Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wczoraj na Dniach Kukurydzy w Szepietowie widziałem T5.105(nawet jeździli nim z siewnikiem punktowym Kuhn-a). Wrażenia z ogledzin poprostu super, praca silnika zaje****a(cichutka), filtr cząsteczek stałych robi swoje-z komina zero dymku(a to dla mnie ważne bo nie lubie jak z komina wali na czarno), w kabinie też fajnie, wszystko pod ręką, siedzenie bardzo wygodne. Ciągnik sprawia bardzo dobre wrażenie ogólne. Cena wg mnie też bardzo przystępna. Chyba na wiosnę będę się starał żeby dostać takiego na testy, a w przeciągu 2 lat chcę wymienić stary ciągnik na nowy i chyba wybiorę NH T5.115.

 

NH już od wielu lat ustawia silniki tak aby nie dymiły, nawet z normą tier 2 nie puszczają dymków.

A filtr cząstek stałych to wcale nie jest taka fajna rzecz zwłaszcza jak zaczną się problemy z jego wypalaniem.

Opublikowano

przede wszystkim zdecydowanie lepsze skrzynie biegów. W przypadku CASE, Valtry i DF dodatkowo możliwość zastosowania wielofunkcyjnych podłokietników, elektro-hydraulicznego sterowania zaworami hydrauliki zewnętrznej. Zę juz nie wspomnę o tym, że skrzynia dual command ma masakryczne straty w przekazywaniu mocy na koła

Opublikowano

nh t5 jest najciekawszy w przedziale 80-110 km ale porównując ciągniki pod względem ceny, za te pieniądze co nh t5 nie kupi ani valtry n, ani jd 5r, ani agrofarma pl, ani case cs pro, ani mf 5400 :)

Opublikowano

Sowa a co ma wspólnego T5.105 z T6.155? Przecież to całkiem inne ciągniki. T6 jest duże, 6 cylindrowe, do innych maszyn i raczej innych prac.

 

Dual Command o ile się nie mylę był (tyle, że z długimi lewarkami) w starym T5000 i strat nie widzę, a jest taki u nas w okolicy i dużo nim facet pracuje bez zarzutu. MF widziałem u dilera - jest krótki, ma mniejszy udźwig...nie mówiąc już o serwisie który u nas MF ma słabą opinię. Valtra u nas w sumie nie ma serwisu, jedynie sprzedać. w nh podoba mi się to, że nawet w standardzie ciagnik jest bogato wyposazony.

Opublikowano

A czego Ci w nim brakuje? Rozmawiałeś z dilerem dokładnie o T5? Ja mam NH T6070plus i jestem z niego bardzo zadowolony, dalej znajomy ma T5000 i też bardzo zadowolony, teraz kolega planuje zamawiać T5 i mnie się ciągnik i jego wyposażenie bardzo podoba, tym bardziej, że oglądneliśmy chyba wszystko co można u konkurencji. Dodatkowo diler od nh w moim rejonie ma najlepszą opinie o serwisie.

Opublikowano

Kolego @Arek jak już wcześniej napisałem to że nie dymią bardzo mi odpowiada, a co do filtra cząsteczek to się okaże co to za ustrojstwo

co do tak masakrycznych strat na przekładni niezawsze jest to prawda, bo dużo ludzi pracuje na Dual Command i ciągną te same maszyny co np Mf 5400, Jd 5r czy inne w tym samym przedziale mocy.

Sorki ale nie rozumiem rozumowania niektórych z was! Gdy pojawia się jakaś nowość to z miejsca leci fala krytyki że mała pojemność silnika, a to przekładnia nie taka, wyposażenie w standardzie słabe (mam rozumieć że w Jd 5r jest lepsze?). Czy wy chcecie żeby w ciągniku za nieco ponad 200 tyś była przekładnia bezstopniowa? Dla mnie to jest śmieszne że od ciągnika za 200 tyś się wymaga tego samego co od ciągnika za 400 tyś!

Opublikowano (edytowane)

Dual Command o ile się nie mylę był (tyle, że z długimi lewarkami) w starym T5000 i strat nie widzę, a jest taki u nas w okolicy i dużo nim facet pracuje bez zarzutu. MF widziałem u dilera - jest krótki, ma mniejszy udźwig...nie mówiąc już o serwisie który u nas MF ma słabą opinię.

Wg testu dlg straty na tej przekładni są dwa razy większe niż np. na przekładni w JD 5R.

Opinia na temat serwisu korbanka, to sprawa indywidualna, ja na nich złego słowa nie powiem :P ale słyszałem różne opinie ;)

MF krótki??? MF 5455 ma 20 cm większy rozstaw osi, to raczej NH jest krótki :P udźwig 400 kg mniejszy, ale w opcji 600 większy.

