Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No widzę że się ruszyło w końcu z naszymi T5 właśnie dziś dostałem info od swojego dilera że mój zamawiany w styczniu będzie w przyszłym tygodniu do odbioru.

Opublikowano

ruszyło,ruszyło.

przywożą coraz wiecej i powoli są przygotowywane do sprzedaży.

na razie nie ma fabrycznej pneuamtyki,ale można dołożyć polską lub zachodnią.mi podano dwie ceny uzależnione od producenta.

zamawialiście od razu z pneumatyką,czy dokładacie teraz.ma ktoś szerszą wiedzę,jakie są ceny.

jedno jest pewne..w T5 wszystko jest "upakowane" i cokolwiek dołożyć nie jest łatwo.mało miejsca

Opublikowano

T 5.115 przyjechał dzisiaj do Agrochandlu w Marcinowicach. Opony z tyłu 540 a z przodu 440. Silnik a filtrem cząstek stałych. Nie zapalił już tak jak mój T 5060.

Ma tego poupychanego pod maską.

Ciekawe jak sprężarkę można do niego założyć bo nie ma miejsca zbyt dużo.

Opublikowano (edytowane)

Tomek73 jak nie zapalił jak Twój ciagnik t5060? Co przez to rozumiesz??? Ja widzialem t5tkę, jeżdzilem kawałek i jestem pod dużym wrażeniem.

Edytowane przez wysoki24
Opublikowano

Po prostu u mnie 1 obrót silnika i zapala, a w T5 musi trochę pokręcić żeby zapalił.

Ciągnik jak ciągnik. Dużo wyższa maska przez co mniejsza widoczność dla tura. Zmieniona kabina, lepszy ręczny gaz, oryginalne radio, więcej kabli i elektryki na skrzyni i silniku.. Skrzynia ta sama tylko sterowana linkami.

Opublikowano

Ciągniki które posiadają pompę CR muszą trochę dłużej pokręcić, aby pompa uzyskała odpowiednie, wysokie ciśnienie w układzie zasilania silnika. Tym to się nie ma co przejmować wg mnie, no chyba że ewidentnie kręci długo ;P

Opublikowano

zamierzam kupic T5 i pytanie moje jest takie czy ktoś korzystał z firmy finansującej New Hollandy ???

 

De Lage Landen Leasing Polska S.A.

Budynek Senator, Bielańska 12

00-085 Warszawa, Polska

zarejestrowana przez:

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XII Wydział Gospodarczy

KRS 0000042351, NIP 526-14-42-366

kapitał zakładowy 16.225.000,00 zł

 

 

 

Bezpieczny jest zakup ??

Opublikowano

Przeczytaj dokładnie dokumenty, które będziesz podpisywał jest tam dużo ciekawych punktów. Jeśli pasują Ci ich warunki to ok ja się nie skusiłem pomimo niskiej prowizji i oprocentowania. Pamiętaj, że to nie jest kredyt tylko pożyczka.

Opublikowano

na pewno będą mniej żywotnie od tych o większej pojemności, ale biorąc pod uwagę, to że w normalnym polskim gospodarstwie taki ciągnik zrobi do 500 h rocznie to i tak na jakieś 20 lat masz remont silnika z głowy :)

Opublikowano

Wątpię aby jakikolwiek nowoczesny silnik wytrzymał 10000mth a zwłaszcza z egrami, dpfami i innym udziwnieniami. Już nie wrócą dawne pancerne dymiące silniki, choć może adblu trochę poprawi żywotność...

Opublikowano

Są nowoczesne silniki, są w nich coraz nowsze materiały, oleje, technologie itd. Jeszcze kilkanaście lat temu pamiętam jak przebiegi około 200 tys w osobówce były szokiem. Dzisiaj nie dość, że moce wzrosły drastycznie to osiągane przebiegi również. Jeszcze niedawno to samo przechodziły ciężarówki. Teraz to samo dzieje się z ciągnikami. Jak ktos będzie z głową używał to 10 tys mth spokojnie wytrzyma.

Opublikowano

200 tyś szokiem??? A te wszystkie stare vw, mercedesy, itp z przebiegami po 400 tyś i więcej bez remontu :P

@ Arek koledze raczej chodzi o typowy temont silnika czyli głowica, tłoki i wał, układ zasilania to inna bajka :)

Opublikowano

Jakiś czas temu na mobile.de poszło takie Audi jak moje (2.8 benzyna 94r) z przebiegiem "tylko" 1,8 mln km :D .

U mnie głupi Żuk na pierwszym silniku zrobił ponad 180 tys i żebyśmy pod ręką nie mieli że tak powiem zapasowego silnika to podremontowało by się go i pewnie ze stówkę by jeszcze wykręcił...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v