News
malkor429

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Polecane posty

malkor429    3

Witam ,w ciągniku Ford 8340 mam problem przy zmianie biegów.Przy redukcji z 2 na 3 i z 6 na 7 występuje szarpnięcie i zaświeca się na moment kontrolka cisnienia oleju w skrzyni biegów(łypnie i zgasnie).Na pozostałych biegach tego nie ma ,zmiana jest płynna.Jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    290

Skalibrować można ale mrugająca kontrolka za dobrze nie wróży.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

Spróbuj  skalibrować  skrzynię

Wiesz może kto robi kalibrację w lubelskiem poza serwisem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    496
Napisano (edytowany)

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

mariuszd93 dzięki z góry za pomoc,będę próbować to zrobić.Powiadomię o efektach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 

Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 

Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 

Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 

Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 

Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 

Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 

-U 21-obroty silnika za niskie 

-U22--obroty silnika za wysokie 

-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 

-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 

-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 

-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 

Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 

Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 

Gotowe. 

Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 

Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 

-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 

-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 

-U29------------------------4 za niska 

-U30-------------------------4 za wysoka 

-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 

-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 

-U33-----------------------za wysoka 

-U-34--------------------2 za niska 

-U-35----------------------za wysoka. 

Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

 

To jest opis kalibracji 3-4,czy tak samo robi się z 2-3 ,a co z 6-7?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    496

Przeczytaj uważnie...... na  początku  jest opis kalibracji sprzęgieł  C3 I C4 potem  sprzęgieł  C1 i  C2 [ chociaż  podobno C1- C2  kalibrują  się  automatycznie  jeśli skalibruje  się  C3, C4 ]  

W  tym  traktorze  masz  4  biegi  pod  obciążeniem  i  4  sprzęgła , jak  tego nie  rozumiesz  to  lepiej  szukaj fachowca 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

mariuszd93,dzięki wielkie za podpowiedzi,kalibracja wykonana pomyślnie,problem rozwiązany.Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkor429    3

Ciśnienie 180


mariuszd93 a może podpowiesz jeszcze jak zrobić kalibrację podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ostatnio również skalibrowałem skrzynię w New Holland Ford 7840. Ciśnienie na C4 wyniosło 177, zaś na C3 173. Jest to ciśnienie w normie? Jeżeli nie co może być przyczyną takiego niskiego ciśnienia? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZygiJabko    0
Dnia 1.05.2015 o 13:56, mariuszd93 napisał:

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Super to opisałem dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jacek472
      Nie znalazłem nigdzie więc zakładam nowy temat. Jaka jest różnica między modelami (T7.175 )a ( T7 .190 T7.150s T7.210 T7.225) Wiadomo że moc inna ale chodzi mi o konstrukcje czym jest spowodowana mniejsza masa T7.175 od reszty o 100kg, T7.175 6300kg reszta 6400 ? w prospektach dopiero teraz dojrzałem ten niuans, a chciałbym wiedzieć bo po to wziąłem 175 aby w przyszłości zwiększyć moc do poziomu modelu T7.210 i teraz zastanawiam się czy skrzynia nie jest przypadkiem słabsza bo tu znalazłem drugą różnice 175RC prędkość minimalna 2,4km/h, 190RC 2,2km/h, 210RC 2,0km/h. Skrzynia PC 175 minimum 1,9km/h, a PC 190 i 210 po 1,8km/h?
      Jak ktoś coś wie więcej Zapraszam do dyskusji.
       
    • Przez 343
      Witam zamierzam kupić nowy ciągnik T6 i nie wiem jaka skrzynie wybrać electrocomand czy dynamic. ElectroCommand to jest strasza ,prosta konstrukcja a Dynamic to nowa i strach w nią się pchać. Mam pytanie do użytkowników electrocomanda czy ta skrzynia jest na tyle głośnia ,że praca przez to staje się uciążliwa? Słyszałem ,że podobno one głośno pracują dlatego sam już nie wiem .Jeździłem u dealera ta skrzynia i głośno to nie pracowało ale mówił ,że jak rozgrzeje się ona i pójdzie w obciążenie to będzie głośniej .Jeśli by była ona glosna to chyba zaryzykowalbym w Dynamic Command.
    • Przez barkry
      Czy ktoś wie kto produkuje lampy LED do grupy CNH? Np. T7 itd? 5x LED 25W 1950 lm jedną lampą LED
    • Przez masa24
      Witam,
      zdarza się ze przy pierwszym uruchomieniu rano leci gest biały dym jakaś minutę? Czy to normalne?
    • Przez Sławek93
      Witam. Potrzebuje zakupić zaczep dolny do new Holland 8360 ale nie wiem jaki musi mieć ona wymiar. 
      A może ktoś ma taką na sprzedaż. ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj