Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

potrzebuje szybkiej pomocy niedawno pojechałem orac mtztem po zrobieniu kilku okrażeń silnik zaczoł dymic z wlewu paliwa i koło paska klinowego dymu było duzo  i zaczoł dziwnie stukac potem nie mógł ujechac i wystrzelił korek od wlewu oleju zgasiłem go i nie moge go odpalic co to moze byc za usterka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    14

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zefir    14

Co to może być ? silnik ci rozwaliło powodów może być 100 ale najczęstrzym jest za duży sprzęt do ciągnika lub zaszybka robota i zagrzanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    187

cóż za inteligentne odpowiedzi. odkręć pokrywę zaworów i zobacz czy są wszystkie pewnie któryś się urwał i zrobił dziurę w tłoku. jak z góry nic nie będzie widać to odkręć misie i poświeć na tłoki w którymś Napewno coś bedzie


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    7

Tanio go zrobisz czesci nie sa drogie mi sie udało dostac zestawy naprawcze made in ussr ( podobno silniki nigdy nie siadaja jesli sie je z głowa uzytkuje)  ale byly w oleju dobrze zakonserwowane a ze gosciu nie mial co z nimi zrobic to sobie wziołem i sie przydały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez ANDZIKA
      Witam,
      mam problem z MTZ podczas pracy na polu ruszając z 3 polowej ciągnik nie reagował i stał okazało się że jedzie tylko na jedynce później jechał na 1 i 3 polowej lub szosowej no i jest jeszcze wsteczny, mechanik powiedział że to sprzęgło do wymiany, ale mam obawy bo choć mechanikiem nie jestem logicznie myśląc śmiem twierdzić że jak to by było sprzęgło to żaden bieg by nie działał, inny kolega stwierdził że to może jest przesuwka. ktoś miał coś podobnego, pomocy 
×