Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

potrzebuje szybkiej pomocy niedawno pojechałem orac mtztem po zrobieniu kilku okrażeń silnik zaczoł dymic z wlewu paliwa i koło paska klinowego dymu było duzo  i zaczoł dziwnie stukac potem nie mógł ujechac i wystrzelił korek od wlewu oleju zgasiłem go i nie moge go odpalic co to moze byc za usterka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zefir    15

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    228

cóż za inteligentne odpowiedzi. odkręć pokrywę zaworów i zobacz czy są wszystkie pewnie któryś się urwał i zrobił dziurę w tłoku. jak z góry nic nie będzie widać to odkręć misie i poświeć na tłoki w którymś Napewno coś bedzie


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    8

Tanio go zrobisz czesci nie sa drogie mi sie udało dostac zestawy naprawcze made in ussr ( podobno silniki nigdy nie siadaja jesli sie je z głowa uzytkuje)  ale byly w oleju dobrze zakonserwowane a ze gosciu nie mial co z nimi zrobic to sobie wziołem i sie przydały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez Pozytwnie_zakręcony
      Witam, jestem posiadaczem claasa tucano 430. Mam go od nowości i już ma 7 lat.Przez ostatnie lata kombajn w żniwa zbożowe bardzo się grzeje :( tzn. w dobrej pszenicy 9-10 t/ha i przy dużej temperaturze otoczenia czyli ok.36°C. W takim zbożu osiąga on ponad 100°C(przy 105° włącza się sygnał). Aby utrzymać temperaturę między 90° a 100° obciążenie silnika nie może być większe niż 50% lub kosić pszenicę 6t/ha i wtedy nie ma problemu :/ Dodam że w kukurydzy nie ma problemu i kombajn ma normalnie ok 86°C. Tak więc co wy na to?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.