Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A w samochodach np. bodajze nowy Citroen C5 1.6 benzynka z turbinka i intercoolerem chyba, moc znamionowa 160-170 km chyba cos kojaze. To nie jest wyzylowanie? Kiedys potrzebowali do tego z 2.5-2.7l a teraz technika szla do przodu, koszty drastycznie w gore i tylko ciecia ciecia ciecia. Cena paliwa tez nie rozpieszcza wiec kurcza te silniki. No i chyba powszechna minimalizacja pochodzaca z Japonia chyba:)

Edytowane przez wiesko
Opublikowano
Pewnie tak, ale jeśli faktycznie mniej będzie palić z scr to po co kombinować? W ciężarówkach niby filtry nie wypaliły i wchodzą większośc na scr. Znajomy ze sklepu z częściami do ciężarówek mówił że filtr od 6 do 15tyś.

Po za tym @BobekFarmer , a gdzie dbanie o środowisko?

 

Według mnie ta instalacja również będzie miała swoje minusy a czy będę większe czy mniejsze zależy to chociażby od tego gdzie i czy są czujnik wykrywające ilość NOx... Pozdrawiam

Opublikowano

@wiesko, ale nie porównuj silnika benzynowego do diesla ;)

Popatrz sobie jaki moment obrotowy ma ten silnik Citroena a jaki moment będzie miał ciągnik o tej mocy.

I o ten moment najbardziej się rozchodzi.

 

Co do Cytrynki to ma 156KM, moment 240Nm

 

Dla prównania DF M620- 163KM, moment 599Nm a model MM625 o tej samej mocy nawet 659Nm.

 

Bez momentu obrotowego nie poorzesz :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi mi o to, że robią coraz mniejsze bloki, więc masa przypadająca na przód spada, a potem trzeba wieszać tony żelastwa.

 

Zresztą niech ma VGT, CR i inne cuda, tak już jest, że mała pojemność jest mniej elastyczna i pewnych rzeczy nie przeskoczymy.

Opublikowano (edytowane)

Chodzilo mo wylacznie o porownanie ze w kazdej no moze w kazdej branzy zwiazanej z motoryzacja robia cos typu "Win Rar" w Windowsie... Amerykanie ale to w ogole narod jedyny w swoim rodzaju nawiasem mowiac powoli rezygnuja z duzych silnikow HEMI na rzecz tych malych 2-3l ktore dla nas takie male juz nie sa.

Wiem pola nie poorze ale podworko komus kto naprzykca zycie moze troche a i tone zboza tez pociagnie wiec cos mocy i momenta jest:)

No i jak juz sie porownuje to moze i te konie troche sie zgadzaja ale Nm, przelozenia skrzyni biegow to oddzielna bajka.

Mysle ze wiecej firm pojdzie za NH i powoli beda wprowadzac te minimalizacje w silniki. A wiadomo kazdy wybiera sprzet pod siebie i nie kazdy potrzebuje ciezkiego sprzetu o mniejszych gabarytach. Jak Nasz piekny kraj dlugi i szeroki tak rozne potrzeby bamberow:)

 

@Bobek_Farmer ale jak juz tego zelastwa nie potrzebujesz odpinasz jednym przyciskiem na dzoju jak juz sie jest tak wygodnym i juz masz mniejsze spalanie, mniejsze obciazenia, naciski na konstrukcje i o opony dbasz tak ze jest w tym i kilka zalet tak mysle:)

Edytowane przez wiesko
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Co nie zmienia faktu, że za te kilogramy musisz dopłacić ekstra plus do tego ten magiczny guziczek który kosztuje 8 tysiecy. :) No i zawsze to dodatkowy czas...

 

Będzie jeszcze płakać za sześciocylindrowym wolnossakiem. laugh.gif

 

Jak ja się ciesze, że ojciec kupił ciągniki przed wprowadzeniem tych restrykcyjniejszych norm, a że godzin biją nie wiele to jest kilka lat spokoju. wink.gif

Edytowane przez Profil usunięty
Opublikowano

@Bobek_Farmer Trza zaczac myslec nad tym aby nastepne pokoloenie nie zylo w chinskim(polskim w przyszlosci tez) smogu :P

Nie od dzis wiadomo ze wygoda kosztuje:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Taa tylko pytanie czy ta zielona energia rzeczywiście jest zielona.... To nie ma tak, że wszystko jest in plus. ;) To się robi kosztem czegoś. tongue.gif

Opublikowano

czytam wypowiedzi na tej stronie i praktycznie u nie ktorych nie widze zeby pisali na temat tego forum tak wiec gdzie pan moderator i prosze na temat pisac a na inne tematy w odpowiednim dziale

 

Ja też czytam posty na tej stronie i jedyna wypowiedz nie na temat to Twoja kolego :lol:

Opublikowano

to w takim razie kolego powiedz mi gdzie w kazdej wypowiedzi jest cos o NH i w dodatku o modelu T5, ja na przykład mogę powiedziec że wlaśńie jestem w trakcie kupowanie T5060 i w marcu juz go bede mial a koledzy wyzej pisza o smogu w chinach czy tez o jakiejs zielonej sile( bez obrazy ze strony tych kolegów ze akurat ich wypowiedzi przytoczyłem)

Opublikowano (edytowane)

czytam wypowiedzi na tej stronie i praktycznie u nie ktorych nie widze zeby pisali na temat tego forum tak wiec gdzie pan moderator i prosze na temat pisac a na inne tematy w odpowiednim dziale

Tzn w kazdym poscie czy w kazdym zdaniu musi pojawic sie slowo NH? T5? czy 115? 99? Kuzwa kolego jaj se nie rob przeciez ten ciagnik sklada sie z tysiaca rzeczy ktore wystepuja prawie w kazdej dziedzinie zycia wiec chyba o tym mozna porozmawiac.

No i pewnie jescze groz moderatorem. Chyba on sam bedzie wiedzial co i kiedy jest nie na temat. Moim skromnym zdaniem do tego sa wybrani raczej ludzie kompetentni ktorzy chyba nie potrzebuja donosicieli...

Nie zachowujmy sie jak w przedszkolu...

 

Bardzo fajne zdjecia szczegolnie holenrow. Wreszcie jakas robote mu dali a nie tylko pokazy:D

 

A zeby koleega @Artureczek001 sie nie przyczepil ze nie na temat pisze wiec: bardzo podoba mi sie ze dach bedzie przeszklony. To na + dla NH. W tej kwestii bardziej bylem za 5M lub R ale jakos sentyment do NH poczulem.

 

Aha juz Cie kolego @Artureczek001 rozgryzlem. Kolega w dziale Przepisy i finanse zalozyl temat "Vat" ktory zostal powielony bo jest tam juz taki temat bardzo obszerny i przydatny. Niestety moderator zamkna mu go bo oczywiste jest po co pisac 2 razy to samo i teraz tu Nas ktorzy prowadza konwersacje straszy moderatorem.

Oj brzydko:) Arturze(chyba)?

Edytowane przez wiesko
Opublikowano (edytowane)

Kolega Wiesław nie trafił z tym jednak:):) bo co do tego tematu który założyłem i zamknięto swoje wątpliwości napisałem o tym na tym zbyt ogólnym temacie vat w rolnictwie. a tu chciałbym poczytać o NHT5 bo taki kupuje a nie o smogu w chinach. o środowisku możemy założyć konkretny temat o tym jeśli jeszcze go nie ma i tam kolego o tym porozmawiać. o takie głupoty nie jestem mściwy bo to nie powód pozdrawiam kolegę Wiesława i wróćmy już do tematu.:):)

Edytowane przez Artureczek001
Opublikowano (edytowane)

to w takim razie kolego powiedz mi gdzie w kazdej wypowiedzi jest cos o NH i w dodatku o modelu T5, ja na przykład mogę powiedziec że wlaśńie jestem w trakcie kupowanie T5060 i w marcu juz go bede mial a koledzy wyzej pisza o smogu w chinach czy tez o jakiejs zielonej sile( bez obrazy ze strony tych kolegów ze akurat ich wypowiedzi przytoczyłem)

Ale widzisz sam nie zastosowales sie do swojego wymogu... W temacie T5 piszesz o serii T5000 wiec helol :lol:

I sie troche pogubilem bo kupujesz T5 czy T5000 czy obydwa?

Edytowane przez wiesko
Opublikowano

w ty poscie odniosłem sie do twojego postu gdzie kierowałes swoj tekst do mnie. a jesli chodzi o konkrety to kupuje model T5060 ktory nalezy do serii NH T5 jesli dobrze pamietam i kojarze:):) a kolega Wiesław tez ma NH??

Opublikowano

juz ozon kolega wyzej to wytłumaczyl przed toba tak wiec przepraszam za niedociagniecia w tej kategori wiedzy bo wiem ja bardziej zwierzatkami sie zajmuje potem roslinkami a maszyny to niestety w dzisiejszych czasach sprzet konieczny. a ta seria T5 czym bedzie lepsza od serii T5000??

Opublikowano

Lepszy może i tak ale bedzie napewno koszty serwisu wzrosną ,olej silnka droższy i dodatkowy filtr na cząsteczki stałe

wymiana co 500 mtg koszt ........ nie znany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v