Polecane posty

MrJareczek    0

Zakupiłem prostownik z rozruchem Booster 340. Chcę nim odpalać mojego c 360 za pomocą funkcji BOOST, czyli wspomagania rozruchu. W instrukcji pisze, że po 5 sekundach sam sie wyłącza, a on już po jakiś 3 wybija bezpiecznik. Pytałem się sprzedawcy, zamawiałem przez internet i odpisał, że spokojnie da rade akumulatorom o mocy 180 Ah. Pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Tą zabawką to możesz napędzać wiatraczek w upalne dni a nie uiżywać do rozruchu. nikt ci nie pomoże w tym przypadku bo niby jak .po prostu zapotrzebowanie na energię masz dużo większą jak możliwości tego urządzenia. tak dla porównania posiadam urządzenie do rozruchu 12-24V 350A przeciążenie 400A w czasie 1godz. pobór z sieci 6,5 KW waga urządzenia około 150kg.ciągnik o rozruchu 24V odpalam bez akumulatorów.

Po drugie to sam napisałeś że kupiłeś prostownik a nie urządzenie do rozruchu.

Edytowano przez mercedes250d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    19

jak się domyślam i sama nazwa mówi 340 to maksymalny prąd wytworzony przez to urządzenie. Rozrusznik zaś potrzebuje dużo więcej, stąd wybijanie bezpiecznika... takim urządzeniem możesz zapalać na rozruchu ale tylko pomocniczo z naładowanym akumulatorem. Jest to przydatne gdyż akumulator w warunkach zimowych traci też prąd rozruchu. To znaczy, jak aku ma prąd rozruchu np. 800 amper to zimą spada ta sprawność i w takim przypadku możesz dołożyć parę amper z urządzenia które kupiłeś.

jak już kupować na całkowicie rozładowany aku to

http://allegro.pl/okruch-rozruch-starter-dynamic-620-telwin-brodnica-i2098422014.html

ja takim przyrządem podłączam się do rozrusznika bezpośrednio aby uniknąć spadku na kablach ale czasem nawet z takim rozruchem trzeba poczekać kilka minut aby aku się wzbudził..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJareczek    0
Napisano (edytowany)
http://www.elsin.pl/...&products_id=41 nazwa urządzenia to prostownik urządzenie rozruchowe, a to tak jakby nic nie dawało jak włączam BOOST. Powinno przecież z akumulatorami widać różnice w kręceniu, przynajmniej tak myśle. Przy C 330 nawet kopało. Sądzę, że może być mała przyczyna tego, że w 360 wszystko zamarznięte. Stał 4 dni przy mrozie od -10 w dzień do -30 w nocy. Czuć nawet przy lewarku skrzyni biegów, że ciężko chodzi. Zastanawiam sie nad podgrzaniem całego ciągnika, a potem rozruchem. Edytowano przez MrJareczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    19

to kupiłeś dobry prostownik.. to urządzenie ma prąd rozruchu 120 amper. to tyle co nie jeden samochód ma alternator a są nawet takie że mają 150 amper ładowania w samochodach osobowych a widziałem alternator co ma prąd ładowania 160 i 180amper.

jeśli masz miernik napięcia to sprawdź ile volt jest na aku w czasie zapalania i tak samo na rozruszniku.. i jeszcze możesz sprawdzić za elektromagnesem(druga śruba na elektromagnesie). będziesz widział ile warte są kable i styki.. ja już parę latek temu wyposażyłem się w kable rozruchowe takie prawdziwe..

http://allegro.pl/kable-przewody-rozruchowe-2x50mm2-6000a-tir-pomoc-i2078259131.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Człowiek z tej aukcji niezłe bajki pisze o tych przewodach. "Nie ma na ziemi takiego urządzenia, które by je zniszczyło". Otóż jest. Przy prądzie 10A/mm2 przewody będą gorące, a przy 20 A/mm2 wyparują po 20 sekundach. Daje to prąd około 1000A. Czyli wystarczy zrobić zwarcie na dobrym akumulatorze i po przewodach. Co do problemu autora, to najpierw doprowadź do porządku układ rozruchu (akumulatory, przewody, rozrusznik, stacyjka), naładuj akumulatory i dopiero próbuj rozruchu wspomagając tym wynalazkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrJareczek    0

