Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Carpinus    0

Panowie i Panie mam problem .

 

 w moim Ferdku 698T mam dwa akumulatory 12  125 Ah 760 A wedle tych wskazań powinno by 24 V na instalacji w ostatnim okresie coś z nimi jest nie tak a mianowicie po pomiarze napięcia zamiast 24 V jest 26 czasem 27 V. i tu pytanie czy akumulatory są do bańki?

poszedłem dalej zdjąłem jeden powinno być 12 V wg. jego oznaczeń a ma 26 V i na instalacji na ciągniku( na klemach pomiar woltomierzem) też jest 26 V

 

traktor nie chce zapalać kontrolki podczas rozruchu przygasają.(rozrusznik zakręca ale nie odpala maszyny do tej pory palił)

 

i ostatnie pytanie nie dostane pewnie takich akumulatorów więc czy 120 Ah sobie z odpaleniem poradzą dodam nie liczy się cena ale żeby z 2 lata pośmigały co możecie pomóc. Załączę zdjęcie akumulatorów i gdzie są zamontowane  ( po obu stronach traktora w stopniu pod zieloną osłoną post-161337-0-16382300-1446991539_thumb.jpgpost-161337-0-10654000-1446991544_thumb.jpgpost-161337-0-37508200-1446991562_thumb.jpg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 nie znam dokładnie modelu ale jedno jest pewne twój miernik jest nie w porządku albo aku

2 czy dwa aku pokazuje po 24v  wtedy to na pewno miernik

3 czy cała instalacja jest 24v czy tylko rozruch i czy na pewno ma coś wspólnego z 24v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



akmaly    185

Po pierwsze to ten ciągnik powinien mieć instalację 12V. Mogą być dwa akumulatory ale powinny być połączone równolegle ( pojemność x2 a napięcie 12V). Dobrze naładowany akumulator powinien mieć więcej niż 12V. 

Być może ktoś zrobił rozruch na 24V ale instalacja powinna być dalej na 12V.

125Ah przy prądzie rozruchowym ok 800A powinien śmiało sobie radzić z tym silnikiem. Niestety ale one nie zawsze mają ochotę do łatwego rozruchu zimą i dlatego najlepiej mieć zapas np. 165Ah. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Carpinus    0

z racji pogody deszczowej przejrzałem wasze warianty i tak

akumulatory do bańki zwarcie na celach miały więc się wysłużyły kupiłem nowe niestety rozrusznik tylko tak pyknie i nic po za tym więc zdjąłem trzy śrubki zawieźliśmy do mechanika sprawdziliśmy go działa na 20 prób uruchomienia 20 razy zapalił więc wsadziłem go do traktora  i dwa dni śmigało i niestety dzisiaj próbuje uruchomić i lipa(akumulatory naładowane 12,6V), nie mam punktu zaczepienia hmm... zastanawiam się nad stacyjką może jej wina ale nie mam pomysłu może ktoś może podpowiedzieć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robi57362    56

a spróbuj na krótko czy zakręci jeżeli tak to może to być stacyjka
wygląda też jakby nie było masy sprawdź wszystkie połączenie masowe.

Edytowano przez robi57362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


zenek_19    4

spr klemy i mase normalnie jak jest wszystko ok to z jednego akum 12v powinien odpalac a instalacja w tych mf jest 12v wies rozr tez powinien byc 12v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Carpinus    0

dziś miałem parę chwil więc na krótko poleciałem jak radziliście przekręcam kluczyk i nic tylko cyka rozrusznik więc biorę śrubokręta :) z nerwów bo mnie krew zalał. kluczyk przekręciłem na zapłon i śrubokręt na rozrusznik na krótko (jak na zdjęciu )plus i wsuwka na rozruszniku i pali na strzała  post-161337-0-53560700-1448041810_thumb.jpg spróbowałem tak z 10 razy i za każdym razem zapalił więc problem tkwi na Lini między rozrusznikiem a stacyjkom no chyba że macie inny pomysł, 

 

