Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pneumatyka ma być dostępna dopiero w drugiej połowie 2012r

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

witam. właśnie zamówiłem t5 115 cena netto to 153k nie ma tylko dodatkowej instalacji pod przedniego tuza i przedniego tuza, a to dlatego że nie widzą jeszcze ile będzie kosztował przedni tuz do tego modelu. a nie mają jeszcze pewności czy tuz od t 5000 będzie pasował. i do tego agregat uni Atlas za 22k. a trakto będzie dopiero najwcześniej na maj.

 

cena jest z pneumatyką, bo z tego co mi mówił przedstawiciel to w fabrce nie montują pneumatyki tylko zawsze na serwisie to robią.

Opublikowano

Tez slyszalem ze pneumatyke zakladaja w seriwsie. Jak myslicie AdBlue bedzie to dobrodziejstwo czy przeklenstwo? Rozmawialem z paroma kumplami z branzy transportowej to nie popadali w zachwyt ale tez nie slyszalem zeby szczegolnie na te rozwiazanie narzekali.

Opublikowano

Ee tam przekleństwo to chyba nie... Ponoc ciągnik będzie z tym mocniejszy i będzie miał dużo niższe spalanie. Tylko tyle że subiekcją będzie pamiętanie o dolewaniu tego płynu. :).

Opublikowano (edytowane)

No ale ciągnik użytkuje się chyba cały rok a nie tyko w maju hmm? :rolleyes:

Z tego co gdzieś czytałem instalacja Ad-Blue ma wbudowany podgrzewacz na niższe temperatury.

 

Nie wiem na ile to obiektywne, ale tutaj jest taki mały teścik odpalania ciągnika z Ad-Blue w niskiej temperaturze

http://www.raitech.pl/ogladaj_odcinki_agromachina.ehtml#odcinek2_08

Seria II, odc. 8

 

Samo Ad-Blue nie jest odporne na niskie temperatury, ale producenci mają rozwiązania aby móc korzystać z silnika przez cały rok.

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Tez ogladalem ten odcinek Agromachiny:) Rozgladalem sie po okolicy i w poblizu nie znalazlem dystrybutora z AdBlue ale teraz jak juz wiem ze T5 bez mocznika bedzie to jeden problem z glowy. Widzialem tez T7 w akcji na pokazach Raitechu i Poettingera to zero dymku z komina az mnie male zdziwko ogarnelo. W porownaniu do pospolitego C-360 to raj xD.

Opublikowano

Cena przyzwoita :). A powiedz wiesz kiedy już go będziesz miał ?

55c3 odebralem dziś ofertę u na dilera na t95 cena okolo 145000

Opublikowano

kris14 słuchaj też coś słyszałem o tych podgrzewaczach :). Także według mnie nie będzie z tym żadnych problemów zimą :). Czas pokaże przekonamy się w praktyce :)

A jak sobie ciagnik stoi na mrozie kilka dni to co też podgrzewa czy ten mocznik nie rozsadzi zbiornika?

Opublikowano

No coś Ty. Nie rozsadzi zbiornika... Był przeprowadzany test w telewizji dokładnie w programie ,,Agromachina". Ciągnik stał przez 3 doby w chłodni w temperaturze -14 stopni. I odrazu zapalił. Nie ma żadnego problemu z uruchamianiem silnika zimą :). Coraz bardziej podoba mi się to AdBlue :D. Byle do wiosny i przetestujemy T6 u mnie :D

Opublikowano

kolego bańki mają 18kg i 20 litrów w nią nie wchodzi

 

Wchodzi,wchodzi-mam parę takich baniek i czasami zdarza mi się jakieś małe ilości ON w nich przywozić.

Opublikowano

A co ma AdBlue do uruchomienia silnika?

 

Może nie tyle co do odpalania co do pracy.

Ponieważ panowie inżynierowie wpadli na pomysł że jeżeli Ad-Blue nie będzie podawane do układu wydechowego, jednostka sterująca pracą silnika przełączy go na tryb "awaryjny" i normalna praca ciągnikiem stanie się nie możliwa.

Więc gdyby Ad-Blue zamarzło, uniemożliwione by było jego zaaplikowanie przez co ciągnik jest bezużyteczny.

Tak samo się ma kiedy zabraknie tego specyfiku w instalacji.

 

Więc wiesz, ciągnik byś może uruchomił ale byś zbytnio nie popracował, może tylko byś kabinę nagrzał :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v