Ok dzisiaj mi się udało. Faktycznie dobrze wspomaga rozruch, ale przy w miare dobrych aku. Dzięki wszystkim za wypowiedzenie się. Po prostu przeliczyłem możliwości tego urządzenia :) Pozdrawiam i dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    802
Napisano (edytowany)

Wiadomo są to urządzenia do wspomagania rozruchu ale akumulator musi w miarę "kręcić" .

 

Przewody na pewno nie są niezniszczalne, ale dla przykładu przewody zasilające w kombajnie Bizon mają przekrój 70 mm2, zaś instrukcja obsługi silnika 6C107 oraz 6CT107 podaję przekrój przewodu 70 mm2 z urządzeniem do rozruchu w niskich temperaturach zaś 50 mm2 z podłączeniem świecy płomieniowej.

 

Ale nie ma co porównywać z takimi: http://allegro.pl/li...%C5%BC%C2%A0%3E 50 mm2 to już nie jest tak źle.

 

Mam przewody 16 mm2 i już kilka razy pomogły a te z linku powyższego nie dawały rady, zastanawia mię jeszcze nieraz czy mimo grubego przewodu zaciski są w stanie przekazać prąd tak aby wykorzystać przekrój przewodu.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez paulo890625
      czy jest mozliwosc przerobienia instalacji elektrycznej przy 3065 z 2 akumulatorów 12V na jeden duzy akumulator?
    • Przez sebarr
      Witam, stoję przed wyborem kombajnu. Proszę o zdanie osoby mające doświadczenie z W550 lub zbliżonym modem.
      Chodzi o to, że bliżej mi do JD ponieważ mam dostęp do mechanika z serwisu. W razie awarii po gwarancji będę mógł skorzystać z jego wiedzy a to cenne w czasach komputerów i tej całej elektroniki. Od classa nie znam nikogo.
      Wybór więc raczej na JD gdyby nie to, że sam mechanik mówi mi, że jeśli ciągnik to tylko JD ale jeśli chodzi o kombajn to lepiej dla mnie żebym szukał classa lub new hollanda...
      Główne zarzuty które słyszy od klientów jako serwisant , to że JD gubią więcej niż classy i new hollandy. Ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć tym informacjom?
       
    • Przez benyk123
      Siemanko. W moim ursusie ost myslalem ze padly akumulatory i z ciekawosci zmierzylem ładowanie które ciagle rosnie i dochodzi do 17V  Nw czemu tak ale regulator mam od poloneza jezpol 12v i pisze na nim 14.4V, jest on dobrze przymasowany i nw skad takie duze ladowanie  Czy przez takie ladowanie  mogłyby  paść  akumulatory? z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich uzytkowników agrofoto
    • Przez MafiaRuszkowo
      Witam. Wiem że to jeszcze nie czas na opryski ale chcę znać wasze opinie na temat tych dwóch oprysków. Który z tych 2 polecacie na chwasty w jęczmieniu jarym i dlaczego ?
    • Przez jackob1997
      Witam wszystkich obecnych na forum.
      Mam problem z odpaleniem ursusa,sytuacja wygląda następująco;przedwczoraj chciałem odpalić ursusa i w momencie naciśnięcia przycisku rozrusznika padły akumulatory,wczoraj podłączyłem akumulatory do ładowania i próbuję odpalić i znowu ten sam cyrk.Przejrzałem całą instalację i wszystko jest dobrze podłączone niema żadnego luźnego przewodu (przewody od startera  również sprawdzone-wszystko ok).Moim zdaniem winny jest elektromagnes rozrusznik (jest to rozrusznik z reduktorem),a co to może być waszym zdaniem.Czekam na odpowiedzi,z góry Dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj