Skocz do zawartości
szczewko

New Holland seria 80xx

Polecane posty

szczewko    31

chciałbym aby wypowiedziały sie osoby które użytkują kombajny tej serii lub cos słyszeli na ich temat.chodzi mi o wydajność,awaryjnosc itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ja kiedys mialem takiego kupic fajne maszyny wygladaja solidnie ten co ja mialem brac to byl 8070 mial 2 bebny mloconce (czy jak sie to nazywa ???). Hmm co by ci jeszcze powiedziec?? ::);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

Po pierwsze to edytuj swoja wypowiedz bo spamujesz.  a tak to nigdy nie mialem okazji kosic tym ale w wiosce obok jest to nie widac zeby stal pewnie dlategoo ze nie ma w nich tyle elektroniki co teraz takze + ale mimo wszystko nie kupilbym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

Niedaleko mnie robi taka maszyna, ale nic na jej temat nie wiem. Weim tylko, że jak mu strzeliły jakieś paski klinowe to miał niezły problem z ich dostaniem :-, musiał jechać do firmy co dorabiają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankowski17    2

witam ja mam NH 8020 z 88 r. zakupilem go w marcu bierzacego roku. wiec jeszcze nie wiem jak bedzie sie nim kosilo ale powiem szczerze ma wyjezdzone nie cale 2500 mtg a silniczek to jak nowka czysciutki nie bierze oleju nic fakt ze to sie okarze w zniwa czy naprawde nie bierze jak sie bedzie kosic. jedynym inusem to nie ma kabiny ale byl taki sam do sprzedania tylko ze wlasie z kanina i tak beznadziejnie wygladal ze szok wolalem wziasc tego bez kabiny dlalem za niego 19 000 zl jak go zakuplem i prowadzilem go do domu to czuje sie ta moc :( a z paskami to nie prawda ze sa klopoty by dostac paski od tych typow kombajnow tak jak podal OKEY mozna znalesc na http://www.agros.biz.pl/index.php?option=c...22&Itemid=7 i oni juz ci pasek rozkminia maja ich multum a jesli zdarzy sie ze akurat tego nie ma co potrzebujesz to ci sprowadza a cena nie bedzie o wiele wyzsza wiem bo juz u nich jeden zakuplem bo niestety jeden byl do wymiany. po zniwach napisze jak sprwuje sie new holland 8020 :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

wszystkie paski sa dostepne w kazdym punkcie stanfex lub w agromie.w koszaline mozna kupic wszystkie pasy poczawszy od m103 z 70 roku do tc i to nie jest serwis NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

My posiadamy już 2 sezony nh 8060 i w tamtym roku nie bylo zadnych problemów żadnej awari a zkosił ponad 100ha w tym roku także tylko, że pod koniec żniw pękła półośka orginalna kosztuje 3300zł i można u mnie ją dostac w ciągu 3 dni jak nie mają. Ogólnie polecam taki kombajn nie ma z nim większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Napisz coś więcej o twoim kombajnie. Zastanawiam się nad kupnem kombajnu. Mój wybór padnie na NH z serii 80xx, albo na dominatora i nie wiem co wybrać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

A więc tak mają napęd prosto ze skrzyni biegów jak w bizonie no i może pęknąć półośka i co innego co nam siadło to tryby te od ślimaka co ciągnie ziarno do zbiornika ale to jest wina łożyska ponieważ to ono pierwsze poleciało a co za tym idzie obrobiło tryby ale nie mieliśmy z tym problemu na drugi dzień już były. Kombaajn ogólnie super nie za szeroki 3.9 kosa szarpak załączany elektrosprzęgłem tylko blache trzeba przestawic gdzie ma słoma lecieć naprawde godny polecenia a masz już jakiś na oku??Fotki mojego masz w galeri.Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

Prawie byłem zdecydowany na 8060, został sprowadzony z Francji. Jednak w końcu nie zdążyło się kupić. Na nast. sezon musze kupić jakiś kombajn do 60 tys. Za NH przemawia to, że w składnicy koło Płocka (30 km ode mnie) deklarują że mają wszystkie części do tych modeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Dzisiaj kupiłem New Hollanda 8070 z 1985 roku 2978 mth,heder 5 metrow,silnik MB 155 km.Stan bardzo dobry wrecz idealny.Swoje skosił ale był serwisowany od nowosci wiec nie boje sie o stan techniczny.Zapłaciłem 15000 euro +5000 tys transport.Jak bedzie stał na podwórku to wstawie zdjecia do galerii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lonski    1

Cichy007 ile zapłaciłeś za tą przekładnię kątową od ślimaka z ziarnem i gdzie ją można dostać.

