Adrian40stka

Ursus 4011 przybywa oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Adrian40stka    28

Witam od niedawana w moim ursusie przybywa oleju w silniku jest to na pewno ropa. W ciągniku przy okazji nie ma odpowiedniego ciśnienia sprężania wina leży po stornie zaworów. Wymieniona została pompka zasilająca już kiedyś był podobny probelm przybyło oleju w silniku wymienieona została owa pompka i z 7 lat był spokój a teraz już silnik zaczyna kuleć ciśnienie na wale ma dobre po wymienie tej pompki   problem nie ustąpił może się dziać tak że przez to że zawory nie trzymają ciśnienia olej napędowy jest nie spalany i spływa po sciankach tuleji do miski olejowej i rośnie stan oleju czy może uszczelaniacz  na pompie wtryskowej poszedł i przelewa przez rozrząd ?? pomocy prace porzniwne jeszcze nie zaczęte a tu akurat  w polu mokro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Jeśli sama pompka zasilająca i sekcje w pompie nie przepuszczają oleju to uszczelniacz na pompie nie ma znaczenia. 

Jeśli pompka i sekcje przepuszczają  może to być wina uszczelniacza. Chociaż ogólnie raczej winił bym za to kiepski stan silnika i lejące wtryskiwacze.

Jak wspomniałeś paliwo przedostaje się przez pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adrian40stka    28

Olej w pompie wydaje się być rozcienczony ropą na wałku pompki zasilającej został wymieniony oring ten co odkręca się tą nakrętkę na klucz 22 olej przybył z tego co widzę awarie wystąpiły po tym jak kompresja zaczeła uciekać przez zawory były już tak nieszczelne że ciągnik co jakiś czas chodził na trzy cylindry przez ułamek sekundy przydymiał i już następny cykl pracy było normalnie przez np i co jakiś czas to samo nie to że cyklicznie tylko sporadycznie wtryskiwacze nie mają nawet zrobione 50 mtg i są to wtryski WUZETEM byłu regulowane podczas wymiany tak jak trzeba żeby miało ręce i nogi awaria z nieszczelnością po stronie zaworów wystąpiła z dnia na dzień tak jak pisałem sporadycznie chodził na 3 cyl i od tamtej pory coraz gorzej na sam poczatek biore się za zawory zobaczymy jak zniknie to uciążliwe dymienie upuszcze oleju do tej drugiej kreski i sprawdze czy przybywa. Ciśnienie na wale ma dobre obcując ze starszym mechanikiem z POMu a póżniej z SKRu powiedziałem mu że może pierścienie nie trzymają przyszedł do mnie i otworzł korek wlewu oleju i powiedział że jeżeli dym nie wydostaje się przez ten wlewe oleju to jest dobrze i tak jest a on do tej pory robi traktory i sie zna na tym ludzie wiem że często go podpytują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    220

Szczelność zaworów w głowicy chyba nie ma nic do przybywania oleju w silniku.

Ja bym postawił na lejące wtryskiwacze i uszkodzone pierścienie na tłoku,ewentualnie któryś wtrysk jest pęknięty albo obsada wtrysku.

Sprawdź ciśnienie sprężania na tłokach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

trzeba sciągać głowice innej opcji nie ma ale mi się wydaje że to nie wina wtryskiwaczy tak jak mówię zrobię  zawory potem sprawdzę czy nadal przybywa i wymienie pompke zasilania jeżeli zawory nie trzymają a nie trzymają to pomiar będzie na pewno nie poprawny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Krótko mówiąc jak po kolei nie doprowadzisz wszystkiego do porządku to nic się nie dowiesz. Jeżeli jesteś pewny zimeringa na wałku pompy wtryskowej to z niech choć by nie wiem jak się lało nie dostanie się olej do silnika. Pozostaje ci wypadające zapłony,niespalone paliwo na cylindrach dostające się pod tłoki. Musisz sprawdzać sukcesywnie.  Opcje masz podane i nikt nie da ci jednoznacznej odpowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
    • Przez jacus
      moj -od niedawna- 40 letni ursus  odmowil wspolpracy.
      1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
      2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
      .3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie,  od paru miesiecy byl  luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
      czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ??   mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Czarts3hehe
      Dziś włożyłem nominalny wal i panewki. 
      Podpory też są ok. 
      Po włożeniu panewek oporowych czuć lekkie obcueranie. 
      Silnik za koło zamachowe obraca się palcem. 
      Będzie działać? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.