Polecane posty

ALIxG    0

Pewnego razu podczas orania stanąłem pod górkę i musiałem wyjść z Ciągnika i zaciągnąłem ręczny i po powrocie do kabiny zapomniałem o nim i pojechałem ale po przejechani 1/2 metrów zaczął mi ciągnik słabnąc az wcisnąłem sprzęgło i staną podniosłem pługi i nie chciał ruszyć to parę razy szarpnąłem ze sprzęgła i ruszył ale od tamtej pory podajże nie ma hamulca ręcznego i teraz podciągałem linkę i wraz to samo przy samym końcu delikatnie czuć ze coś łapie. I takie pytanie mam co moge teraz z Tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    616

kto wie czy Ci tarczki się nie rozleciały...odkręcasz elektrozawory podnośnika na lewej pokrywie tylnego mostu, zrzucasz pokrywę i masz ręczny na wierzchu... przynajmniej tak to jest w 3060. a lepiej nie używaj ręcznego w tym stanie bo skuteczność hamulca mierna a w dodatku uszkodzisz sobie  te żeliwne elementy pomiędzy tarczkami. godzina roboty i dobrze jest kabinę trochę podnieść z tyłu, żeby wałek ręcznego łatwiej wysunąć z "zacisku" czy jak to tam się nazywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lonski
      Co może być przyczyną pulsowania pedału hamulca (coś podobnego jak ABS w samochodzie) na postoju gdy pedał wciśnięty jest do połowy?
      Przy pełnym wciśnięciu jest ok. Hamulce podczas jazdy działają prawidłowo.
    • Przez 18mateo18
      witam
      Mam problem ponieważ mój ferguson nie puszcza powietrza z pneumatyki tylko nabije na maxa i ślizga się pasek od sprężarki co jest popsute ????
    • Przez luteks77
      Witam,po wymianie taśm hamulcowych i wyregulowaniu wszystko działa jak należy ,po dwóch dniach taśmy wypadają z zaczepu.Wymienione zostały cięgna amortyzujące,zakątrowane nakrętki na śrubach wychodzących z zwolnicy .Po wyregulowaniu koła kręciły się dobrze ,wyczuwalne było już lekkie tarcie[zwolnica się nie grzała]po zaciągnięciu o 1ząbek koła kręciły BARDZO ciężko,3 ząbki koła stop.Dlaczego te taśmy spadają,już trzy razy to robiłem i wciąż to samo.
       
      WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU.
      POZDRAWIAM.
    • Przez ptaszyna
      Mam pytanie czemu służy ten mechanizm we wąsie rozpieracza hamulca jest tam smarowniczka, pierwsze widze coś takiego, może jest takie coś w innych pojazdach
       
       
       
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f15e0967ab31a6dc.html
       
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/055357572b2b438c.html
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam wszystkich. Przytrafiła mi się awaria... Podjechałem dzisiaj pod siewkę, zaciągnąłem hamulec ręczny. Zaskoczył tak jak zawsze na 3 ząbek. Tyle że ciągnik bez żadnego oporu się stoczył. Jakiś tydzień temu wszystko było ok. Czytałem gdzieś na forum że możliwe że obciął się frez na wałku od hamulca postojowego. I teraz moje pytanie., Jak ten wałek wymienić? Patrząc w katalogu ten wałek jest wsunięty gdzieś w kolo talerzowe czy w półoś bez żadnych zabezpieczeń. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy ten wałek można wysunąć bez ryzyka że jakaś tuleja wpadnie w most?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.