slawus

Naprawa silnika w Bizonie Z056 - SW 400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gelo400    32

ja w c360 mam klejone i jeżeli jest płyn to potrafi się poci lecz jak woda to nic nie cieknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

To zalezy w którym miejscu ,jeśli gdzieś z boku to stres niewielki spawać można na zimno czy nawet łatę zamontowac ,jest sporo chemii elastycznej ,dobrze by bylo ustalić co spowodowało pęknięcie to możne wiele powiedzieć o silniku .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

Pewnie korby chciały wyjść na świeże powietrze. A po za tym ciężko uszkodzić blok. Ewentualnie ktoś zapomniał spuścić wodę na zimę od tego też mógł pęknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

w sw 400 blok pekal za pompą wtr.najczesciej gdy ktoś wody nie spuścił ja miałem tak u siebie ktoś zrobił łate ze szpilka która przechodziła na drugą stronę pomiedzy 3a4 cyl.tam była podkładka i nakrętka. trzymało to do końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek360    3

Gościu zapomniał spuścic wpdę na zimę i rozsadziało za pompą wtryskową. Mówiłze spawał a na drugi dzień po spawaniu pękło niżej w drygim miejscu :)
A polecacie jakiś klej do bloków dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valadin1    38

u mnie blok pęknięty jest przy kolektorze ssącym nie wiadomo od czego nagle zaczęło się robić masło zamiast oleju ... wyczyszczone i zaklejone poxipolem czy czymś takim w trakcie pierwszego sezonu po naprawie nic się nie stało. zobaczymy co będzie dalej ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof1987    211

jeżeli chodzi o klejenie bloku jak miałem bizona i też miał pęknięty blok za pompą to kleiliśmy różnymi wynalazkami w końcu zakleiliśmy klejem poliuretanowym podobnym jak sie wkleja szyby w samochodach i chodziło do końca jego dni w moim gospodarstwie i u nowego właściciela tez pewnie chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztof1987    211

sam klej ładnie wyczyściłem i nasmarowałem i tego kleju do wszystkiego używam a nazwe jutro podam albo jak znajde w necie to jeszcze dzisiaj 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

u mnie pekniety za pompa wytryskowa, kiedys wozilem go na spawanie, wytrzymalo 1 sezon, potem przy remoncie silnika zakleilem jakims mocnym silokonem, tez wytrzymalo chyba 1 sezon, teraz kosi tylko fasole i po prostu dolewam wody :v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

Ja kleiłem zimnym spawem. Dałem kilka warstw i do tego pomiędzy nie siatka taka jak do tynków :) Trzyma aż miło :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

A ja pęknięty blok "szyłem" i trzyma się już dobre 5 lat :)

Edytowano przez Properth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Ja robiłem tak, nawiercałem otwór, gwintowałem na 8mkę bodajże i wkręcałem mosiężną złotą srubkę. Następnie łeb ścinałem na równo z blokiem, nawiercałem kolejną tak, aby minimum 1/3 otworu łapało poprzednią śrubę. I tak dalej i tak dalej, na koniec rozrobiłem dwuskładnikowy klej Soudala z dodatkiem włokien budowlanych, ładnie posmarowałem i sprawuje się bez zarzutu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    14

Witam pisałem tu wczesniej o remoncie owego SW400 i po zgłebieniu tematu zdecydowałem sie na "profesjonalny remont czesciowy" czyli tego co byłó zurzyte i 5400zł poszło..... a teraz mam pytanie czy w tej chłodnicy oleju krazy filtrowany olej czy nie filtrowany? bo i tak bede ja mył i tak zeby stray olej nie szedł tylko jak idzie niefiltrowany to trzeba sie bardzo do tego mycia przyłorzyc bo stary olej był z duza iloscia opiłków z panewek <_< czym i jak najpepiej to wymyc wypłykac??? :blink: zeby robota nie poszła na marne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam

Mam problem z silnikiem. Do oleju dostaje się paliwo po czym gdy się zrobi ponad normę jego nadmiar uchodzi spustem od dna w dodatku kombajn od czasu do czasu strasznie kopci białym dymem w zeszłym sezonie nic takiego się nie działo prosiłbym o szybką odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leonardo111    116

<p>Zdjąć pokrywę zaworów i zobacz czy nie pękła rurka powrotu paliwa</p>

Edytowano przez leonardo111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki za odpowiedzi przyczyną okazał się wtrysk

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi00290    18

Po odpaleniu kombajnu silnik chodzi doskonale. Jednak po nagrzaniu sie go, stuka coś w silniku. Co jest przyczyną ? Proszę o pilna pomoc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysztof_kc
      Pomocy. Jak wymontować pompę wtryskową w ciągniku Renaulr 145-14TX
    • Przez Dzidek122
      Witam. 
      Mam problem ze sprężarka w mf 255,bierze olej
      Nie jest mi potrzebna, dlatego chcę ją wymontowac, proszę o jakieś wskazówki 
       
    • Przez Blusik
      Witam 

      Mam silnik 1HC102 po remoncie (jeszcze na dotarciu) na nowym tłoku z PRL. Otóż gdy uruchomie silnik wszystko działa itp. Ale jak silnik jest nagrzany wydaje mi się za bardzo to nawet filtrem szczeliowym nie moge zakręcić. Za zimny zakręca lekko a jak jest rozgrzany to trzeba się silować z zaworem. Silnika po zgaszeniu nie da sie odpalić trzeba w 2 osoby. Samemu nie dam rady poprostu troche przekrece i już nie umiem przegwałcić . Niewiem czy winna jest dawka paliwa czy może regulacje wytrysku trzeba przeprowadzić. Jeśli tal to pod którym ma byc wtrysk miedzy PP 2000 a GMP w którym miejscu miejscu połowa, 3/4?. Z drugiej strony wydaje mi się,ze jak soe.nagrzeje na manometrzr pokazuje 0bar ciśnienia oleju na wolnych a na gazoe chyba z 1 jak jest zimny pokazuje z 4 bar a na wolnych z 1 i grosz. Czy tu tez cos trzeba regulować? Pozdrawiam
    • Przez ProMmm
      Witam mam problem ponieważ strasznie grzeje mi się ciągnik john deere 2140 bez napędu na kwadratowej kabinie. Wymienilem pompę wody oraz chłodnice na nową, uszczelka pod głowicą też jest nowa, a ciągnik jak się grzal tak się grzeje dalej. Proszę o pomoc bo już nie wiem co mogę jeszcze zrobic.

    • Przez Marecki2922
      Witam , dostałem myjkę która nie odpala grzania wody prawdopodobnie padł czujnik przepływu wody i moje pytanie jak go sprawdzić  ,czy można ten czujnik zmostkować w celu sprawdzenia ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj