Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Być może zaczęli robić na 5,ja miałem x lat wstecz wymieniane i nan jeszcze na 4.

 

Dodatkowe pierścienie poniżej sworznia były montowane kiedys gdy technologia nie była tak rozwinięta jak dziś aby było lepsze uszczelnienie tłoka. Ponieważ dziś komputer wszystko zmierzy idealnie a wtedy człowiek tylko. Są plusy i minusy 5 pierścienia. plusy że lepsze uszczelnienie tłoka, nie powienien zbyt szybko oleju łykać a minus to jednak kolejne tarcie o cylinder w konsekwencji szybsze zużycie gładzi cylindra B) Tak czy siak ja założyłem na 5 :)

Opublikowano

wtedy poszerzy się zbyt dużo... nie pasuje mi w rządki od ziemniaka... mam opony od 30 i na standardowej szerokości jest problem w kopaczce bo łańcuch wadzają mi o opony myślę o kombajnie ale nie wiem jak rusin da sobie w nim radę... i czy wogóle jest sens tworzenia takiego zestawu... jak myślicie?

Opublikowano

Panowie po wymianie cylindrów i tłoków jak najlepiej dotrzeć Władka?Zostawić go na wolnym gazie i niech sobie chodzi kilka godzin czy trochę nim jeżdzić i po jakim czasie można nim coś ciężej robić tzn.orka itd?

Opublikowano

2 sprawy:

Po jakichś 7 latach próbujemy odpalić Władimirca. Próbowaliśmy go zaciągać po łące, ale efekt był taki że po puszczeniu sprzęgła jedno koło kręciło się do przodu, a drugie do tyłu. Czego to może być objaw? Czy silnik stawia za duży opór? Czy to możliwe żeby np. zardzewiał? Widział ktoś coś takiego na oczy? Czy to może kwestia braku przyczepności? Jak sprawdzić przyczynę? Rozrusznik chwilowo nie wchodzi w grę.

 

Druga sprawa to hydraulika. Ciągnik jest mokry od pompy aż po siłownik. Czy ktoś próbował w jakiś skuteczny sposób walczyć z tym? Jeśli tak to w jaki sposób?

Opublikowano

Zaolejony ciągnik umyj i będziesz widział skąd to cieknie i łatwiej naprawiać przy lepszej widoczności :). Co do odpalenia to zdejmij dekielek by dojść do wieńca i łyżką montażową popróbuj ruszyć wał korbowy, z i bez wciśniętego sprzęgła. Daremne ciąganie jeśli zardzewiał na tłoku i nie daje się obrócić wałem. Co do kół to tak działa mechanizm różnicowy.

Opublikowano

Akurat będe przerabiał walkę z cieknącym olejem :). Kupiłem nowe uszczelki miedziane i do rozdzielacza a tam gdzie są gwinty to dam pakuły z pastą no i wleję gęsciejszy olej. Na razie tyle jak sie nie sprawdzi to sie będzie kombinować zmieniłem tez simmering w kolumnie bo juz pieknie z niej leciało.

Opublikowano

Zależy jaki bieg Ci wybija ,możesz podregulować cięgięłkiem jeśli to nie poskutkuje zobacz do tych zatrzasków co blokują skrzynie jeśli to nie będzie to masz zjechany tryb od danego biegu.

Opublikowano

Akurat będe przerabiał walkę z cieknącym olejem :). Kupiłem nowe uszczelki miedziane i do rozdzielacza a tam gdzie są gwinty to dam pakuły z pastą no i wleję gęsciejszy olej. Na razie tyle jak sie nie sprawdzi to sie będzie kombinować zmieniłem tez simmering w kolumnie bo juz pieknie z niej leciało.

 

Do rozdzielacza jak i do siłownik masz komplet uszczelek do siłownika chyba 20 zł płaciłem a do rozdzielacza 15 zł już nie pamiętam bo to było w zeszłym roku.A takie uszczelnianie pakułami nic ci nie da.

Opublikowano

W rozdzielaczu wymieniłem tylko te gumki przy wajchach bo tam ciekło no i uszczelki miedziane a tam gdzie gwinty to myslę pakuły. Co można jeszcze zrobić? Doradź coś.

Opublikowano (edytowane)

macie rację panowie rusek jest mały ale nie do zaje......nia jak ktośdba o maszyne mój przez 26 lat zasówał bez kapitalki na 10h i robił wszystko orał siał kosił i prasował forszritem jedno co to ma jedną wadę brak sprzęga dwustopniowego a czy ma mniej koni niz c330 no nie wiem trza by do książki luknąć ile ma kw a 1kw to 1.36km no to policzcie sobie

Edytowane przez Mcfarmeros
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v