Adrian40stka

Ursus 4011 przybywa oleju

Polecane posty

Adrian40stka    28

Witam od niedawana w moim ursusie przybywa oleju w silniku jest to na pewno ropa. W ciągniku przy okazji nie ma odpowiedniego ciśnienia sprężania wina leży po stornie zaworów. Wymieniona została pompka zasilająca już kiedyś był podobny probelm przybyło oleju w silniku wymienieona została owa pompka i z 7 lat był spokój a teraz już silnik zaczyna kuleć ciśnienie na wale ma dobre po wymienie tej pompki   problem nie ustąpił może się dziać tak że przez to że zawory nie trzymają ciśnienia olej napędowy jest nie spalany i spływa po sciankach tuleji do miski olejowej i rośnie stan oleju czy może uszczelaniacz  na pompie wtryskowej poszedł i przelewa przez rozrząd ?? pomocy prace porzniwne jeszcze nie zaczęte a tu akurat  w polu mokro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    87

Bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelniacza na pompie wtryskowej i tam powinieneś zacząć szukać przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Jeśli sama pompka zasilająca i sekcje w pompie nie przepuszczają oleju to uszczelniacz na pompie nie ma znaczenia. 

Jeśli pompka i sekcje przepuszczają  może to być wina uszczelniacza. Chociaż ogólnie raczej winił bym za to kiepski stan silnika i lejące wtryskiwacze.

Jak wspomniałeś paliwo przedostaje się przez pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adrian40stka    28

Olej w pompie wydaje się być rozcienczony ropą na wałku pompki zasilającej został wymieniony oring ten co odkręca się tą nakrętkę na klucz 22 olej przybył z tego co widzę awarie wystąpiły po tym jak kompresja zaczeła uciekać przez zawory były już tak nieszczelne że ciągnik co jakiś czas chodził na trzy cylindry przez ułamek sekundy przydymiał i już następny cykl pracy było normalnie przez np i co jakiś czas to samo nie to że cyklicznie tylko sporadycznie wtryskiwacze nie mają nawet zrobione 50 mtg i są to wtryski WUZETEM byłu regulowane podczas wymiany tak jak trzeba żeby miało ręce i nogi awaria z nieszczelnością po stronie zaworów wystąpiła z dnia na dzień tak jak pisałem sporadycznie chodził na 3 cyl i od tamtej pory coraz gorzej na sam poczatek biore się za zawory zobaczymy jak zniknie to uciążliwe dymienie upuszcze oleju do tej drugiej kreski i sprawdze czy przybywa. Ciśnienie na wale ma dobre obcując ze starszym mechanikiem z POMu a póżniej z SKRu powiedziałem mu że może pierścienie nie trzymają przyszedł do mnie i otworzł korek wlewu oleju i powiedział że jeżeli dym nie wydostaje się przez ten wlewe oleju to jest dobrze i tak jest a on do tej pory robi traktory i sie zna na tym ludzie wiem że często go podpytują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    262

Szczelność zaworów w głowicy chyba nie ma nic do przybywania oleju w silniku.

Ja bym postawił na lejące wtryskiwacze i uszkodzone pierścienie na tłoku,ewentualnie któryś wtrysk jest pęknięty albo obsada wtrysku.

Sprawdź ciśnienie sprężania na tłokach.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

trzeba sciągać głowice innej opcji nie ma ale mi się wydaje że to nie wina wtryskiwaczy tak jak mówię zrobię  zawory potem sprawdzę czy nadal przybywa i wymienie pompke zasilania jeżeli zawory nie trzymają a nie trzymają to pomiar będzie na pewno nie poprawny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    803

Krótko mówiąc jak po kolei nie doprowadzisz wszystkiego do porządku to nic się nie dowiesz. Jeżeli jesteś pewny zimeringa na wałku pompy wtryskowej to z niech choć by nie wiem jak się lało nie dostanie się olej do silnika. Pozostaje ci wypadające zapłony,niespalone paliwo na cylindrach dostające się pod tłoki. Musisz sprawdzać sukcesywnie.  Opcje masz podane i nikt nie da ci jednoznacznej odpowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Czy mozliwe jest, ze olej z pompy wtryskowej idzie do silnika? Co doleje do pompy to pare dni i sucho. A w silniku wydaje sie ciutke za duzo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1476

Chłopie masz gdzieś prędzej wyciek niż jeżeli olej idzie do silnika,jak ma iść skoro pompa ma swój olej.Weź umyj silnik bo pewnie cały zarzygany i zlokalizuj wyciek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    163
Dnia 7.08.2019 o 09:39, ciaastus napisał:

Czy mozliwe jest, ze olej z pompy wtryskowej idzie do silnika? Co doleje do pompy to pare dni i sucho. A w silniku wydaje sie ciutke za duzo. 