 

co do tak masakrycznych strat na przekładni niezawsze jest to prawda, bo dużo ludzi pracuje na Dual Command i ciągną te same maszyny co np Mf 5400, Jd 5r czy inne w tym samym przedziale mocy.

Sorki ale nie rozumiem rozumowania niektórych z was! Gdy pojawia się jakaś nowość to z miejsca leci fala krytyki że mała pojemność silnika, a to przekładnia nie taka, wyposażenie w standardzie słabe (mam rozumieć że w Jd 5r jest lepsze?). Czy wy chcecie żeby w ciągniku za nieco ponad 200 tyś była przekładnia bezstopniowa? Dla mnie to jest śmieszne że od ciągnika za 200 tyś się wymaga tego samego co od ciągnika za 400 tyś!

wszystko zaczęło się od sierdzenia kolegi @wysoki24 że nie ma lepszego traktora w przedziale 90-110 KM dlatego przedstawiliśmy argumenty, że jest to bzdura, bo za ciut większą kasę mamy lepsze ciągniki. Niech NH do do tej serii przekładnię z serii T6000 np EC i wtedy będziemy mówić o T5 jako o prawdziwym konkurencie dla ww ciągników :P

Edytowane przez b0gdan
Opublikowano

@bOgdan myślę że trochę źle się wyraziłeś twierdząc że żeby być konkurentem dla innych marek T5 musiałby mieć sporo lepszą skrzynię. Jesli się porównuje ciągniki to trzeba brać pod uwage wszystkie podzespoły ciągnika, ja muszę powiedzieć że zaawansowanie techniczne tego ciągnika nie odbiega od konkurentow innych marek i tu musisz przyznać mi rację. Co do skrzyni to ja musze przyznać tobie rację, bo nie jest to jakaś super zaawansowana technologia tylko zwykły mechanik z półbiegami. Jeszcze jest taka kwestia że zależy jakiej przekładni kto potrzebuje np ja 60% czasu spędzonego w ciągniku jeżdżę z prasą belującą i dla mnie nie jest tak ważna przekładnia, (bo prędkość sobie dopasuje za pomocą półbiegow) jak eh załączanie i miękki start wom, eh rewers z regulacją agresywności sprzęgła i ogólny komfort jazdy i obsługi. Jeśli jest ktoś bardziej wymagający to decyduje się na ciągnik z wyższej półki cenowej poprostu.

Opublikowano

mialem okazje sie dzisiaj przejechac t5.95. bardzo fajny ciągnik i w porównaniu do seri TD jest duzy gabarytowo ale bardzo zwrotny.

jezdzi sie bardzo przyjemnie. Sprawia wrażenie silnego ciągnika ale jak z tym bedzie to sie okaze w polu. A juz za miesiąc powinien byc na moim :D

Opublikowano

jezdziłem w mrągowie. niestety filmiku nie mam a teraz bede na niego czekał az mi przywioza. jak tylko bede go miał to do razu bedzie wstawka. przyblizony termin to poczatek listopada

Opublikowano

przyblizony termin...fajne określenie.

wierzyć się nie chce,że zamawiając teraz otrzymasz T5 w listopadzie,ale...życzę powodzenia

ja czekam od grudnia.przyblizonych terminów było wiele.a mam otryzmać ciągnik na początku listopada

Opublikowano (edytowane)

No bo jak mają tylko 3 egzemplarze pokazowe na całąpolske od miesiaca i żadnego wiecej nie dostali to liczysz na to że Ty akurat bedziesz mial go w listopadzie ? :D dobry jesteś :D. Chodźby były to najpierd dostana Ci co mieli mieć je w lutym :D. Tak samo jest z serio t 6. Lecz z tej serii jest troche wiecej egzeplarzy. Znajomy przyprowadzil ( lipcu t6.120. Ponoć w polsce jest ich tyle w gospodarstywacg ze na palcach u dwóch dłoni sie policzy :P

Edytowane przez Prezes1352
Opublikowano

u mnie sąsiad wczoraj przyprowadził t6.175, a zamawiał w marcu :) poza tym w pol agra płońsk stoi kilka sztuk, więc chyba jest ich troche więcej niż na palcach dwóch dłoni :)

Opublikowano

Ostatnio na trasie wydaje mi się że widziałem t5.95 jak jechał na lawecie razem z dwoma innymi TD w okolicach Szczercowa także zaczynają się pojawiać pierwsze modele w kraju. To dobrze, mam nadzieję żę w końcu dostaniecie swoje wymarzone i długo oczekiwane zabawki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v