Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

pompa zasilająca całą  hydraulikę  jest jedna 2 sekcyjna    to o jakiej ty pompie mówiśz  bo chyba nie wiesz sam co gadasz teraz . komputer zbiera informacje o błędach.mało jeszcze wiesz...

Opublikowano

ja wiem jedno komputer  to nie wszystko.

a ciśnienie sprawdzane na wyjściach hydraulichnych ma się nijak do sprawdzenia stanu pompy na wyjściach hydraulicznych możemy wtedy sprawdzić kiedy jest już wszystko w porządku i ustawić zawory przelewowe rozdzielaczy i to wszystko.

kolego wytłumacz mi jak komputer odczytuję grubość tarczek w koszach jestem ciekaw jest tam kamera którą możemy odczytać na monitorze bo ja też mało się znam na komputerze.

Opublikowano (edytowane)

pompa zasilająca całą  hydraulikę  jest jedna 2 sekcyjna    to o jakiej ty pompie mówiśz  bo chyba nie wiesz sam co gadasz teraz . komputer zbiera informacje o błędach.mało jeszcze wiesz...

 

no i do której sekcji pompy podłączasz się matole tym cisnieniemierzem pakując go w szybkozłacze hydrauliki zewnętrznej? tępak jesteś do potegi n-tej

No i wpadnij z tym kompem do mnie.... pośmieje się jak będziesz szukał tego gniazdka diagnostycznego... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Synku na żywych konikach może i się znasz, ale o mechanicznych to nie masz pojęcia więc skończ ten cyrk i już tu nie pisz... w swoim MFie zajrzałem już prawie w każdy zakamarek łącznie z komputerem więc daj se już spokój pisaniem tych bzdur bo jak ktoś to poczyta to sie rozpłacze ze śmiechu, gorzej jak będzie szukał konkretnych informacji bo wtedy zgłupieje

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

no i do której sekcji pompy podłączasz się matole tym cisnieniemierzem pakując go w szybkozłacze hydrauliki zewnętrznej? tępak jesteś do potegi n-tej

No i wpadnij z tym kompem do mnie.... pośmieje się jak będziesz szukał tego gniazdka diagnostycznego.... co za kretyn

 

Synku na żywych konikach może i się znasz, ale o mechanicznych to nie masz pojęcia więc skończ ten cyrk i już tu nie pisz... w swoim MFie zajrzałem już prawie w każdy zakamarek łącznie z komputerem więc daj se już spokój pisaniem tych bzdur bo gimbusem śmierdzisz na kilometr.

 

Daruj sobie  te teksty .  Jak  chcesz ludzi obrażać to wyjdź.Wiedzę to ty masz ogólną ale praktyki zero.  Nie będę z tobą dyskutował  bo się nie znasz.Schowaj ten bełkot do kieszeni .  MF  ma złącze diagnostyczne nawet widnieje w katalogu  Agco jako część .

Sprawe zgłaszam do moderatora.    

Opublikowano (edytowane)
W dniu 20.07.2015 o 23:27, soltys13 napisał(a):

Daruj sobie  te teksty .  Jak  chcesz ludzi obrażać to wyjdź.Wiedzę to ty masz ogólną ale praktyki zero.  Nie będę z tobą dyskutował  bo się nie znasz.Schowaj ten bełkot do kieszeni .  MF  ma złącze diagnostyczne nawet widnieje w katalogu  Agco jako część .

Sprawe zgłaszam do moderatora.    

 

za to z Ciebie niezły praktykant, leć lepiej zmieniać olej w skrzyni :lol: :lol: :lol:

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

tak na marginesie.. na budowie robię na 3080. legenda głosi ze kiedyś był tam dolewany olej do skrzyni.... w silniku susza była.... 5litr wczoraj wlałem, żeby dostać stan... to są tzw firmowe oszczędności na krótką metę każdy by powiedział... taki serwis a raczej jego brak jest od 6 lat i na oko zrobione w tym czasie 5tys godzin. olej w silniku też oczywiście nigdy nie był wymieniany odkąd go mamy. faktem jest że traktor lata tylko z beczka 5tys litr i zamiatarką...... wygląda jak wygląda ale jedzie.. heh angielska gniotsa nie łamiotsa

W miedzy czasie sprzedane były z firmy 2 klikuletnie proximy, case jx60....niby nowe traktory z serwisem na dużo wyższym poziomie bo w lepszych czasach ale i tak te graty miały więcej awarii niż ten stary niezniszczalny mf

Opublikowano (edytowane)

nikt cie nie zmuszał do pisania bredni w temacie o którym pojęcia nie masz  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: zapewne wszystkim tu przykro z faktu, że nie masz czasu  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Post nie na temat, +1 punkt ostrzeżeń

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

I dalej ten sam problem... Wymienilismy olej i filtry i dalej to samo... Brak półbiegu A i B, po rozgrzaniu wylacza sie walek WOM i żeby dobrze skrecic trzeba dodac troche gazu, ale to wina pewnie pompy oleju. Najbardziej interesuje mnie WOM i te polbiegi. Wie ktoś coś moze?

Opublikowano

kolego nie dokońca rozrużniam wszystkie modele mf bo mnie to nie interesuje ale jak jest z tymi półbiegami giną razem z wałkiem czy jedno z drugim nie ma nić wspólnego jeśli nie ma nić wspólnego to śprawdz na zawoże od wom w momencie kiedy się rozłączy czy jest napięcie bo tym raczej rządzi komputer jest możliwość obejścia ale podkreślam obejścia jesli będziesz zajnteresowany to podpowiem ci jak to zrobić bo fergusony maja bardzo skąplikowane sterowniki niewiadomo po co ale są na forum tacy co sie znaja na komputerach przynajmniej tak piszą że my mało wiemy,to oni może podpowiedzą bez obejścia ja koledze minołem komputer i 3ci rok działa jakiś mf 160koni ,

Opublikowano (edytowane)

post-34686-0-62138700-1441840522_thumb.jpg

 

problem tkwi najprędzej w sprzęgle wom  pozycja nr1 wg katalogu agco.  Sprawdź tarczki w jakim  są stanie  być może  jest potrzebna wymiana.  na zimnym będzie chodzić lecz jak się zagrzeje olej zaczną  się ślizgać.

 

 

post-34686-0-16445900-1441840531_thumb.jpg

 

 

Edytowane przez soltys13
Opublikowano

jeżeli chodzi o podnośnik to z prawej strony pod  plastikiem od  wszystkich przycisków jest   kostka sterująca podnośnikiem oraz ehr   u mnei był ten sam problem z podnośnikiem wymiana tej kostki   załatwiła problem 

Opublikowano

Na pierwszym zdjęciu to od dynashiftu a na drugim licząc od dołu

1-żułw-zając 

2-przedni napęd

3-blokada mostów

4-wałek przekaźnika

5-chamulec przekaźnika

Opublikowano

Może ktoś pomoże...

na WOM 540obr chyba wszystko działa ok ale po przełączeniu na 1000obr nie działa miękki start, przy włączaniu szarpnie i odrazu rozłącza wom oraz miga kontrolka wom. Jak już wom lekko się kręci to włączanie działa ok.

Oba czujniki są podłączone. Jak sprawdzić czy są sprawne?

Opublikowano

Co prawda w starszym (3065) mam tak samo. 540 i 750 włącza się dobrze a 1000 na dwa razy, chyba że na dużym gazie to lepiej. Na niskich obrotach mocno przydusi silnik i rozłącza za pierwszym razem.

Opublikowano

Na 540 jest wyczuwalny miękki start, 1000 używałem na próbę i tak się działo, w zasadzie to w MF-ie mam na stałe na 750 i działa prawidłowo. Zauważyłem też że na tym ustawieniu przy przegazówce rozłącza WOM, gdzieś tak przy 2100-2200.

W Aresie (ta sama skrzynia co MF) gdy używam 1000 w rozrzutniku, też muszę włączać przy średnich obrotach bo na niskich go przydusi i rozłączy.

 

Ty przy czym włączasz? 

Opublikowano (edytowane)

Sprzęgło i jego sterownie jest jedno więc wątpię żebyś coś wskórał... może ten miękki start jest "skalibrowany" pod 540 obr a tu naraz przychodzi większe obciążenie i komp w zbyt krótkich odstępach czasu włącza i wyłącza dopływ oleju do sprzęgła... jest większe obciążenie na wałku przy tych 750 czy tam 1000 obr, sprzęgło się ślizgnie i komp wyłącza wom.

Tarczki dobre? 17 bar trzyma?

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v