Nie nie jest możliwe bo pompa wtryskowa ma oddzielnie smarowanie a silnik też ma oddzielnie smarowanie więc praktycznie niema takiej możliwości żeby olej z pompy wtryskowej do silnika wleciało. Chyba że mu się bardzo chciało to dostał nóg i se poszedł 9_9a tak serio to raczej nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciaastus    0

Wiem, ze ma oddzielne smarowanie silnik i pompa. Ale pisaliscie we wczesniejszych postach, ze ropa moze isc z pompy do oleju w silniku to pomyslalem, ze olej jakos tez moze przez sprezarke uciekac. 

Silnik nie jest zarzygany. Cos tam jest ulane pod pompa ale nie tyle co dolewam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeniu    0

Bo może uciekać. Na wałku głównym pompy wtryskowej jest uszczelniacz i jeśli jest uszkodzony, to olej z pompy przez sprężarkę może iść do silnika. Silnik nie musi być zarzygany, bo między pompą a  korpusem sprężarki jest oring i jeśli trzyma, to wycieku nie widać.

Pompa na stół i zweryfikować to, albo dać pompiarzowi do przeglądu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1476

Żaden oring tylko zwykła płaska uszczelka,układ pompy jest zamknięty i tam gdzie sprzęgięłko nie ma jak iśc olej,żaden olej stamtąd się nie wydostaje kolejny mądry pisze.... Olej w pompie nie nabiera sadzy bo nie ma skąd jest żółty więc na bloku będzie mało co widać.Masz coś ulaną pod pompą nie lokalizujesz wycieku to idziesz pisać posty myślisz ktoś ma szkalną kule wywróży i ci naprawi? Odejdź od tego komputera umyj te dobrze miejsce oraz ten olej z pompy z lokalizuj skąd idzie dokładnie i usuń jeśli skończy się demontowaniu pokrywy regulatora jeśli tam gdzie najszybciej.Może dokręcałeś korek od pompy przesadziłeś z siłą i masz pękniecie.Ludzie co z wami jest będzie za przeproszeniem pieprzyć a nie próbujecie nawet wycieku z lokalizować no coś tam cieknie.Powiem ci jeszcze raz olej jest czysty więc może wydawać się że mało idzie 

Oleju w pompie może co najwyżej ci przybywac z tego względu że sekcje są przepracowane i puszczają lekko olej ale nigdy sekcja nie ciągnie oleju.Jedynym miejscem gdzie może przybywać ropy do oleju są lejące wtryskiwacze gdzie kapie na denko tłoka,usłyszałeś dzwon ale nie wiesz w którym boku bije on.Jazda mi z tego forum i idź naprawiaj 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lazlo
      Witam, mam zamiar zamontować do ursusa wspomaganie. Przed zakupem sprzedawca poprosił mnie abym sprawdził jakie koło pasowe posiadam. Dokładnie nie mogłem sprawdzić bo nie za bardzo było widać. Dostałem bez gwintu.. ale gdy odkrecilem nakrętke to przy użyciu sciagaczy okazało się że jest z gwintem. Jaka jest różnica po między z gwintem a bez.. czy mogę zamontować bez gwintu i do kręcić czy musze kupić taki jaki był? 
    • Przez cuma112
      Witam mam pytanie otóż od wczoraj  mam problem z gazem ręcznym w moim c360 ponieważ jak dociskam na maksa gaz nożny to gaz ręczny spada na minimum i przy hamowaniu muszę łapać za gaz ręczny żeby nie zgasł oraz miałem problem z odpaleniem obstawiam pompkę ręczną lub wtryskową choć wtryskowa wydaje się być git bo nie kopci ani nie dodaje gazu.  To pierwsze pytanie drugie to zauważyłem że blok się strasznie nagrzewa i płyn jest gorący choć na zegarze wskazówka jest cały czas na białym.
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Adam90077
      Witam
      Mam problem z odpalaniem silnika na zimno muszę odpalac plakiem przy rozgrzaniu odpala stosunkowo dobrze.
      Pierwsze co zrobiłem to próbowałem sprawdzić kat wtrysku i tu mam problem. Na kole zamachowym mam zaznaczone katy 18-24 stopnie natomiast fizycznie wtrysk widnieje jakieś 10 cm nad znakami. Na bloku nie mam co prawda żadnej kreski ale tak czy inaczej nie mam możliwości przechylić mocniej pompy żebym w oknie zobaczył podziałkę. Czyli tak jakby mi brakowało regulacji na pompie. Pompa kupiona regenerowana 1,5 roku temu.
      Czy ktoś ma jakiś pomysł ?
       
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj