Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

A co wchodziło w skład Twojej gehenny? bo przyznam się szczerze, że rozmawiałem z byłym servisantem nh i sam się zwolnił, no i mówił że raczej nie poleca t5. a ja mam złożony wniosek właśnie na t5.115. Natomiast mówił że lepiej kupić t6. a co wy o Tym sądzicie ?

Kilka stron wcześniej opisywałem

wszystykie awarie a było ich kilka ale to wszystko przez żle zapiętą wiazkę przewodów w kabinie które zostaly przetarte przez hamulec ręczny (pierwszy przypadek na wszystkie modele u dilera)ogolnie to fajny traktorek teraz chodzi super 270 mth zrobione i tylko paliwko się leje i wio.A t6 to inna bajka wieksza kasa no i traktorek wiekszy jeżeli masz kase i wniosek ci przejdzie to bież t6 najlepie 6 garowy 115 konny mi proponowano case maxuma115 ale był za duży na wniosek no i kasa dużo wieksza

Opublikowano

Witam.Niedługo będę kupował ciągnik ok 105KM. Mam trzy opcje New Holland T5 105, Deutz-Fahr 5110 i najdroższy John Derre 6110 MC. Który wybrać ,Warto dopłacać 50 tyś do JD? Jeżeli tak to dlaczego.Ciągnik ma pracować z turem(jaki wybrać?) ,agregatem z siewnikiem i opryskiwaczem 1000l. Proszę o opinie

Opublikowano

teraz w t5 na prawej konsoli znajduja się takie 2 pomarańczowe guziki - czy ktos wie do czego one słuzą,wcześniej ich nie było a

wystepuja w manualnej skrzyni i electro command.

Opublikowano

Marekvegas ja na twoim miejscu dołożyłbym te 50 tys i brał JOHN DEERE T5 nie dorówna mu nigdy ani w polu ani w transporcie .Sam miałem też ten dylemat wybrałem jxu fulwypas a kolega kupił john deere 6230 i teraz widać różnicę a co do opryskiwacza zawieszanego 1000l pryskam traktorem 65km i daje radę

Opublikowano (edytowane)

Marekvegas - do TUR'a napewno lepiej się sprawdzi NH z powodu spalania (mniejszego od jd), typ T5 dlatego, że ma świetny skręt. Do agregatu uprawowo siewnego - biernym 3,0m z siewnikiem 3,0 spokojnie sobie da radę (kolega po górach robi takim zestawem). 1000 litrów opryskiwacz to spokojnie, na 1000 opryskiwacz to T4 np 75 koni Ci wystarczy - jedynie obciążniki żeby miał z przodu.

 

Do tych prac co wymieniłeś T5 sprawdzi się napewno dobrze, a jeśli szukałbyś cięższego ciągnika do ciężkich prac to np T6.120 jest niedaleko mnie i śmiga z 4ką obrotową duża na pełnej szerokości.

Edytowane przez T7-200
Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi.JD podobno wytrzyma lata.Ciągnik ma być pomocniczy ,mam już Laborghini R5 130KM . Kupowł będę też 4 obracalną do niego .Polecają Kvernelanda .Co wy na to ? Może jakiś inny .Teraz orze Turem vario 5b

Opublikowano

Ja bym stawial t5 z seria 5 johna. Obydwa sa ze slabszych materiałów i oparte na gorszej technologii ale warte swojej kasy. Fakt ze na pewno nh spali mniej od jd

 

Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Opublikowano

Marekvegas ja na twoim miejscu dołożyłbym te 50 tys i brał JOHN DEERE T5 nie dorówna mu nigdy ani w polu ani w transporcie .Sam miałem też ten dylemat wybrałem jxu fulwypas a kolega kupił john deere 6230 i teraz widać różnicę a co do opryskiwacza zawieszanego 1000l pryskam traktorem 65km i daje radę

Tych ciągników raczej nie masz co poruwnywać do siebie. Bo ja odeszłem od JD 5100 tego tańszego i kupiłem NH T 5060 tego droższego, ale tańszego niż JD na podzespołach chinskich i jestem bardzo zadowolony.

A JD 6230 to trzeba porównywać z T 6030 a to już całkiem inna półka, a droższy był o 30 tyś jak ja kupowałem, więc do JD i tak by brakło z 20.

Opublikowano

Tomek 73 zgadzam się z tobą ,też miałem to dopisać ,że to są różne klasy ciągników ,ale jakoś mi uleciało z jxu jestem zadowolony ale dziś bym dołożył i kupił maxxsuma ha przebywa a traktor słaby niby ma te 97km ale ja ich nie czuję .SZampańskiej zabawy dla wszystkich agrofotowiczów pozdrawiam

Opublikowano

Rzeczywiście teraz T5 w wersja 2014 ma 2 guziki na błotniku po prawej stronie do przełączania biegów pod obciążeniem i nie jest to wersje EC. Rocznik 2014 ma sporo zmian m.in czarne nadkola na błotnikach, większa sprężarka, dodatkowe zabudowania przed dostaniem się wody nad chodnicą, boczne reflektory z T6, fabryczna pneumatyka dwuobwodowa, prowadnica na roletę przeciwsłoneczną, inna konstrukcja ramy drzwi (więcej miejsca dla pasażera), przeniesiono na prawą stronę dźwignie wom, lepsze radio z USB i chyba to wszystko. Wiem to na pewno ponieważ widziałem ten ciągnik na żywo a nie na you tubie.

Opublikowano

koledzy mam dylemat na 25ha leprzy będzie new h5 115 czy zetor forterra hsx120 co wybrac ??obaj maja po około115km pracowac bedą w 4 obracanej unii i agregacie 3m siewnym i siewnikiem 3m czy dadza rade na glebie klasy 4 a i b. ? i który lepszy ?(oszczędniejszy, tanszy w serwisowaniu i utrzymaniu, wygodniejszy wytrwalszy...??? prosze o rade czy może jakąś inną marke wybrać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v