Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

cinek765    0

Witam. Niedawno kupiłem 590 :) W robocie po zagrzaniu, przy ruszaniu (gdy puszczałem sprzęgło) dosłownie na pół sekundy mrugnęła kontrolka oleju w silniku. Zauważyłem to dwa razy. Poza tym kontrolka nie mruga, nie świeci ani na małych, ani na wysokich obrotach. Wydaje mi się, że nie "zdusiłem" wtedy silnika, ani nic takiego. Czy może być to coś niepokojącego, czy po prostu mam paranoje jak każdy nowy właściciel? Oczywiście olej i filtr zostały wymienione.  

Pytanie dodatkowe, przy jakiej temperaturze płynu powinna iść w górę wskazówka?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel885    380

Podłącz manometr i się upewnisz co jest grane. Jaki olej wlałeś? Bo jeśli jakiś szajs nie trzymający parametrów to będzie tak się działo przy starym, częściowo wyeksploatowanym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


rafal0079    1

olej się rzadki się robi a jaki mineralny?? bo niektórzy leją pół syntetyk a ten silnik jest za stary na pół syntetyk  też  tak miałem że jak orałem 2 godz to się świeciła i gasła a silnik był zdrowy  najlepiej manometr i sprawdzić lub czujnik szwankuje bo to też się zdarza ale trzeba uważać kontrolować olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cinek765    0

Olej mineralny. W c360 miałem tak, że jak się zagrzał to kontrolka się świeciła, ale cały czas na niskich obrotach, okazało się że to czujnik. Tutaj tylko tak mignęło i to mnie dziwi. Na biegu jałowym, czy podczas jazdy, na zagrzanym silniku kontrolka, się nie jarzy. Pewnie będę jeździł i poobserwuje czy temat się powtórzy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

robi57362    56

moim zdaniem gdy ruszales nie dodales gazu i ciągnik był mocno obciążony i dlatego kontrolka mrugnela w moim mf 255 też mruga ale to wina źle zrobionego silnika u ciebie może być trochę zużyty silnik ale to tylko przypuszczenia jak będziesz robił remont to okaże się co go boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akmaly    185

Tu nie ma co gdybac tylko sprawdź ciśnienie oleju. Jak będzie ok to zmien czujnik a jak nie to szukaj przyczyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
×