Skocz do zawartości

case 885xl strzela napęd przy skrecie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z napędem w ciągniku. Gdy zawracam na kręconych kołach do oporu to słychać jakieś odgłosy strzykania... co to może być? Łożyska czy są tam jakieś tryby?

Opublikowano

Zamiast klasycznego mechanizmu różnicowego z czterema satelitami i dwoma kołami koronowymi jest podwójne sprzęgło kłowe powodujące to, że w miarę możliwości obydwa koła równo ciągną. Przy maksymalnym skręcie jest duża różnica prędkości kół co powoduje przeskakiwanie zębów z jednej strony sprzęgła, z tąd to stukanie.

Tu masz przykładowe zdjęcia takiej blokady: https://www.google.pl/search?q=blokada+no-spin&biw=1280&bih=895&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=dwRzVeqdFISuygOnuICQBg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=no-spin

Opublikowano

może podkładki na mechanizmie różnicowym się wytarły. Tak czy siak jeżeli jesteś pewien, że ten dźwięk jest z mostu to musisz go rozebrać zanim całkiem coś się zmieli. Jeżeli to tylko podkładki to będzie na nich widać delikatne obtarcia ale to naprawdę nie wielkie...

Opublikowano

sprawdzałem w kołach te piasty tzn satelitY. odkrecilem kotek oleju i świecie po trybach to uszczerbien nie było. Olej też jest.
Napęd ciągnie równo i nic nie przeskakuje bo sprawdzałem . Wiazalem traktor do drzewa....
Ok czyli muszę rozbierać przedni most...

Opublikowano

drganie czuć na jednym i na drugim kole? Żeby zdjąć piastę i zajrzeć do środka to nie jest dużo roboty. Zobacz jeszcze jak wygląda olej w piastach i w moście, czy są opiłki.

Opublikowano

Olej jest czarny... ciężko powiedzieć na którym kole dokładnie... to coś tak chyrczy i aż coś przeskakuje na zakrętach na włączonym napędzie. A jak się wyłączy to wszystko jest ok. A jak się jedzie prosto na włączonym to nic się nie dzieje i pod obciążeniem tak samo na prostej jest ok.

Opublikowano

jak na prostej nic się nie dzieje, a na zakrętach jest szum i skakanie no to nie wiem na co czekasz. Przecież to od razu widać, że coś z mechanizmem różnicowym. Rozbieraj most i to jak najszybciej bo lepiej to już nie będzie bez rozebrania. A jak olej czarny jak smoła to pewnie wieki nie wymieniany, więc też dziwić nie ma się co za bardzo. 

Opublikowano

Rozebralalem most. Mechanizm jest w porządku. Tryby całe bez uszczerbień. Tylko delikatny luz jest na tych takich tarczkach czy podkladkach... ale to nie ma nic do tego chyba... gdzie dalej szukać. W zwolnicach?

Opublikowano

Złóż i zalej nowy odpowiedni olej przekładniowy do takiego mostu.

Firma dowolna, ale ma być z dopiskiem LS, do mechanizmów różnicowych z ograniczonym poślizgiem.

Starego, ani byle jakiego innego oleju nawet na próbę nie wlewaj. Tylko i wyłącznie odpowiedni.

Opublikowano

To nie jest zwykła przekładnia która będzie pracować na przepracowanym starym oleju byle tłustym.

Tu ma być odpowiedni olej, a zestarzały olej traci swoje właściwości więc jest nic nie warty dla takiego mechanizmu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v