tam + i L


w takim razie czy takie podłączenie będzie ok jak na obrazku

post-154917-0-12645700-1448213080_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie. B- zostaw w spokoju, bo masa idzie przez obudowę. Zasilanie za stacyjką do +, a kontrolka do L. Wezwij kogoś do podłączenia, bo szkoda alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Po stacyjce we Władymircu?

Przecież tu stacyjka służy do uruchamiania silnika i świecy żarowej.

Do wyłączania zasilania jest wyłącznik masy.

Zasilanie + na regulatorze wystarczy wziąć z B+ alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Witam mam proźbę pytanie otóż nie chciałem robić kolejnego tematu z alternatorem więc napisze tutaj a  inaczej mówiąc po odpaleniu  amperomierz wskazuje te +5 jakoś tak a później  idzie na 0  a kontrolka ładowania pali  podczas zapalenia świateł   ciagnik wskazuje na amperomierzu -20-25 jak zwykle na zgaszonym silniku chyba powinnien coś ładować podczas włączenia świateł  a tak nie jest po odłączeniu masy  i włączeniu świateł  zaczynają mrugać tzn że coś ładuje  alternator był u mechanika i jest w 100% sprawny :) wszystkie puszki są oryginalne  pytałem kolegi radził mi  odłączyć z regulatora w kabinie kable i podczas odpalonego silnika zewrzeć ze sobą  jeśli się zewrze amperomierz powinnien wskazywać pełne ładowanie +30 i tak było  a po podłączeniu  regulatora chwile na + a potem na - i po włączeniu świateł jest na - i światła przygasają ... co może być przyczyną dziękuję za odpowiedź alternator jest na 5 chyba czy 4 kable  na regulator idą 3 kable

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie słuchaj więcej porad tego kolegi, bo on wie na ten temat mniej niż Ty. I nie odłączaj nigdy masy podczas pracującego silnika. Na odległość ciężko cokolwiek powiedzieć, zwłaszcza jak nie ma wyników pomiarów. Pierwsze do sprawdzenia to regulator napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×