Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Centra Cf1202... pierwszy aku który wytrzymał u mnie jak narazie ponad 3 lata... Kiedyś w ulotkach pisali że odporny na drgania i ma jakieś grubsze cele... ile w tym prawdy to nie wiem ale działa bo zwykle po akcji kukurydza miałem zgon aku (być może szaleńcza jazda po wertepach z aku na przedniej osi jest temu winna - opinia elektryka)

Opublikowano (edytowane)

chłopie zaczynasz być śmieszny. dobrze wiesz ze masz padnięty akumulator a Ty dalej kombinujesz. no masakra

Sugeruje się tym co inni podpowiadają z własnego praktykowania. Jeden mówi tak

ktoś inny inaczej. Więc założyłem temat. Nie sztuka kupić nowy rozrusznik i aku tylko po co? Lepiej chyba sprawdzic po kolei. Mam małego mf i jak padnie aku to nic nie pyka. A ze ten większy ma inne działanie to jest różnica.

Aku jest ileś tam lat, kupiłem mf i taki siedzi. Nic nie pisze na nim, nie ma żadnych nalepek.

Więc czemu nie stwierdziles ze wina aku ? Tylko teraz jak napisalem ze podlaczylem prostownik. O słabym aku pisałem na samym początku.

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

Miałem przypadek podobny teraz w ładowarce, rozrusznik pykal i nie dał rady przekrecic. Z początku tez nie myślałem ze to akumulator bo miał lekko ponad 2 lata. Podłączyłem od sieczkarni kablami drugi i odpaliła od razu. Tak więc nie masz co doszukiwac sie problemów. A zamaist szukać i cudowac trzeba było podłączyć inny nawet mniejszy i powinien ci odpalic.

Opublikowano

A cholera go wie jakie ma parametry. Jest jeden. Żadnych info nie ma na nim, żadnej nalepki. W małym mf 255 mam centre heavy(jakoś tak) i póki co drugi sezon nie widział prostownika. :)

Mam pytanie odnośnie pykania- pyknie z 5x i zalapie, jak to możliwe? Ostatnio po nocce i całym dniu pykal z 15x i zapalił.

Opublikowano

Zniszczysz rozrusznik. Jak słaby aku to wymień. Akumulator się pobudza i tyle ale daj mu już spokój. Przecież łatwo sprawdzić ten aku w każdym sklepie Ci go sprawdzi i od razu porównasz wielkością i dowiesz się ile może mieć Ah.

Opublikowano

Tydzień stwierdzać, że aku jest padniety. No koń by się uśmiał. Pykaj dalej tym rozrusznikiem. Jak za 20 razem załapie to aku dobry i można pykać dalej :D Chyba czekasz aż kontrolki się w ogóle nei zaświecą, żeby mieć 120% pewności.

A akumulator w sklepie jaki ci wcisną taki będziesz miał bo i tak o tym pojęcia nie masz. No proste. Każdy sklep ma ten najlepszy i nigdy na nie reklamacji nie mają

Opublikowano

Tydzień stwierdzać, że aku jest padniety. No koń by się uśmiał. Pykaj dalej tym rozrusznikiem. Jak za 20 razem załapie to aku dobry i można pykać dalej :D Chyba czekasz aż kontrolki się w ogóle nei zaświecą, żeby mieć 120% pewności.

A akumulator w sklepie jaki ci wcisną taki będziesz miał bo i tak o tym pojęcia nie masz. No proste. Każdy sklep ma ten najlepszy i nigdy na nie reklamacji nie mają

Mocno wycfaniony kolego tu jesteś i rozgadany tylko w nie odpowiednich momentach

Opublikowano (edytowane)

2 razy juz wykrecałem rozrusznik i z 5razy elektromagnes bo kazdy pier... co innego. Jeden ze szczotki, sprawdzam szczotki-jak nowe. Drugi elektromagnes, wyciągam do sprawdzenia-działa poprawnie. Weź bądz mądry i pisz wiersze. Jak sam sie nie dowiem po swojemu do nie bede od ludzi wiedział bo sami nie wiedzą a nie maiłem takiego przypadku. Teraz juz wiem ze aku na złom a nie zmieniam juz na gwałt bo chce zakończyć sezon na starym a nowy bliżej wiosny zakupię. Poki co nic sie nie dzieje. Podłacze prostownik z rozruchem i złapie odrazu. Nie rozumiem jaki w tym problem. Teraz pytam jaki dobrać zeby byl dobry, jakiej firmy itp. zeby wytrzymał jakiś czas, bo wiem ze robią teraz szajs. Moze i teraz zakupie, okaże sie. 

