Adrian40stka

Ursus 4011 przybywa oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Adrian40stka    28

Witam od niedawana w moim ursusie przybywa oleju w silniku jest to na pewno ropa. W ciągniku przy okazji nie ma odpowiedniego ciśnienia sprężania wina leży po stornie zaworów. Wymieniona została pompka zasilająca już kiedyś był podobny probelm przybyło oleju w silniku wymienieona została owa pompka i z 7 lat był spokój a teraz już silnik zaczyna kuleć ciśnienie na wale ma dobre po wymienie tej pompki   problem nie ustąpił może się dziać tak że przez to że zawory nie trzymają ciśnienia olej napędowy jest nie spalany i spływa po sciankach tuleji do miski olejowej i rośnie stan oleju czy może uszczelaniacz  na pompie wtryskowej poszedł i przelewa przez rozrząd ?? pomocy prace porzniwne jeszcze nie zaczęte a tu akurat  w polu mokro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelniacza na pompie wtryskowej i tam powinieneś zacząć szukać przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Jeśli sama pompka zasilająca i sekcje w pompie nie przepuszczają oleju to uszczelniacz na pompie nie ma znaczenia. 

Jeśli pompka i sekcje przepuszczają  może to być wina uszczelniacza. Chociaż ogólnie raczej winił bym za to kiepski stan silnika i lejące wtryskiwacze.

Jak wspomniałeś paliwo przedostaje się przez pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adrian40stka    28

Olej w pompie wydaje się być rozcienczony ropą na wałku pompki zasilającej został wymieniony oring ten co odkręca się tą nakrętkę na klucz 22 olej przybył z tego co widzę awarie wystąpiły po tym jak kompresja zaczeła uciekać przez zawory były już tak nieszczelne że ciągnik co jakiś czas chodził na trzy cylindry przez ułamek sekundy przydymiał i już następny cykl pracy było normalnie przez np i co jakiś czas to samo nie to że cyklicznie tylko sporadycznie wtryskiwacze nie mają nawet zrobione 50 mtg i są to wtryski WUZETEM byłu regulowane podczas wymiany tak jak trzeba żeby miało ręce i nogi awaria z nieszczelnością po stronie zaworów wystąpiła z dnia na dzień tak jak pisałem sporadycznie chodził na 3 cyl i od tamtej pory coraz gorzej na sam poczatek biore się za zawory zobaczymy jak zniknie to uciążliwe dymienie upuszcze oleju do tej drugiej kreski i sprawdze czy przybywa. Ciśnienie na wale ma dobre obcując ze starszym mechanikiem z POMu a póżniej z SKRu powiedziałem mu że może pierścienie nie trzymają przyszedł do mnie i otworzł korek wlewu oleju i powiedział że jeżeli dym nie wydostaje się przez ten wlewe oleju to jest dobrze i tak jest a on do tej pory robi traktory i sie zna na tym ludzie wiem że często go podpytują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    240

Szczelność zaworów w głowicy chyba nie ma nic do przybywania oleju w silniku.

Ja bym postawił na lejące wtryskiwacze i uszkodzone pierścienie na tłoku,ewentualnie któryś wtrysk jest pęknięty albo obsada wtrysku.

Sprawdź ciśnienie sprężania na tłokach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

trzeba sciągać głowice innej opcji nie ma ale mi się wydaje że to nie wina wtryskiwaczy tak jak mówię zrobię  zawory potem sprawdzę czy nadal przybywa i wymienie pompke zasilania jeżeli zawory nie trzymają a nie trzymają to pomiar będzie na pewno nie poprawny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Krótko mówiąc jak po kolei nie doprowadzisz wszystkiego do porządku to nic się nie dowiesz. Jeżeli jesteś pewny zimeringa na wałku pompy wtryskowej to z niech choć by nie wiem jak się lało nie dostanie się olej do silnika. Pozostaje ci wypadające zapłony,niespalone paliwo na cylindrach dostające się pod tłoki. Musisz sprawdzać sukcesywnie.  Opcje masz podane i nikt nie da ci jednoznacznej odpowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gintekk
      Witam mam taki problem z ursusem 4011 silnik po kapitalnym remoncie a z okolic sprzęgła dochodzi dudnienie. Zwłaszcza jest to słyszalne w kabinie. Co zauważyłem od razu po odpaleniu świeżo złożonego silnika że koło zamachowe ma bicie na boki. Jeszcze co zauważyłem że po naciśnięciu sprzęgła te dudnienie prawie ustaje. Mechanik mówił że takie objawy daje luźne koło zamachowe, ale jestem na 100% pewien że koło nie jest luźne. Moje pytanie brzmi czy bijące koło zamachowe może dać efekt dudnienia, dodam że przed remontem też tak dudniło. Myślałem że to tak dudni któryś wyrobiony tłok w tulei, ale to nie to skoro na nowych zestawach naprawczych jest to samo. Czy jest możliwe że nowy wał może być krzywo wytoczony w miejscu gdzie przykręca się koło zamachowe. Czy może koło zamachowe jest zwichrowane, bo płaszczyzna gdzie przylega tarcza jest popękana i była przetaczana bo się ślizgało sprzęgło. Najgorzej że nie zwróciłem uwagi czy na starym wale też takie bicie było. Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny tego dudnienia bo to jest uciążliwe podczas pracy.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez antonio86
      Witam!
      Wiem ,że był już taki temat odnośnie c-330, ale mysle ,ze c-360 to inna bajka(jak się myle to prosze usunąć temat)
      Otóż chce zalac układ chłodniczy płynem-głównym powodem jest to,ze mam zamiar założyc nagrzewnice w kabinie,a woda nigdy cała nie wyleci z nagrzewnicy i na mrozie ja rozwali.
      Mam taki dylemat, otóż remont silnika był 13 lat temu i boje sie czy płyn nie rozpusci kamienie i niedostanie się do oleju(słyszałem o przypadkach,że były wrzery i płyn rozpuscił kamień i wleciał do oleju ,jakie wy macie doświadczenia z zamianą wody na płyn???
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.