Polecane posty

potrzebuje szybkiej pomocy niedawno pojechałem orac mtztem po zrobieniu kilku okrażeń silnik zaczoł dymic z wlewu paliwa i koło paska klinowego dymu było duzo  i zaczoł dziwnie stukac potem nie mógł ujechac i wystrzelił korek od wlewu oleju zgasiłem go i nie moge go odpalic co to moze byc za usterka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    269

cóż za inteligentne odpowiedzi. odkręć pokrywę zaworów i zobacz czy są wszystkie pewnie któryś się urwał i zrobił dziurę w tłoku. jak z góry nic nie będzie widać to odkręć misie i poświeć na tłoki w którymś Napewno coś bedzie


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Tanio go zrobisz czesci nie sa drogie mi sie udało dostac zestawy naprawcze made in ussr ( podobno silniki nigdy nie siadaja jesli sie je z głowa uzytkuje)  ale byly w oleju dobrze zakonserwowane a ze gosciu nie mial co z nimi zrobic to sobie wziołem i sie przydały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
    • Przez matr182
      Witam was Panowie  pytanie mam związane z t25  ostatnio tak się zastanawiałem i chciał bym się dowiedzieć i poczytać waszych opini w związku z odpalaniem t25 
      a mianowicie zastanawiałem się czy do t 25 dało by radę zamontować silnik rozruchowy jak był w starych mtz i pochodnych czy dało by radę i gdzie taki silnik można znaleźć 
      piszcie co o tym myślicie 
    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez SławekL
      Witam .Proszę o poradę jak w temacie.W moim MTZ 82 (pracuje w lesie przy wciągarce)  91r podnośnik przestał podnosić więc rozebrałem diagnoza padła na pompę,została wymieniona.Zalany nowy olej ,podniosło pare razy i delej nie działa.Zaglądam do zbiornika a tam sycho,nigdzie nie wyciekł więc sprzwdzam w skrzyni no i traf.Dużo ponad max.Potrzebuje porady jak się teraz za to zabrać.Gdzie to przeciekło,jak to naprawić.Pewnie jest pod zbiornikiem jakiś ryb co napędza pompę i jakiś uszczelniacz.Czy trzeba wymontować zbiornik żeby to naprawić?Proszę o pomoc i poradę osób którzy to przerabiali najlepiej.Dodam że sprawa jest pilna bo kładziemy zrąb a ciągnik potrzebny.Pozdrawim
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.