Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sirocco    0

Witam.

Mam problem i proszę o jakąś podpowiedź.Jestem w trakcie remontu silnika.Jeden z czterech korbowodów był wygięty.i poszukuje korbowodu do MTZ 80. oczywiście jest ich dużo na internecie zamienników i "oryginałów" lecz problem jest w tym że ten stary waży 3,10kg a na internecie i w sklepach są 3,6/3-7. Ciężko by było wyskrobać z tego 0.5 kg. Wiecie może jak mi pomóc? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sirocco    0

nie będzie problemu? no nie wiem jakoś ciężko mi w to uwierzyc chociaz jestem laikiem w tych sprawach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

Farmexpert ma korbowody według opisu o wadze 3,34 kg a i tak wątpię żeby wszystkie jakie mają na sklepie ważyły tyle samo. jak nie zadzwonisz to się nie dowiesz. 

W zależności od producenta ważą tłoki albo korbowody. W starych ursusach ważone były tylko korbowody i w np. 60-ce dopuszczalna różnica to 10 gram. A i tak wymieniając korbowody nikt na to uwagi nie zwraca. W 60-ce i dużym zetorze tłoki są ważone i trafiają do sprzedaży w jednakowej wadze z tolerancją jeśli się nie mylę 2,5 grama.

W starym zetorze zaś są tłoki selekcjonowane co 5 gram ale jaka jest dopuszczalna różnica już wpisu nie znajdzie.Zalecają tylko montować tą sama selekcję rozmiarową A,B lub C.

W ruskim nie znalazłem najmniejszej informacji o wadze tłoka czy korbowodu.

 

 

 

Znalazłem. Różnica w masie korbowodów w ruskim nie może przekraczać 15 gram.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sirocco    0

No to już jest jakaś opcja, dzieki
Jeśli byście mieli coś jeszcze na uwadze to dajcie znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sirocco    0

oddałem je razem z wałem do szlifu. Ale znalazł sie jakiś 3,12 kg. Także temat zamkniety. Dzieki wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Lżejsze korby beda powodowały ze silnik sie chyba szybciej wkreca w obroty ale za to chyba momet bedzie ciepiał nie ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
    • Przez matr182
      Witam was Panowie  pytanie mam związane z t25  ostatnio tak się zastanawiałem i chciał bym się dowiedzieć i poczytać waszych opini w związku z odpalaniem t25 
      a mianowicie zastanawiałem się czy do t 25 dało by radę zamontować silnik rozruchowy jak był w starych mtz i pochodnych czy dało by radę i gdzie taki silnik można znaleźć 
      piszcie co o tym myślicie 
    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez SławekL
      Witam .Proszę o poradę jak w temacie.W moim MTZ 82 (pracuje w lesie przy wciągarce)  91r podnośnik przestał podnosić więc rozebrałem diagnoza padła na pompę,została wymieniona.Zalany nowy olej ,podniosło pare razy i delej nie działa.Zaglądam do zbiornika a tam sycho,nigdzie nie wyciekł więc sprzwdzam w skrzyni no i traf.Dużo ponad max.Potrzebuje porady jak się teraz za to zabrać.Gdzie to przeciekło,jak to naprawić.Pewnie jest pod zbiornikiem jakiś ryb co napędza pompę i jakiś uszczelniacz.Czy trzeba wymontować zbiornik żeby to naprawić?Proszę o pomoc i poradę osób którzy to przerabiali najlepiej.Dodam że sprawa jest pilna bo kładziemy zrąb a ciągnik potrzebny.Pozdrawim
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.