Skocz do zawartości

ciagle wywala uszczelniacze pompy hydraulicznej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na szybko dałem pompe i dekielek do przeszlifowania i dalem oringi 3,5 zobacze ile pożyje


bo jak sciagłem dekiel z pompy to ta ósemka jest 1 mm niżejniż korpus więc kazałem zebrac 0,5mm z pompy i 0,1mm z pokrywy zeby oring lepiej dolegał zapłaciłem u tokarza 10zl koszty niskie a moze pomoże

Opublikowano (edytowane)

Wysadzanie uszczelniaczy to wina zużytej pompy i żadne przeróbki niewiele dadzą  . Uszczelniacz ciśnieniowy dobrej firmy wytrzyma ciśnienie do 5 atm a w pompie panuje ciśnienie znacznie wyższe. W prawidłowo działającej pompie wysokie ciśnienie panuje tylko w komorze a na wałku nie a zużyta puszcza olej pod wysokim ciśnieniem na wałek i tak się dzieje.Miałem tak na pompie wielotłoczkowej w kombajnie.

Edytowane przez bizon1
Opublikowano

no zobacze ile pożyje po przeróbce bo jak narazie,po załorzenio to podnosi agregat bez odpalania na rozruszniku jak wytryma z dwa lata to będe zadowolony a nawet rok bedzie dobrze bo teraz srednio co 2-3 miesiace wymienialem


lecz na mój chłopski rozum to pomoże bo w nowej pompie ósemka jest równo z obudową pompy a w starej niżej a jak ja to zeszlifowałem to oring lepiej dolega do ósemki i nie powinno go wysadzic

a jak te pompy regenerują to co z nimi robia

Opublikowano

Nie wiem jak regenerują te pompy, wiem jak robiliśmy to z tatą. Szlifowanie od czoła par kół zębatych, nowe ósemkiprzy kołach, nowe igiełki w łożyskach, a przed włożeniem pakietu kół, łozysk i ósemek do korpusu wkładało się taką ilość przeszlifowanych ósemek (lub nie jeśli nie było potrzeby) by po włożeniupakietu do korpusu siadał on jak dobrze pamietam 0,15-0,20 poniżej płaszczyzny do której zakłada się pokrywę. Można też było włożyć najpierw pakiet. a luz osiągnąć wkładając na końcu przeszlifowaną ósemkę, która nazywana była zamykającą. na koniec nowe uszczelniacze w pokrywę, uszczelka ołowiana i skręcić pokrywę i włala kurde-gotowe. Pompa o której zapominali na lata.

Opublikowano

Popieram kolegów,ja już kilka lat temu w ten sposób "zregenerowałem " pompę,(co prawda w c330) ale skutecznie.Pompa nie tłoczy wysokiego ciśnienia kiedy ma luz osiowy ,wtedy dodatkowo jeszcze może  wypychać uszczelniacze.Cała zasada polega na zebraniu obudowy,nie koniecznie należy wymieniać łozyskowanie,bo przez zmniejszenie luzu promieniowego wałka, zwiększy się luz między obudową a zębami,gdzie zęby przegarnuja olej na stronę tłoczną.Właśnie niedokładność wykonania tanich zamienników,często wykonane z dużym luzem osiowym (aby się nie zatarły)lub duża tolerancja współosiowości sprawiają,że te pompy  nie są trwałe.

Opublikowano
W dniu 19.09.2015 o 21:36, Borekk17 napisał(a):

no zobacze ile pożyje po przeróbce bo jak narazie,po załorzenio to podnosi agregat bez odpalania na rozruszniku jak wytryma z dwa lata to będe zadowolony a nawet rok bedzie dobrze bo teraz srednio co 2-3 miesiace wymienialem


lecz na mój chłopski rozum to pomoże bo w nowej pompie ósemka jest równo z obudową pompy a w starej niżej a jak ja to zeszlifowałem to oring lepiej dolega do ósemki i nie powinno go wysadzic

a jak te pompy regenerują to co z nimi robia

Ile wytrzymała pompa ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Dzigit189
      Witam .
      Muszę wymienić pompe hydrauliczną w swoim c360 i przy okazji chce zrobić zasilanie TURA  prosto z pompy.
      Powiedzcie mi , czy do pompy wzmocnionej 36l można założyć zawór bezpieczeństwa 17.5mpa czy będzie roznica w pracy ? Czy pompe szlag trafi ?
      A jakie macie opinie o pompach o wydajności 40l z hylmetu widziałem.  Warte to zachodu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v