Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

chciałbym się zapytać jakie mogą być przyczyny nie działania obrotościomierza?

czy ładowanie z alternatora, a dokładniej jego brak może mięc na to wpływ oraz jakie szczotki powinny znajdować się w alternatorze (zółte czy węglowe)?

z góry dzięki

Opublikowano

Jak nie masz ładowaia to nie będzie działać ehr jak działa a obrotomierz nie to może styki przy kostce podłączonej do płyty deski nie łączą warto zajrzeć i przeczyścić

Opublikowano

lepi od razu zanieść obrotomierz do elektryka i niech poprawi luty... każdy by tylko te kostki szarpał i szarpał (2 przypadki u mnie) no ale jak nie masz ładowania to o czym w ogóle tu rozmawiamy... ladowanie to podstawa, żeby cokolwiek działało

Opublikowano

dzieki za odpowiedzi

 

tak na przyszłość dodam, może ktoś będzie miał podobny problem, a mianowicie bardzo ważne jest dobranie odpowiednich szczotek do marki alternatora

Opublikowano

z obrotomierzem w mfie (z własnego przypadku) muszę powiedziec ze jest dość ciekawa sprawa-nie zgodze sie że jak on nie działa to i nie działa ehr-poluzował sie jeden brunatny osamotniony kabelek przy alternatorze i nie odczytywał obrotów z alternatora.Przede wszystki trzeba sprawdzic łączenie styków przy alternatorze.

Opublikowano

To się nie zgadzaj. Usterki sa rózne, akurat u ciebie tyczyła sie tylko przewodu z impulsami z alternatora do obrotomierza.

A gdy nie ma ładowania to nie ma obrotomierza jak i nie dziala EHR.

Miałes jeden przypadek to nie znaczy, że już wszystko wiesz w tym temacie.

Opublikowano

z obrotomierzem w mfie (z własnego przypadku) muszę powiedziec ze jest dość ciekawa sprawa-nie zgodze sie że jak on nie działa to i nie działa ehr-poluzował sie jeden brunatny osamotniony kabelek przy alternatorze i nie odczytywał obrotów z alternatora.Przede wszystki trzeba sprawdzic łączenie styków przy alternatorze.

Obrotomierz nie ma nic wspólnego z EHR-em to prawda ale gdy nie będzie działał alternator to EHR na 100% też nie jak i obrotomierz, są to dwa niezależne od siebie elementy które mogą nie działać pojedyńczo od siebie nie zależnie ale są zależne od alternatora.

Opublikowano

czy ktoś może mi podpowiedzieć co może być nie tak, bowiem ciągle mam problem z obrotomierzem. alternator działa poprawnie, kabel który idzie od alternatora do obrotomierza prąd przewodzi bo sprawdzałem miernikiem. 

Opublikowano

A umiesz czytać? w obrotomierz trzeba przetopić luty i tyle. innej opcji nie ma chyba że uszkodzony w inny sposób... jeszcze zasilania albo masy może nie mieć... wykręcić i styki przeczyścić

Opublikowano

a tak się zapytam jeszcze, czy regulator napięcia w alternatorze ma wpływ na obrotomierz? w jaki sposób można sprawdzić czy regulator działa poprawnie, bowiem w książce mam podane napięcie jakie powinien mieć ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić.

Opublikowano

no w skrzyni biegów koło tryba pompy hydraulicznej, tyle ze on nie ma nic wspólnego z obrotomierzem. daj se spokój  grzebaniem bo jak nawet napięcia nie potrafisz zmierzyć to co dopiero naprawić cokolwiek związanego z elektryką, Zresztą jak alternator ładuje prawidłowo to po kiego tu jeszcze jakieś napięcia mierzyć. Domyślam się że nawet zegarów rozkręcić nie potrafisz i wyjąć obrotomierza tak więc... daj se z tym spokój tym bardziej ze od marca tego nie rozkminiłeś. mnie to kosztowało 20zł u elektryka

Opublikowano

czujnik sie znajduje na skrzyni po prawej stronie (patrząć od tyłu) za tylnym kołem muśisz zmierzyc opór opór tego czujnika jak coś to pisz na priv chętnie pomogę

Opublikowano (edytowane)

chłopie jak on napięcia zmierzyć nie potrafi to opór Ci zmierzy? a w ogóle kamilo96... odłącz ten czujnik i sprawdź czy obrotomierz przestanie działać a nie pisz tych swoich pierdół... czy przewód sygnałowy z obrotomierza leci do komputera czy do alternatora? i tyle w temacie

Edytowane przez lukaslukas
Opublikowano (edytowane)

Witam.Nie chcę zakładać nowego tematu więc pytam tu.

Kupiłem 3 mies. temu MF 3060 i jestw nim wszystko sprawne oprócz EHR.Właściciel mówił że poprzedni właściciel spawał na nim tłumik i prawdopodobnie spalił ten komputerek ehr czy cuś.Podnoszenie mam zrobione na 2 przyciski zdjęte z błotnika.

I teraz pytanie: Czy możliwe jest aby przez spawanie czegoś na ciągniku da się spalić EHR?

Czy wystarczy kupić tylko nowy ehr czy coś mogło jeszcze uledz awarii?

 

A z obrotomierzem też mam problem raz działa raz nie :)

Edytowane przez Bartek2997

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez KamilMF
      Kupował ktoś z użytkowników forum dokumentację od tego sprzedającego ? Chciałbym wiedzieć czy te tłumaczenia są dobre. https://www.olx.pl/d/oferta/massey-ferguson-serii-5400-serwisowa-instrukcja-napraw-j-pol-CID751-IDJOmxl.html
    • Przez Danioboss
      Cześć. Mam problem z Fergusonem 3610. Podczas przełączania na zająca czuć jakby bieg był załączony ale nie jedzie na żółwiu jedzie prawidłowo czasami nie chce ruszyć na 1 biegu. Elektrozawór sprawny. Wymieniony czujnik żółw zajac. Kontrolki świeca się prawidłowo. Cisnienie na gniazdach diagnostycznych w normie. Rok temu zalany nowy olej wraz z filtrem. Wszystko w miarę chodziło.
    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v