Skocz do zawartości
szymonex5

Reanult 651.5 woda w oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
szymonex5    0

Witam. Mam problem. Kupilem renault 651.4 po kilku latach postoju. Wymienilem pierscienie i dalem nowe uszczelki pod glowicami. Nie bylo widac zeby jakas tuleja byla uszkodzona. Silnik chodzi jak nalezy lecz pojawila sie woda w oleju. Z poczatku bylo dobrze ale dzis odpalilem tylko doslownie na 1min i woda zeszla do oleju. Silnik mwm d-227 4 cyl. Licze na pomoc i porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

uszczelki na tulejach zmieniałeś ? zdejmij misę i zobacz czy nie leci po tuleji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szaman1    38

nic nie rozbieraj Wsyp do chłodnicy uszczelniacz miałem taki przypadek też kupiłem ciągnik po postoju u mnie pomogło i trzyma już 7 rok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonex5    0

tylko u mnie prawie wszystko z chlodnicy do oleju zeszlo. a mozesz podac nazwe tego uszczelniacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

a jaki to problem miskę zdjąć zwłaszcza że taki duży przeciek, a potem jak proszek zajdzie do oleju to kanały pozatyka i będzie remont kapitalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×