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano (edytowane)

Bo są Centry i Centry. zresztą pewno każda marka ma różne produkty pod różne zastosowania temu podaje konkretny model a nie tylko marke. W kombajnie mam jakiś wynalazek Fireball 140Ah kupiony jako używany zwrot do hurtowni i na chwalić sobie nie umie... całą zime w piwnicy, w czerwcu bez ładowania kombajn odpalił

a voltmaster to też podobno fabryka centry

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

Pykanie i słaby aku.. mój problem był taki że ciężko kręcił i za każdym razem coraz gorzej, zacząłem szukać nowej baterii z tych poszukiwań i czytania zbaraniałem od opinii omarkach więc postanowiłem zajrzeć do rozrusznika i znalazłem problem przypalone styki te które łączy cewka przy załączaniu rozruchu wymiana styków przez kupno zestawu naprawczego za 30zł załatwiła sprawę kręci bez zająknięcia na 4-ro letnim aku.. także panowie nie zawsze wina jest po stronie baterii

Opublikowano

Powtarzam już po raz trzeci w tym temacie że akumulator idzie łatwo sprawdzić. Wystarczy go tylko zmierzyć miernikiem pod obciążeniem. Jeśli jest tylko rozładowany to się od razu autor tematu dowie a jak trzeba wymienić to go tylko upewni że to złom. Co do rozrusznika to masz rację że może być problem na stykach ale jak aku nie ma siły przekręcić to wiele to nie pomoże:)

Opublikowano (edytowane)

Tylko 2x nie pare. :P Styki wporzadku, aku idzie na złom bo ledwo kręci jak postoi 2dni. Macie problem jak widze.
A jak pamiętam pytałem jaki aku mu zapodac teraz, firma itp. A wy dalej swoje. . .
Zamykam temat bo bez sensu go drarzyc. Zamiast pomocy tylko krytyka tylko ch... wie po co.
Ps. pykanie już sam sobie zrobiłem i nie pyka nawet na słabym aku. Tylko jeden z was napisał w czym problem bo reszta dużo tylko gada i nic więcej.

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

Nie no kolego - to szczyt chamstwa z Twojej strony. Pytasz że Ci coś tam pyka i że jakieś tam coś. Za chwilę dostajesz odp. dlaczego tak się może dziać a ty jakieś tu wyrzuty że nic na forum nie pomagają, że samem musisz dochodzić i że pytasz co oś innego itd. Weź się zastanów co ty piszesz i nie zachowuj się jak kobieta z okresem

Opublikowano (edytowane)

Nie chamstwo tylko twierdzenie. Forum jest od tego żeby pomoc, doradzić itp a nie krytykować. Nie każdy zna się na wszystkim, gdybym sie znal na wszystkim to nic o nic bym nie pytal.
Dzis od rana ciągnik był w transporcie buraków i ani razu nie pyknal przy rozruchu. Palił jak ta lala. Jedna osoba podpowiedziala co sprawdzić, gdzieś w połowie tematu.

Edytowane przez damianXXL
Opublikowano

Witam Panowie
Otóż mam brak ładowania w MFie 3060. Kontrolka się świeci cały czas i co za tym idzie nie działa też EHR. I jeszcze jedna sprawa nie działa też obrotomierz. Co może być przyczyną tego braku ładowania? Czy jest odpowiedzialny za to jakiś bezpiecznik ?
Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

yyyyyy padnięty alternator? tak na marginesie ciekawe po co te kontrolki montują w tych maszynach skoro wciąż nie można jednoznacznie stwierdzić gdzie tkwi usterka. Na których studiach uczą obsługi podstawowych kontrolek sygnalizacyjnych?

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez slajders25
      Witam. Nurtuje mnie takie pytanie. Jak ładujecie swoje akumulatory. U mnie w 6180 są dwa połączone równolegle tj. napiecie instalcacji 12V. Teraz gdy trochę przymroziło ledwo ciągną. Chcę je podładować nie wyciągając ich. Jak i gdzie mam się wpiąć prostownikiem żeby naładować dwa akumulatory równomiernie.
    • Przez lukash0
      Mam pytanko odnośnie zegara ładowania akumulatorów w c360. Niedawno założyłem alternator i nie wiem jak do niego podłącyć zegar. Na zegzrze są 2 wejścia + i - jak do + podłącze kabel z alternatora to na drugim styku (-) też pojawia się napięcie i jak do niego dam mase to zegar coś niby wskazuje ale mi sie wydaje że to jest stała wartość i wtedy nie ma ładowania na akumulatorach. Może ktoś pomóc??
    • Przez Marc321
      Mam taki problem, a mianowicie-
      Po 1 alternator, nie ładuje akumulatora
      Po 2 gdy podłączam prostownik bezposrednio + do klemy na rozruszniku, -- do masy, to coś zaczyna brzęczeć, ale gdy podłącze akumulator na krótko + do klemy, -- do masy to jest normalnie.
      Po chwilowym ładowaniu w taki oto sposób, traktor daje się uruchomić, lecz tylko 2-3 razy ile mu starczy prądu w akumulatorze.
      Co to może być ? Czyżby regulator napięcia ?
    • Przez PatrykSenior
      Witam, problem dotyczy zetora proximy 8441. Obrotomierz nie działa oraz alternator nie ładuje, wymieniłem akumulator(był uszkodzony) natomiast alternator raz jest zimny jak lód a raz nie daje sie go dotknac, tak sie grzeje. co moze byc przyczyna? alternator jest ok, sprawdzałem... Problem jest dosc uciążliwy, zwłaszcza gdy braknie pradu na polu i nie da sie zetora zapalic.. z gory dzieki za pomocne odpowiedzi
    • Przez Maikel1987
      <p>Witam , od bardzo nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem zetora 7245 i jest w nim ten mankament ze pali się kontrolka od ladowania , co może być przyczyną ? Sprawdzę jeszcze napięcie ładowania , tylko ile ma ładować ?</p>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v