detom

Members
  • Ilość treści

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

1 obserwujący

O detom

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 07/25/1974

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Siedlce

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. detom

    Silniki ford

    Upsss... Robiliśmy remont w 2715E, niezbędna byla wymiana wału - byly wały z róznym wykorbieniem -przelożylem to na starsze modele tych silników
  2. detom

    Silniki ford

    W m140 były montowane silniki ford 2704E ( 5899ccm) oraz 2704C (6227ccm) -wal korbowy ma inny skok wykorbienia i to jest główna różnica między nimi (nie ma wiedzy czy korbowody i tłoki sa takie same), osprzęt taki sam.
  3. U mnie pod koniec żniw urwał sie łańcuch w p.zbożowym- troche obudowa pogieła sie i popękała poza tym z pospiechu nowy łańcuch (od bizona)założyliśmy odwrotnie. Teraz wycięliśmy uszkodzony fragment i wspawali wstawkę,podobnie reanimowaliamy rurę idącą do zbiornika zboża mocno skorodowaną od dołu a podajnik zbożowy miał przetartą rurę poziomą na dole - dorobiona i wstawiona nowa. U Ciebie sporo dłubania... Wywiercić wszystkie zgrzewy, dorobić blachę i wspawać, na wstępie proponuje dokładnie wszystko obmierzyć by później wiedzieć jak ustawic nową.Powodzenia😉
  4. Witaj ,jestem w sumie w trakcie reanimacji podajników zbożowego i kłosowego, przekładnię wyjmujemy w całości bez rozbebeszania, jak to określiłeś, jeśli chcesz wymienić ślimak w podajniku zbożowym wyjmuje się go do góry ( w zbiorniku zbożowym odkręcasz mocowanie łożyska i wykręcasz slimak z rury), jeśli chcesz wyjąć cały podajnik ślimakowy -niema wyjścia wczesniej musisz wyjąć przekładnię.
  5. W chwili gdy nie chce kręcić byłoby fajnie sprawdzić rozrusznik czy kręci z pominięciem elektrowłącznika . Puchnięcie tłoka to raczej między bajki włożyć...
  6. Nr. katalog. od silnika do wariatora 356024, od wariatora do skrzyni 80230077- w każdym szanującym sie sklepie przełożą to na wymiary pasów.
  7. Bardzo dziwny ten filtr , u mnie w 8050 filtr hydrauliki znajduje sie w zbiorniku na olej hydrauliczny, a taki jak zamiesciłeś na zdjęciu miałem pod zbiornikiem paliwa i filtrował paliwo, wymieniłem go na zwykły odstojnik paliwa od stara bo nie mogłem takiego dokupić .Olej jaki zalałem do ukł,hydraulicznego to BOXOL i działa bez zarzutu. ps .Z tego co widzę na zdjęciu to ten filtr też jest w pięty w ukł. paliwowy :blink: , f. hydrauliki znajdziesz wewnątrz zbiornika na olej hydrauliczny-trzeba spuścić olej i odkręcić pokrywę zbiornika wtedy trzeba zdjąć metalową pokrywkę na sprężynkach i wydobędziesz filtr.
  8. Nr. katalogowy owej części to 80424098 z angielska nazywa sie w katalogu disc i nic poza tym.Niedaleko mam do szrotu kombajnowego tm to jest na pewno.
  9. W/g katalogu internetowego ta część nazywa się tłumik czyli inaczej mówiąc ( bynajmniej tak mi sie wydaje ) amortyzator hydrauliczny.
  10. Na tabliczce po prawej str. przy pomoście kierowcy nie ma numeru? Nie jestem pewien ale wydaje mi sie że jakiś numer jest w okolicach mocowania tylniej osi. Co do instrukcji podaj emaila na priv, to prześlę Ci .
  11. detom

    Claas dominator 105

    Który rok produkcji? bezawaryjnej pracy życzę
  12. Kupiliśmy kombajn NH8050 z silnikiem po jednym sezonie od remontu w Zwoleniu - czwartego sezonu silnik wyzionął ducha o czym pisałem już wyżej, poza tym słyszałem już kilka razy o niezbyt udanych naprawach głównych robionych przez ten zakład. Remonty silników ,jak już mówiłem,robimy w Białej , c360-3p remontowany jakieś 4-5 lat temu chodzi bez zarzutu a w c360 silnik juz sie kończy ale działa od ... 16-17 lat- nie pamiętam Części kupuję w większości w Mirtrans na Brzeskiej w Siedlcach i czasem w Międzyrzecu, najczęściej odwiedzam oczywiście Wąsy
  13. Uuu to nieciekawo, obawiam sie że by taki wyciek zlikwidować trzeba będzię wyjąć silnik . W 2015 obróciła sie panewka na wale, silnik robiliśmy w Białej Podlaskiej u p. Ossowskiego.
  14. Silnik wolnossący zawór dolotowy 0,381mm , wydechowy - 0,305mm (ja u siebie ustawiałem 0,4 i 0,3 mm) , turbodoładowany 0,457mm na dolotowym i wydechowym (luz przeliczny z cali ). http://bf494.co.uk/blog1.php/2009/02/21/ford-lehman-marine-diesel-engine-stuff tu masz opis całej rodzinki tych silników , poszukać i wybrać odpowiedni model , aby nie było za prosto wszystko jest po angielsku
  15. W NH8060 po 82r. prod. obok 131 konnego silnika fiata 8061S, montowany był właśnie silnik forda 2725E o mocy bodajże 123 koni, przed 82r. montowany był ford 2715E o mocy 116 koni.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj