Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z Was zakładał "bliźniaki" na tył i przód do Władka, Może macie  jakieś patenty na łączenie kół, czy powinny zostać przerwy pomiędzy oponami, czy muszą bokiem przylegać do siebie?

Po co blizniaki lepiej kupic felgi 24 i dać opony 14.9  srednica bedzie taka szma jak 28x 12,4  ja tak zrobilem w kombajnie

Opublikowano

Władek z 1979 roku swoje przeszedł pierwszy cylinder ochlapany olejem myślałem że gumy popychaczy ale trochę dolałem oleju i jazda , ale dzisiaj po 30 min pracy  cały bok obsikany olejem , dokręciłem pokrywy zaworów nic nie pomogło bo nie mogło pomóc uszczelka praktycznie już nie istniała i olej tam leciał ,uruchomiłem silnik bez pokrywy olej smarujący klawiaturę z tych 2 otworów leciał w górę na ok 15 cm jest to prawidłowe czy za mocne ot pytanie do znawców bo tak sobie myślę że takie duże ilości oleju i ciśnienie wypchały uszczelkę czy się mylę

Opublikowano

Załóż nową uszczelkę i nie kombinuj.Takie pryskanie oleju świadczy o luzie na dźwigniach klawiatury ale te nowe wcale nie lepsze.Żeby zrobić dobrze dźwignie klawiatury to tylko do dobrego tokarza dorobi nowe tulejki szczelniejsze i jest gitara ale tym się martw jak będzie gubił ostro ciśnienie oleju.

Opublikowano

OK dzięki za konkretną odpowiedz ,wczoraj rozbierałem na podwórzu aby dojechać do garażu zrobiłem uszczelkę z grubego kartonu nawet mi wyszła bo kilkadziesiąt metrów jazdy i sucho dookoła pokrywy ale jutro skoczę do sklepu kupić

Opublikowano

Witam,

założyliśmy dziś nowy rozdzielacz P803/1-222 i mam kilka pytań... 1- Czy rozdzielacz w jakiś sposób się dociera/ układa? Nowy, a sekcje nie trzymają. 2- dlaczego na starym P75 3/1-22 zamek przy opuszczaniu trzymał a na tym nowym odbija od  razu? Przy podnoszeniu jest OK a przy opuszczaniu nie zatrzaskuje się. 3- wg instrukcji ciśnienie we Władku powinno być w granicach 130bar, wg instrukcji rozdzielacza 150bar a jest 170 - zostawić?

Opublikowano

Założyłeś trzy sekcje? to dlatego może być na nim wyższe ciśnienie bo on nie jest od t25, Ja bym mu trochę ujął, dłuzej pompa wytrzyma, z tym że poczekałbym chwilę bo pewnie samo trochę spadnie jak pochodzi.

Co do puszczania na sekcjach to na pewno mu się nie poprawi, do tego ten zatrzask - trafił Ci się niezły bubel, pewnie poskładany z tego co w rękę wpadło aby tylko sztuka była.

Opublikowano

Tak, teraz mam 3 sekcje, to jest od jumza/ mtz`ta. Nie pocieszyłeś mnie z tymi sekcjami :( . Poczekam, może się coś poukłada, może jakiś paproch gdzieś został. A co do zatrzasku to chyba wiem, co jest powodem- dławik na wężu i większe ciśnienie działania zaworu bezpieczeństwa.

 

Opublikowano

Raczej się nie poukłada. Ruskie rozdzielacze już tak mają że puszczają na suwakach więc jeśli puszcza na każdym to na pewno nie jest kwestia paprocha.

Co do zatrzasku to nie do końca może być to co myślisz ale spróbuj zmniejszyć ciśnienie. 

U siebie w MTZ zauważyłem, że też mi dźwignia na opuszczaniu nie zatrzaskuje się jak tylko silnik pracuje (na zgaszonym zatrzask działa) więc nie wiem czy nie jest fabrycznie tak jakoś zrobione żeby przy mniejszym ciśnieniu odbijała jak dociążasz. Możliwe że jest tak żeby nie przewrócić ciągnika przez przypadek.

Sam zatrzask przy podnoszeniu też jest tak jakoś zrobiony że nie ważne jakie masz ustawione ciśnienie, odbija dopiero jak zadziała zawór bezpieczeństwa a w T25 wydaje mi się, że tak nie było. W MTZ miałem kiedyś ustawione bardzo niskie ciśnienie (około 110bar) i dźwignia odbijała z tym że cięższej maszyny nie dawał rady podnieść do końca. Jak ustawiłem 180 bar to podnosi do końca i dopiero dźwignia odbija mimo, że wcześniej odbijała już w połowie podnoszenia. Dlatego właśnie wydedukowałem że olej do wnętrza suwaka, do tłoczka zwalniającego zatrzask trafia dopiero jak otworzy się zawór bezpieczeństwa. We Władku było inaczej, jak było ustawione wyższe ciśnienie na zaworze to dźwignia i tak odbijała przy jakimś niższym ciśnieniu i jak przytrzymało się ją to jeszcze trochę potrafił podnieść a w MTZ jak dźwignia odbije to nic nie daje jej przytrzymywanie.

Opublikowano

Czyli jedynym plusem nowego rozdzielacza jest to, że się jeszcze z niego nie leje... Co do zatrzasków to masz rację, w oryginale w t-25 zatrzaski odbijały przy 116bar a zawór przelewowy przy 130. W nowym jeszcze tego nie zmierzyłem, więc nie wiem dokładnie przy jakim ciśnieniu odbija. No cóż, pokombinujemy i zobaczymy co z tego będzie.

Opublikowano

Mamy też władka jeszcze pompy nie ruszali ma 36 lat ot jakie ciągniki wtedy produkowali teraz odpala na dotyk i nie ma co tam zaglądać ,jednak w nowym Farmtraku po dwóch latach był mus naprawiać ją i ustawienie jej o 1 mm to albo odpaliłeś albo dymienie albo zero odzewu regulacja 1-3 mm bardzo czuła sprawdz jak u władka

ustawienie

 

 

 

 

Opublikowano

Posprawdzaj dobrze połączenia, może jednak gdzieś łapie powietrze bo rusek jest z tym bardzo upierdliwy.  

Co do pompki zasilającej to też raz miałem problem bo nie chciała podawać paliwa i pod obciążeniem brakowało i chodził jak zapowietrzony, dopiero jak jej sprężynę od starej włożyłem to się uspokoiło.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v