(rozrusznik 12 volt  jest, klemy są 100% dobre ostatnio czyściłem nawet pokusiłem się o smar miedziany. akumulatory nówki sztuki dopiero kupione 12,6V mają jak odpala na krótko to ładowanie mają 14-14,1 z alternatora   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robi57362    56

więc musisz zacząć of przejrzenia wszystkich kabli a później stacyjka . jeżeli to okaże się stacyjka odradzam naprawianie lepiej kupić nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili to musi być już bardzo łatwo czy masz zasilanie stacyjki i po przekręceniu w pozycję rozruch ,

czyli najprościej weź żarówkę najlepiej 50w i to sprawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Carpinus    0

zasilanie jest żarówka świeci, świeca płomieniowa przygasza kontrolki więc pozostaje stacyjka. kupiłem nowa ale za zimno na podłączanie na razie na krótko palę :)

Edytowano przez Carpinus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawel885    380

Sprawdź czujnik położenia reduktora możliwe że tam coś nie łączy i wtedy z kluczyka w życiu Ci nie zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Carpinus    0

Możesz mieć racje ale on raz zapala a raz nie, przy odpalaniu na krótko zawsze odpala.
Przy przekręcaniu kluczyka zawsze rozrusznik puknie lub odpala wybiórczo, a jak się źle ustawi reduktor to martwa cisza i w ogóle
nic nie puknie nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


vademecum    25

stawiam na stacyjke, ale czujnik reduktora również może kopnąć czas. Mi na wsuwkach na,czujniku czasem nie łączył. Wymień stacyjke bo to grosze , a na stykach wypalają się , jeśli problem zostanie to złącz na krótko wsuwki czujnika na reduktorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Carpinus    0

aby zamknąć ten temacik również, oprócz starych akumulatorów  przyczyną był  też rozrusznik całych kłopotów z odpalaniem, do elektromagnesu dostała się wilgoć i zardzewiało wszystko od środka i jak się okazało robiło to Zwarę wewnątrz i blokowało odpalanie,  rozrusznik cykał i nic po za tym dostał nowy elektor włącznik i śmiga jak rakieta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MrJareczek
      Zakupiłem prostownik z rozruchem Booster 340. Chcę nim odpalać mojego c 360 za pomocą funkcji BOOST, czyli wspomagania rozruchu. W instrukcji pisze, że po 5 sekundach sam sie wyłącza, a on już po jakiś 3 wybija bezpiecznik. Pytałem się sprzedawcy, zamawiałem przez internet i odpisał, że spokojnie da rade akumulatorom o mocy 180 Ah. Pomoże ktoś?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      ursus 1212 akumulatory 12 v 145Ah 760 A EN czy takie WYSTARCZĄ BO AKTUALNIE TAKOWE POSIADAM. a idzie zima i nie wiem czy nie kupić jakiś innych, i z jakiej firmy.
    • Przez DominikG
      Witam mam problem polegajacy na tym iż nie wiem jak je ladować na 12 V czy na 24V i gdzie podpiąć plus a gdzie minus .
       
      Dzięki za wszystkie odpowiedzi .
    • Przez Zetix
      Cześć , próbuję swojego Bizona obudzić ze snu zimowego .. lecz nic na niego nie działa - podładowałem dwa akumulatory prostownikiem , wszystko podłączam - wchodzę na górę , światła są świetne - mocno dają tak samo jak kierunki itp .. Ale jednak gdy naciskam guzik od startu bizon robi strzał rozrusznikiem i tyle .. a w akumulatorach jest syczenie i czasami strzał iskier ? Ładuję te akumulatory i ciągle jest tak samo .. czy winą będą akusie , będę musiał kupić dwa nowe czy szukać czegoś głębiej ? Przypominam że Bizon nie miał problemu z odpalaniem - ale nie wiem ile już mają te akumulatory .. aaa i po żniwach jeden pożyczam do ursusa C360 i jeżdżę odpalam na nim .... co może być przyczyną ?
    • Przez PBRECYCLING
      Witam Serdecznie,
       
      Pragniemy przedstawić Państwu ofertę na akumulatory renomowanej polskiej firmy ZAP Sznajder. Prosimy o zapoznanie się z ofertą i zapraszamy do zakupów. Oferujemy bezpłatny dowóz na terenie Wrocławia oraz przy zakupie większych ilości na terenie całego województwa Dolnośląskiego.
       
      Cennik znajduje się w załączniku. Akumulatory już od 184zł brutto!
       
      Zapraszamy do kontaktu:
       
      tel. 530 972 293
      tel. 608 860 989
      e-mail: biuro@pbrecycling.pl
      akumulatory rolnicze oferta.doc
×