Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie radzę Ci podwyższać mocy, ponieważ:

-Będzie więcej spalał

-Silnik będzie się zużywał.

Słyszałem, że można tak zrobić, ale lepiej nie ryzykować.

Z którego roku jest twój Władimirec??

Opublikowano

To jest rocznik 1982 a na silniku D21A 22,5 kw wg. SAE czyli wg. DIN to jest 25 km. A mi chodzi czy da się przerobic na D 120 czyli wtedy byłoby 22,5 kw wg. DIN. Czym różnią się te dwa silniki? napewno mocą ... i czym jeszcze?

Opublikowano

części do D120 i D21A róznią się ale pasują, D120 jak sadze były montowane w nowy typ od 1991 a D21A do 1991 Cylindry identyczne są w obydwu typach inne są głowice i tłoki ale jak chcesz wsadzić od D120 części to tak glowice, tłoki, cylindry nowe muszą być. Jeśli zmienisz glowice to i tłoki bo stary tłok uderzył by w otwarte zawory NT tlok ma wcięcia na zawory, Ja sądze że D120 to Nowy Typ a D21A to stry typ, więć będą części pasować tylko ze całą jednostke napędowo trzeba wymienić tzn układ gdzie odbywa się spalanie, tloki, cyl. głowice

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dobrze mówisz. Ale były dwa silniki tak jak pisze @UrsusCzesio do 1991 D21A a od 1991 D120, moc chyba się lekko zwiększyła. I części są inne. Poczytaj na poprzednich stronach, też się o to kłócilismy. Ale moc podawana jest wg różnych norm, a więc najlepiej podawać w KW i tyle.

 

kazdy ma racje po czesci co do mocy wladka. ale kazdy ma dane z innej normy

wg SAE -31KM tak pisze u mnie na tabliczce na silniku

wg DIN -25KM i to tez jest prawda

w instrukcji sa tez dane ze ma 27 -29KM

wszyscy kloca sie o te 5 KM a szczegolnie ci od 30stek a wladek tnie jak perszing i szczerze mnie to j**** ile ma napisane mocy

 

Cytat @LukaszZduny

Opublikowano

mam takie pytanie: czy t25 z turem da rade belce siana 120x120?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Gdzieś było fotki na AF, i pisali, że daję radę ;) Tylko dobrą przeciw wagę trzeba założyć.

Opublikowano

Siemka. Z Ojcem zastanawiamy sie czy założyć tura do Ruska czy C 360, i jest tak. Do Ruskiego, wydaje Mi się że troche ciezko bedzie skrecać. A do C 360 Będzie dobrze, ale znowu szkoda meczyc Ruskiego z przyczepą z Balami. Ruski 84 rocznik. Pracował prawie z każda maszyną, tymi lżejszymi jak i z cięższymi. 0 remontu silnika. Jeszcze kiedys nie tylko sobie uprawialismy ziemie ale i ludziom ze wsi. Od 3 lat mamy C 360. Inna robota...

Opublikowano

No No. Wiem. Ale narazie Funduszy na Tura Nie mamy. Narazie pozyczamy od takieg koleszki 328 z turem. a do 360 przyczepe i wio. A jakie macie przyczepy? Ja mam od STARa. Na szerokosc spokojnie wchodza 2 bale. mozna nawet burte zamknąć, a na długość 3.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A dużo będziesz balotów ładował? Ja bym do Ivana założył tura, i by słomę spokojnie ładował ;) C-360 do przyczepy i jak mówisz wio :) Tur'a będziesz używać tylko do balotów czy do czegoś innego też??

Opublikowano

Ja też bym dal na wladzia, zamęczyc go nie zamęczysz bo jest mocny więc z turem powinno być ok, a z tyłu nie wiem masz obciążniki czy nie, jak nie to zapierdziel od C-328 a z przodu zdejmij. i ciągnij nawet wladem przyczepe tam jedna przyczepa to nie problem ;):)

Opublikowano

Tur bedzie lepszy mi do c360,, bo jak bedzie potrzeba to inne rzeczy też porobi. A bele ze słomy aż tak ciężkie nie są żeby ich władek nie pociągnął

Opublikowano

Mam obciążniki na tyle we władku. A myslicie że nie bedzie cięzko skrecać? A w ogółe to mam problem. Doradźcie co zrobić. tata kupił to BIO paliwo czy jak to sie gada Olej rzepakowy. Wlał do Ruska i chodzi, ale ciężko się odpala. Paliwo do silnika chyhba nie zawsze dochodzi. Bo pompuję ta pompką od paliwa i czasami nie dochodzi paliwo. Wydaje Mi się że ten filtr moze byc juz troche zabrudzony. Jak już odpali to idzie ładnie. Ale Na zwykłym opałowym idzie ładnie. Odpala i w ogóle. Moze za tłuste to rzepakowe? a tur przydaje się jeszcze do obornika. Po co śmigac widłami jak mozna Tym.

Opublikowano
Siemka. Z Ojcem zastanawiamy sie czy założyć tura do Ruska czy C 360, i jest tak. Do Ruskiego, wydaje Mi się że troche ciezko bedzie skrecać. A do C 360 Będzie dobrze, ale znowu szkoda meczyc Ruskiego z przyczepą z Balami. Ruski 84 rocznik. Pracował prawie z każda maszyną, tymi lżejszymi jak i z cięższymi. 0 remontu silnika. Jeszcze kiedys nie tylko sobie uprawialismy ziemie ale i ludziom ze wsi. Od 3 lat mamy C 360. Inna robota...

Ja mam tura na Władku to ci powiem że taką bele słomy podnosi spoko a i skręcanie też daje rade ale czasem największym problemem jest przejechać z belą na widłach przez bruzde. Nie da rady i koniec. :angry:

Opublikowano

Waldekps2, czyż on nie chce przejechać przez bruzde dlatego że przednie koła w niej będą a tylne nie dadzą rady pchnąć całego ciagnika???? Tylne koła mieszają bez przerwy ???, Problem jest prosty, masz za lekki tył, ale @lukasz92 ma więc nie powinno być problemu. A takie pytanko, TUR przy władku i 300kg obciążników na tyle, to chyba powinno być lepiej niż bez

Opublikowano

Po pierwsze nie mam obciżnika z tyłu bo ciągne potem przyczepe którą wczesniej załaduje. Nie widze sensu jeżdzić dwoma ciągnikami po słome, zresztą nie mam kogo wsadzić na drugi traktor. Po drugie to przy przejechaniu bruzdyna siłe skrzywiłem drążek poprzeczny tak że jest troche delikatny na takie obciązenia. Tura mam na Władku bo kupiłem go do kładzenia obornika przeważnie. Władek z rozrzutnikiem na piasku sie lubił grzebać a na błocie ślizgał pomimo dobrych opon. Obornik jak kłade to jeżdże po betonie więc jest ok bo z błota też ciężko wychodzi. Nawet jak 300 kilo wisi z tyłu. c-360 z turem jeździłem u kolegi to bez porównania lepij sobie radzi.

Opublikowano

NO wygodniej jest dwoma. Po co jechać i jezdzic po całym polu i zwozić na przyczepe i zapinać i do domu. Jeśli jest ten 2 traktor to lepiej dwoma ;) No ja z tatą zwożę. Ursus Czesio jaka fota ze żniw :) tez mam podobną ;p

 

traktoryqs3.jpg

Opublikowano

Jak to jest u was w silnikach? Czy pod głowicą macie miedzianą uszczelkę?

Ja nie mam i nawet nie wiedziałem że takowa istnieje. W katalogu sprawdzałem i także nie nie ma o niej wzmaianki.

A u mojego sasiada wydmuchało taką uszczelkę. Władek z roku 19.. (jakieś 20lat) ma ją w oryginale.

Nawet zestawy naprawcze nie maja jej w zestawie, jest tylko uszczelka miedzy tuleją a blokiem silnika. http://www.allegro.pl/item415211822_t25_ze...y_typ_t_25.html

Ale u nas w sklepie z częściami można taka kupić.

Opublikowano

Ja mam problem ze skrzynią ponieważ bieg 3 wyskakuje a jeśli go wbijesz i przytrzymasz to automatycznie blokuje się skrzynia i czy to jest wina wodzików czy już cała skrzynia potrzebuje remontu a odkąd go mammy w gospodarstwie nie było to rozbierane????

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v