Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

potrzebuje szybkiej pomocy niedawno pojechałem orac mtztem po zrobieniu kilku okrażeń silnik zaczoł dymic z wlewu paliwa i koło paska klinowego dymu było duzo  i zaczoł dziwnie stukac potem nie mógł ujechac i wystrzelił korek od wlewu oleju zgasiłem go i nie moge go odpalic co to moze byc za usterka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    234

cóż za inteligentne odpowiedzi. odkręć pokrywę zaworów i zobacz czy są wszystkie pewnie któryś się urwał i zrobił dziurę w tłoku. jak z góry nic nie będzie widać to odkręć misie i poświeć na tłoki w którymś Napewno coś bedzie


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Tanio go zrobisz czesci nie sa drogie mi sie udało dostac zestawy naprawcze made in ussr ( podobno silniki nigdy nie siadaja jesli sie je z głowa uzytkuje)  ale byly w oleju dobrze zakonserwowane a ze gosciu nie mial co z nimi zrobic to sobie wziołem i sie przydały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomasz3p
      Panowie w moim mtz jest tak że plus idzie na rame a minus na rozrusznik i czy to dobrze w mtz. Bo mi by był potrzebny  cały czas prąd do radia by miało pamięć. A tu jak mam tera to gdy włącznik jest wyłączony to prąd jest na minusie a gdy włączony to na plusie. I co z tym zrobić i czy w ogóle da się coś? Można zamieć klemy i by grało czy nie bardzo? 
      Doradźcie coś
    • Przez espresso
      Witam na forum
      Przyszło mi się grzecznościowo zmierzyć z sympatycznym traktorkiem MTZ 320A. W silniku niebezpiecznie wzrastał  poziom oleju (podczas postoju, silnik wyłączony). Jednocześnie ubywał olej hydrauliczny. W zasadzie jedynym źródłem napływu oleju do silnika mogła być pompa wspomagania kierownicy. Po demontażu pompy wymieniłem simering na wałku napędzającym. Wymieniłem olej w silniku + filtry. Zalałem nowy olej hydrauliczny (niestety, zapomniałem przy okazji wyczyścić filtr oleju hydraulicznego - czy można to jeszcze zrobić bez spuszczania oleju?).  Przeprowadziłem procedurę odpowietrzania układu kierowniczego zgodnie z instrukcją obsługi:
      ODPOWIETRZANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO:
      - sprawdzić, ewentualnie dokręcić złączki układu hydraulicznego (na wszystkich przewodach);
      - uzupełnić olej w zbiorniku, jak przy wymianie filtru, wkręcić korek wlewu;
      - uruchomić silnik i utrzymać obroty w zakresie 1000-1200 min-1 przez ~30s;
      - obracać kołem kierownicy w jednym i drugim kierunku, aż do osiągnięcia pełnego skrętu kół przednich;
      - zatrzymać silnik i uzupełnić olej w zbiorniku do poziomu korka wlewowego (po opadnięciu piany);
      - powtarzać czynności trzech powyższych punktów, aż wyeliminujemy ruch jałowy koła
      kierownicy (spowodowany zapowietrzaniem układu);
      - przy pracującym silniku ustawić koła na wprost;
      - po 30 s wyłączyć silnik;
      - sprawdzić poziom oleju w zbiorniku pompy i w razie potrzeby uzupełnić go, zakręcić korek;
      - starannie usunąć rozlany olej i wytrzeć do sucha złączki;
      - uruchomić silnik ustalając obroty ~ 1800 min -1i obracać kołem kierownicy w jedną i
      drugą stronę do maksymalnego skrętu kół przednich, sprawdzić czy działa zawór
      przelewowy, trzymając w tym położeniu (działania zaworu przelewowego) przez 10s - po 3 razy w każdym
      krańcowym położeniu;
      - wyłączyć silnik, sprawdzić szczelność złączek; w przypadku stwierdzenia przecieku złączki dokręcić i
      powtarzać próby aż do usunięcia wszystkich przecieków;
      - układ musi pracować płynnie w całym zakresie ; niedopuszczalne są jakiekolwiek zacięcia, zakleszczenia
      czy też „szarpania” kierownicy. Układ nie może być „miękki”, nie mogą występować objawy zapowietrzenia
      ani drgania przewodów.
      NIESTETY, bez powodzenia  Wspomaganie dalej nie działa . Nigdzie nie ma wycieków. Jakieś pomysły?
    • Przez Razzor
      witam czy spotkał się ktoś z was z rozdzielaczem w mtz 820 na linki jak w turze z joystick'iem, może wiecie gdzie ewentualnie kupić zestaw naprawczy do tego rozdzielacza ( zdjęcie w galerii).
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez Razzor
      witam poszukuje sklepu / lub jeśli ktoś ma linek sterowania rozdzielaczem hydraulicznnym firmy nordhydraulic zamontowanym w belarus 820 linki montowane na sworzeń. nigdzie nie mogę znaleźć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.