A od Bizona półoś nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Poszukuje instrukcji obsługi do komputera pokładowego do NH 8070,tego co pokazuje predkosc koszenia,wydajnosc itd.Instrukcja moze byc w jezyku angielskim a najlepiej w polskim :)

Prosze pisac na PW ,gg 485096 lub na maila szczewko@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, od 4 lat jestem posiadaczem nh8060(zdj.na AF)jestem z niego bardzo zadowolony, choć nie jest bez wad.są to wycieki oleju z rozdzielacza głównego i dodatkowych to chyba największy mankament.Na tereny górzyste polecał bym przekładnię ze zwolnicami to nie będzie problemu z hamowaniem i awariami skrzyni. po za tym jest spoko.W razie wątpliwości proszę pytać!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusC3603p    0

Witam mam zamiar kupić NH seri 80xx i mam takie pytania który jest z nich najlepszy jaka tam jest w nich alektronika zegary czy jeszcze coś chodzi mi czy jest to łatwe do naprawienia a i jeszcze jaką mają wydajność czy lepszą od Rekorda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To zależy jaki masz teren,bo na górki to tylko ze zwolnicami a to będzie zdaje się 8070.wyposażenie zależy od opcji,ale w tych kombajnach jest tylko elektryka,elektroniki raczej brak.Wydaje mi się że wydajność będzie podobna do Rekorda,ale to też zależy od szerokości hedra.Miałem kiedyś bizona i więcej nie chcę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ja akurat posiadam 8070 i moge powiedziec ze wydajnosc to do Rekorda nie ma co porównywac.4 tonowej pszenicy 2-2.5 ha na godzine moge nim zrobic w zaleznosci od wielkosci działki.Dobrej pszenicy lub pszenżyta (8t/ha) 1.5 ha/h bez problemów kosi.Spalanie z sieczkarnia 12-13 litrow na hektar -silnik 150 KM MB.Młocarnia,separator i wytrzasacze to od modelu TC56 pasuja wiec nie ma problemów z czesciami.Paski i łozyska sa typowe wiec w kazdym pożadnym sklepie mozna to kupic.Z elektroniki to tylko czujniki strat i licznik hektarów posiada przy czym mi to całkowicie wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tokarz    0

witam wszystkich,

posiadam kambajn new holland 8060 maszyna sprawuje sie naprawdę dobrze ale mam poważny problem i to właśnie dlatego pisze. A mianowicie dotyczy to silnika Ford 135KM w zeszłym roku jak go nabyłem pod koniec żniw się nagle przytarł z niewiadomego powodu ale po remoncie zauważyłem że na zboczu jak się pochyla na lewą stronę to ciśnienie spada prawie ze do minimum a gdu jedzie się nim po nierównym podłożu to wskazówka od ciśnienia zachowuje się jak wahadło i nie wiem właśnie dlaczego stan oleju jest na maximum. Za wszelkie rady serdecznie dziękuję i pozdrawiam

Edytowano przez tokarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witaj u mnie też są takie objawy,dlatego dla pewności w obudowę filtra oleju wkręciłem dodatkowy czujnik ciśnienia-taki na kontrolkę,dopóki się nie zapala-jestem spokojny. A olej trzymam powyżej górnej kreski bo ja mam straszne pagóry(zdj.na AF)Te silniki nie należą do najlepszych. Jestem ciekaw gdzie robiłeś remont i ile cię to kosztowało ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Wychodzi na to, że pompa olejowa w silniku ma tylko jedną sekcję i jeden smok, który położony jest w krańcowej pozycji miski olejowej - poprostu gdy sie przechyli zapowietrza się - chyba się zraziłem do tego kombajnu:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

To kup z silnikiem Mercedesa i po kłopocie.Ja tam nie narzekam kombajn ma 3100 mth,silnik po nagrzaniu trzyma 5.5 atm bez wzgledu na pochylenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

witam.

ja tez juz mysle nad zakupem takiego kombajnu i mam juz jeden na oku a mianowicie 8050, heder 4 m, sieczkarnia, kabina z klimatyzacja, silnik 6 cilindrowy FORDA, sprowadzony z zagranicy i nawet blisko mnie za 26 tys zl. i jak dla mnie to stan idealny no ale jak czytam te komentarze na temat tych silnikow to az mnie ciarki przechodza. boje sie ze bede mial pozniej klopoty. czy ma sie bac tych silnikow i omijac je wielkim lukiem czy brac taki jaki jest??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×