Skocz do zawartości
malkor429

New Holland Ford8340 problem z płynna jazdą

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Jazda

malkor429    3

Witam ,w ciągniku Ford 8340 mam problem przy zmianie biegów.Przy redukcji z 2 na 3 i z 6 na 7 występuje szarpnięcie i zaświeca się na moment kontrolka cisnienia oleju w skrzyni biegów(łypnie i zgasnie).Na pozostałych biegach tego nie ma ,zmiana jest płynna.Jaka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl




malkor429    3

Spróbuj  skalibrować  skrzynię

Wiesz może kto robi kalibrację w lubelskiem poza serwisem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariuszd93    489
Napisano (edytowany)

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 
Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 
Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 
Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 
Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 
Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 
Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 
-U 21-obroty silnika za niskie 
-U22--obroty silnika za wysokie 
-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 
-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 
-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 
-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 
Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 
Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 
Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 
Gotowe. 
Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 
Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 
-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 
-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 
-U29------------------------4 za niska 
-U30-------------------------4 za wysoka 
-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 
-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 
-U33-----------------------za wysoka 
-U-34--------------------2 za niska 
-U-35----------------------za wysoka. 
Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

Edytowano przez mariuszd93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkor429    3

mariuszd93 dzięki z góry za pomoc,będę próbować to zrobić.Powiadomię o efektach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkor429    3

to nie  trudne sam  zrobisz 

 

kalbracja sprzęgieł 3-4. 

Zapalic silnik na ok 15 min żeby zagrzac olej w skrzyni. 

Wyłączyć silnik,wszystkie dzwignie skrzyni do neutral.Zaciągnąc hamulec postojowy. 

Przycisnąc obydwa przyciski na srodkowej dzwigni(zająca i żołwia) i uruchomic silnik. 

Na wyswietlaczu pojawi sie ,,CAL,, 

Silnik na ok 1150obr/min. ,wcisnąc sprzegło i wszystkie dzwignie skrzyni do przodu.Puścic sprzegło.(ciągnik nie ruszy) 

Na wyswietlaczu nic nie powinno sie pokazac.Jezeli wyskoczy błąd seri U to: 

-U 21-obroty silnika za niskie 

-U22--obroty silnika za wysokie 

-U23-dzwignia przod /tył nie włączona do przody 

-U24-dzwignia biegów z przyciskami nie właczona do przodu 

-U25=dzwignia biegów szosowych nie włączona do przodu 

-U26-pedal sprzegła nie był wcisniety do konca. 

Naciskamy dolny przycisk na srodkowej dzwigni,i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy na chwile C4 i pozniej zmienne wartosci cisnienia.Trzymamy tak długo az te wartosci przestaną rosnąc( ok 180-220) a obroty silnika spadną na chwile oo ok 50 obr.Puszczamy przycisk. 

Naciskamy górny przycisk na srodkowej dzwigni i trzymamy. 

Na wyswietlaczu wyskoczy C3 a potem zmienne cisnienia.Gdy przestaną rosnąc a obroty silnika na chwile spadną puszczamy przycisk.Wyłączamy silnik.Wszystkie dzwignie do neutral. 

Gotowe. 

Tak samo postepujemy żeby skalibrowac sprzeglo 1i2.Ale wtym przypadku dzignie szosowe-polowe(tą najblizej słupka kabiny zostawiamy w neutral a pozostałe do przodu.Na wyswietlaczy pokaze sie C! iC2 areszta tak samo... 

Podczas samej kalibracji moze pokazac sie jeszcze bląd serii U 

-U-27 kalibracja sprzegła 3 za niska 

-U-28 -,,-,,-,,-,,-,,-,,,--,-za wysoka 

-U29------------------------4 za niska 

-U30-------------------------4 za wysoka 

-U31-traktor ruszył podczas kalibracji(hamulec!!!) 

-U32-calibracja sprzegla 1 za niska 

-U33-----------------------za wysoka 

-U-34--------------------2 za niska 

-U-35----------------------za wysoka. 

Po kalibracji wyłaczamy silnik na kilka sek. by komp. zapamietał ustawienia.! 

 

 

To jest opis kalibracji 3-4,czy tak samo robi się z 2-3 ,a co z 6-7?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mariuszd93    489

Przeczytaj uważnie...... na  początku  jest opis kalibracji sprzęgieł  C3 I C4 potem  sprzęgieł  C1 i  C2 [ chociaż  podobno C1- C2  kalibrują  się  automatycznie  jeśli skalibruje  się  C3, C4 ]  

W  tym  traktorze  masz  4  biegi  pod  obciążeniem  i  4  sprzęgła , jak  tego nie  rozumiesz  to  lepiej  szukaj fachowca 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

malkor429    3

mariuszd93,dzięki wielkie za podpowiedzi,kalibracja wykonana pomyślnie,problem rozwiązany.Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


malkor429    3

Ciśnienie 180


mariuszd93 a może podpowiesz jeszcze jak zrobić kalibrację podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez podlach93
      Witam, mam nowy szarpacz do sześcio klawiszowe go new Hollanda tx. Może ktoś potrzebuje? 
    • Przez PiotrStaczak
      Witam. posiadam od 2 lat nowego New Hollanda TD5.95, Pojawił mi się dziś błąd 3842 i ikona oznaczająca " Defekt układu wydechowego, utrata mocy ciągnika". miał może kiedyś taki komunikat?
       
    • Przez hassi37
      Od wczoraj zaczol wariowac pulpit wyswietlacza wlaczajac I wylaczajac wskakiwal na obroty wyswietlal kody awari a to silnika a to cos z fotelem rozlaczal przy tym skrzynie biegow  w koncu juz nic nie wyswietla masy sprawdzalem bezpieczniki glowne przy silniku tez w kabinie tez rece opadaja co to za zlomy produkuja ciagnik 2012  1200 mtg  moze ktos pomozeoze mial podobny przypadek
    • Przez franek1995
      witam po odpowietrzeni układu ciągnik nie odpala po odkrenceniu wtrysku paliwo dochodzi a ciągnik nawet nie puszcza dymku co moze byc przyczyną
    • Przez 22tomek22
      Witam posiadam prase pasową new holland br740 i mam taki problem że jak chce belować słomę to nie chce mi zaczynać beli dopiero jak nabierze prawie cały podbieracz i wtedy dopiero ledwie co rusza bela sie obracać może ktoś wie co można na to poradzić, bo zaczynam się zastanawiać czy to nie jest wina pasów?
×