Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sirocco    0

Witam.

Mam problem i proszę o jakąś podpowiedź.Jestem w trakcie remontu silnika.Jeden z czterech korbowodów był wygięty.i poszukuje korbowodu do MTZ 80. oczywiście jest ich dużo na internecie zamienników i "oryginałów" lecz problem jest w tym że ten stary waży 3,10kg a na internecie i w sklepach są 3,6/3-7. Ciężko by było wyskrobać z tego 0.5 kg. Wiecie może jak mi pomóc? 

Sirocco    0

nie będzie problemu? no nie wiem jakoś ciężko mi w to uwierzyc chociaz jestem laikiem w tych sprawach :P

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    785

Farmexpert ma korbowody według opisu o wadze 3,34 kg a i tak wątpię żeby wszystkie jakie mają na sklepie ważyły tyle samo. jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz. 

W zależności od producenta ważą tłoki albo korbowody. W starych ursusach ważone były tylko korbowody i w np. 60-ce dopuszczalna różnica to 10 gram. A i tak wymieniając korbowody nikt na to uwagi nie zwraca. W 60-ce i dużym zetorze tłoki są ważone i trafiają do sprzedaży w jednakowej wadze z tolerancją jeśli się nie mylę 2,5 grama.

W starym zetorze zaś są tłoki selekcjonowane co 5 gram ale jaka jest dopuszczalna różnica już wpisu nie znajdzie.Zalecają tylko montować tą sama selekcję rozmiarową A,B lub C.

W ruskim nie znalazłem najmniejszej informacji o wadze tłoka czy korbowodu.

Znalazłem. Różnica w masie korbowodów w ruskim nie może przekraczać 15 gram.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Sirocco    0

No to już jest jakaś opcja, dzieki
Jeśli byście mieli coś jeszcze na uwadze to dajcie znać

Sirocco    0

oddałem je razem z wałem do szlifu. Ale znalazł sie jakiś 3,12 kg. Także temat zamkniety. Dzieki wszystkim

kukum    8

Lżejsze korby beda powodowały ze silnik sie chyba szybciej wkreca w obroty ale za to chyba momet bedzie ciepiał nie ? :D

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto