Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak wiem też mialem taką naklejkę ale nie zmienia to faktu że na zającu na wolnych obrotach spada mi ciśnienie

No i jednak na żółwiu po rozgrzaniu też spada mi ciśnienie do ok 5bar ale po zrobieniu przystawki przedniego napędu już mi nie zmienia sam na żółwia ale ciśnienie na obrotach mam ok 7-8bar a na wolnych ok 3bar więc pewnie to będzie mikropompka 

😁

Edytowane przez Pawelek998
Opublikowano

Można wymienić sam wkład mikro przez te okienko z boku na pewno na jakiś czas pomoże,, 

Co do wymiany całej mikropompy musisz rozjechać ciągnik między skrzynia biegów a pośrednią, trochę kręcenia jest z dwa dni roboty 

Opublikowano

myślałem że dzień i zrobione , właśnie się obawiam że jak wymienię sam wkład i będzie lipa, bo nie mogę dobić belki wałek się wyłącza, i za chwilę włącza ale nie może ruszyć i pompa wyje trzeszczy tak jakby , klapę podnosi pulsacyjnie

Opublikowano

Można to zrobić i w kilka godzin, zależy jaki masz sprzęt na warsztacie, czy robisz sam, itp.

Mikropompy to Ty raczej nie powinieneś słyszeć, a za podnoszenie klapy to odpowiada pompa hydrauliki głównej, to zupełnie dwa inne tematy. Sprawdzałeś ciśnienie mikropompy? Wymieniałeś uszczelnienia na koszu WOMu?

Opublikowano

witam
mam problem w 1634, mianowicie wałek WOM nie zatrzymuje się ( gdy maszyna nie ma oporu) a jego ciagle obracanie jest za słabe, gdy brona wirnikowa tylko dotknie ziemi staje, dźwięków żadnych nie słychać ( ślizgów itd) sprawdziłem metalowe wężyki co wchodzą do WOM ciśnienia nie ma ( olej leci samoczynnie), napęd działa, żółwia nie sprawdzałem, ktoś coś mógłby doradzić? 

Opublikowano

Jeżeli napęd działa (mikropompa wytwarza ciśnienie), a nie ma ciśnienia w rurkach przy wom, i dźwigienki chodzą to coś musi być nie tak z rozdzielaczem, że nie podaje ciśnienia.

Opublikowano (edytowane)

Podłączyłem zegar przed rozdzielacz ( mikropompka 11,5bara) potem podłączyłem zegar w rurki co wchodzą w WOM z tylu 11,0 bara) a rurki w pokrywie za rozdzielaczem jedna 11 i 0 druga 0 i 2,5bara) wyszło ze traci ciśnienie na WOMie z tylu. Rozebrany okazało się ze sprężyna była pęknięta. Sprężyna została wymieniona i WOM działa, martwi mnie jednak ze przewodzie od włączonego womu jest tylko 9,5 ( wcześniej 2,5bara ) zamiast te 11 

Edytowane przez Veq9
Opublikowano

Powiedzcie mi gdzie podpiąć manometr żeby zmierzyć ciśnienie na mikropompce. Dużo pracuje z wałkiem wom i po rozgrzaniu oleju ślizgają mi się szosowe biegi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adam26
      Mam pewien problem ponieważ zgubiłem przewód który podgrzewał mi ciągnik (Valtra A95) i teraz nigdzie na internecie nie mogę go znaleźć i jakbyście byli tacy mili i mi pomogli z góry dziękuje
    • Przez janekxx
      Witam
      pomozcie koledzy bo mam problem z u912 mianowicie rozsadza ten mały wygięty przewód co idzie od skrzyni biegów do filtra oleju, filtry wymienilem olej wymieniony i dalej to samo... wie ktos co to moze byc?
    • Przez tomn95
      Ostatnio dość często strzela mi ten pierwszy przewód z przodu od paliwa idący od pompy. Robi się mała dziurka i leci ropa. Czy to wina pompy która daje za duże ciśnienie ?
    • Przez denis667
      Witam mam taki mały problem jest w nim filter 'bączek' i do niego jest podłączony przewód co wychodzi z bloku silnika.Chciałbym założyć filter wymienny tylko co zrobić z tym przewodem co wychodzi z bloku silnika i idzie do tego filtra ?
    • Przez lgruchala
      Pękł mi łańcuch w komorze formujacej bele. Pękł mi z jednej strony. Cży może ktoś mi podpowiedzieć jak to naprawiać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v