Polecane posty

MasseyXXXX    10

Witam, jestem posiadaczem MF 3085 i mam z nim pewny problem. Jak jest zimny odpale go wlacze walek chodzi normalnie, jezeli juz sie rozgrzeje to walek przestaje sie krecic i nie da sie go wgl wlaczyc dopiero jak troche przestygnie. Ciagnik posiadam około 9 lat i do tej pory chodzil bez problemu.

Jeszcze jeden problem, gdzy rowniez sie nagrzeje to ciezko sie skreca (ciezko sie kreci kierownicą, trzeba dac mu gazu zeby mozna bylo lepiej skrecic).

I w tym problem, moze wystarczy zmienic olej w silniku ale tam wchodzi az 54l oleju a to koszt ponad 1200zł.

Może mi doradzicie co mam z nim zrobic?

Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

ja Ci doradzę..... poczytać. nawet szukać zbytnio nie trzeba jak byk temat o wspomaganiu... te 1200 to początek Twoich wydatków. bo może wyskoczyć drugie tyle za pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    734

i jakie ciśnienie z tej pompy? oczywiście sekcja odpowiedzialna za wspomaganie i skrzynie biegów nas interesuje... potem do sprawdzenia orbitrol, trójdział no i sprzęgła przedniego napędu, wom, blokady mostu w poszukiwaniu przecieku

https://www.agrofoto.pl/forum/topic/54999-obw%C3%B3d-niskiego-ci%C5%9Bnienia-oleju-17-bar-nieszczelno%C5%9B%C4%87/

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

Ale żadna kontrolka nie zaczyna się swiecic. Chodzi o to, że jak rozgrzeje sie olej to sam wylacza sie walek wom. Po jakims czasie jak olej ostygnie mozna znowu go wlaczyc i znowu jak sie nagrzeje to sie wylacza. Dodam, że olej juz dlugi czas nie byl wymieniany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    84

ok pompa wymieniana ale na jaką konkretnie a moje drugie pytanie co z olejem i filtrem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasseyXXXX    10

No właśnie olej i filtr, zmienialem je tylko raz odkąd go mam. I właśnie nie wiem czy to olej. Jestem pewny w 80% ze to olej i filtr i wlasnie nie wiem.

Tak, normalnie można zmieniać z żółwia na zająca i odwrotnie itp. Aaa właśnie jak się wałek wyłaczy (jak sie olej rozgrzeje) to znikaja 2 półbiegi (A i B), a C i D są normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

chłopie to wymień olej i filtr a d*py na forum nie zawracaj do tego czasu, manometru też zapewne nie masz więc jedyna rada... kompetentny mechanik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    84

nawet nie chcę się zastanawiac jak w takim razie wyglądają tryby synchronizatory i cała reszta skoro tylko raz olej zmieniałeś a wchodzi go 60 do 65ltr da się kupić po 12zł za litr i to w miare przyzwoitego oleju a filtr ok 250 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

jak się  na  oleju szczędzi to później różne problemy  wychodzą  oraz dobry filtr to podstawa     generalnie    olej w skrzyni wymienia się     co 200 mtg lub 5 lat     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    174

Dodre co 200mth jak by wymieniać to nie jeden by ze 2 koła rocznie wywalał na sam olej i filtry do skrzyni bo są tacy co tyle robią. Tak na poważnie to co 1 tys. mth się wymienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

Dodre co 200mth jak by wymieniać to nie jeden by ze 2 koła rocznie wywalał na sam olej i filtry do skrzyni bo są tacy co tyle robią. Tak na poważnie to co 1 tys. mth się wymienia

Teraz to  bzdury gadasz.  W oryginalnej   instrukcji 3085  pisze co 200 mtg  zmiana    lub co 5 lat użytkowania.  wiem co pisze.

 

Jak kogoś nie stać na  dbory olej to niech się przesiądzie  na ursusa tam można byle co lać.    Do MF nie ma co szczędzić   lepiej wydać  1 tyś zł  rocznie niż 20 tyś na remont skrzyni. 

 

 

Sprawdź  tarczki załączania sprzęgła wom

Edytowano przez soltys13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

głupi jesteś i tyle. w silniku matole wymienia sie co 250h wg instrukcji a że czytać nie potrafisz to... W załączniku polskie tłumaczenie, angielskie tez mogę pokazać... w 2 miejscach na szybko znalazłem o wymianie oleju przekładniowego ale i tak tego nie skumasz co tam pisze :D

Pkt 3.1 taryfikatora. Ban na 7 dni

post-120-0-90196400-1436911666_thumb.jpg

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

taaaaa co 200mth  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

głupi jesteś i tyle. w silniku matole wymienia sie co 250h wg instrukcji a że czytać nie potrafisz to... W załączniku polskie tłumaczenie, angielskie tez mogę pokazać... w 2 miejscach na szybko znalazłem o wymianie oleju przekładniowego ale i tak tego nie skumasz co tam pisze :D

 

 

sam jesteś matoł   baranie .Po pierwsze pisze tam do jakiego ciągnika !?-  nie pisze to na h**** się wypowiadasz. My tu o skrzyni a ty  o  silniku  najpierw naucz się  czytać ośle.

Pkt 3.1 taryfikatora. Ban na 7 dni

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

rzeczywiście w tych seriach jest tyle skrzyń, że jest kilka okresów wymian :lol: :lol: Mam książkę od seri 30XX i posiadam ciągnik 6150 i okresy przeglądów nie różnią się - olej przekładniowy co 1000MTh - jak nie kumasz to zaznaczę Ci, która to kropka na podanym załączniku :D :D :D :D


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

i co sołtys dalej się chcesz kompromitować brakiem podstawowej wiedzy? o 200 napisałem żebyś wiedział co się wtedy robi no ale widać nie rozróżniasz skrzyni od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz pompy bo nowe mogą być gorsze od starych co wyrzuciłeś sprawdz ciśnienie od pompy na zimnym podciąg  do 180atu rozgrzej olej i sprawdz ponownie cisnienie jesli ma 180 atmosfer i przepływ oleju jest względny to npompy sa na 10 procęyt dobre oleju się bardo nie czepiaj kiedy go wymieniałeś to na drugim miejscu ważne żeby wogule był od tego trzeba zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

hmm a wg ciebie jak podciągnąć ciśnienie na pompie? na dużej sekcji w pokrywie jest zawór bezpieczeństwa... na roździelaczech pewno też będą jakieś zawory maksymalne ale w przypadku pompy małej wydajności gdzie i czym pokręcisz? Jak pompa słaba to chyba ratunku przed jej wymianą nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie pchaj się odrazu w ustawienia z reguły takie rzeczy się nie psują podciągnąć mam namyśli przydławić nie wiem czy wiesz o co chodzi musisz wpiąć manometr na ciśnieniowym od pompy z zaworem który dławi i drugą część to znaczy wąż wkładasz do skrzyni biegów zwykły powrót i przy zdławieniu obserwujesz powrót oczywiśćie sądo tego specjalne przyrządy ale nasze serwisy nie wszystkie to posiadają ale dla podrzeb własnych spokojnie wystarczy tak jak opisuję ,

. o pompie małej wydajności napisz dokladsniej nierozumię o czym piszesz dla mnie pompa to pomp tylko jest tłoczkowa zębata itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys13    37

ciśnienie pompy można też  sprawdzić  poprzez podpięcie  zegara  pod wyjścia  hydrauliki   z tyłu ciągnika. Moim zdaniem problem leży gdzie indziej    tarczki załączania  sprzęgła wom   mogą się ślizgać . Dobrze jest podpiąć komputer  i to sprawdzić podczas pracy . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

ale błyszczysz... weź się już nie wypowiadaj... wyjścia hydrauliki to inna pompa więc możesz mierzyć do woli a napewno wpływ na włączanie WOM znajdziesz..... ciekawe co na tym kompie chcesz przeczytać... weź się już nie kompromituj... sprawny autotronic odłączy WOM gdy taczki będą się ślizgać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że zginęła jednyka i dwójka. Na polowych i szosowych nie ma wogole. 3i 4 działają normalnie. Co to może być ?
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.