Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tymi przyczepami jest kabaret jak z zetorami, ludzie zwykle idą krok do przodu więc jak 60-tka się kończy a w kaczuszce rama skorodowała to kupują zetora 5211 i autosana D 47 bo boją się że jak w zachodniej podłoga skoroduje to blachę na zamówienie z niemiec będą musieli sprowadzać za gruube tysiące  ;) A nie daj Boże jak zobaczą coś drewnianego - zaraz komentarze że za rok się posypie - a przyczepa z 70 r w oryginale.... 

Opublikowano

http://olx.pl/oferta/przyczepa-d-45-CID757-IDfQkyn.html#97da17fd94   ludzie to naprawde potrafia cos wycenic pomyslec ze szukam jakiejs wywrotki aale napewno nie za takie pieniadze a stoi ona jakies 5 km odemnie 

 

chyba jedna z rozsądniejszych cen, sam bym się nad nią zastanowił, tylko $$ zainwestowane już gdzie indziej  :mellow:

http://olx.pl/oferta/przyczepa-CID757-IDgbwsB.html#fad5d2de1a

Opublikowano

raczej nie ale jeśli dobrze kojarzę to ten chyba może mieć komputer do opryskiwacza , wiem że to nie majątek ale patrzeć na  cenę trzeba przez pryzmat pochodzenia , wyglądu przebiegu no i zastosowania w kraju pochodzenia i kraju docelowym bo raczej jeśli mechanicznie jest taki jak wygląda to wolałbym taki do ładowacza niż jakiegoś młodszego z carraro

Opublikowano

Ale trochę wad C-360 da się wyeliminować - wyjący most, brak wspomagania, głosną kabinę, brak nawiewu. Trochę chęci i pomysłu i robi się naprawdę znoścny ciągnik za niewielkie pieniądze

Opublikowano

Ale trochę wad C-360 da się wyeliminować - wyjący most, brak wspomagania, głosną kabinę, brak nawiewu. Trochę chęci i pomysłu i robi się naprawdę znoścny ciągnik za niewielkie pieniądze

Niewielkie pieniądze? Policz te wszystkie udoskonalenia, remonty, dziesiątki godzin pracy i wartość ciągnika przed to wyjdzie że mogłeś kupić niezły zachodni ciągnik bez przedniego napędu ze wspomaganiem, mniejszym spalaniem, 2x mocniejszym podnośnikiem i fajną kabiną albo dla koneserów nawet zetor 6211 o niebo lepszy od niej będzie.... Był u nas taki jeden co wpakował ponad 15 tys w C360, załapał się na prow i kupił nowego nh - 60-tka zajmuje garaż do dziś bo 15 tys mu dają i ani grosza więcej... Jak to mówią - z gówna bata nie ukręcisz 

Opublikowano

Jeśli chodzi o ceny zetorów, wystarczy przejrzeć zagraniczne aukcje i od razu widać że ceny są praktycznie takie same jak u nas. Ot po prostu ludzie cenią sobie te ciągniki, które mają wyrobioną przez lata bardzo dobrą opinię, więc i cena dość wysoka.

Opublikowano

Za granicą jest pełno Turków, Polaków itp, oni najcześciej pośredniczą w handlu i stąd takie ceny bo wiedzą że na wschodzie się ślinią na te ciągniki a od niemca to zadbany, niespracowany to i wart więcej.... Ogłoszenia niemieckie, dzwonisz a tam "słucham"  :)

Opublikowano

Ale trochę wad C-360 da się wyeliminować - wyjący most, brak wspomagania, głosną kabinę, brak nawiewu. Trochę chęci i pomysłu i robi się naprawdę znoścny ciągnik za niewielkie pieniądze

 

i nie będzie to miało ani więcej mocy ani większego  uciągu ,a jakie to niewielkie pieniądze to już policzył Paweł885

Opublikowano (edytowane)

Jeśli można to zrobic niewielkim kosztem na ciągniku, który się już posiada, to czemu nie ? Natomiast kupowanie ciągnika i robienie go na cacy, na pewno nie wchodzi w rachubę

Za 16-18 tys można kupić fajne renówki około 65KM bez napędu, więc wkładanie 10 tys w C-360 aby trochę polepszyć komfort , który i  tak ciągnikom zachodnim nie dorówna, to moim zdaniem przesada.

Edytowane przez jahooo
Opublikowano

Brak nawiewu i głośna kabina w C360? Rozwiązaniem jest jej demontaż.

Zalety:

  1. brak ryzyka skręcenia karku przez 90 kg złomu,
  2. pełna wentylacja latem,
  3. zero rdzy i hałasu w obrębie kabiny.
  4. Nikły koszt modyfikacji.

Wady -

  1. konieczność dostosowania się do warunków pogodowych, a w szczególności do opadów deszczu. Trochę mniejsze niedogodności powoduje mróz.
  2. Podwyższone ryzyko utraty zdrowia lub życia w razie kapotażu lub wywrotki na bok.

Na tzw. wyjące zwolnice pomóc może:

  1. używanie nauszników tłumiących hałas (koszt 9 zł).
  2. sztuka dla sztuki czyli wymiana przekładni głównej na taką ze skośnymi zębami - murowany efekt akustyczny i nic poza tym (koszt kilkaset złotych i kilka godzin dłubania).

Brak wspomagania można nadrobić intensywnymi ćwiczeniami na siłowni, co z pewnością wyjdzie na korzyść operatorowi w przypadku gdy będzie ćwiczył uczciwie. W ostateczności osoby o słabszych przyrostach masy mięśniowej mogą skorzystać z gotowych rozwiązań i kupić oraz zamontować samodzielnie lub z pomocą mechanika hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego.

:D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez magik503
      Hej
      Chciałbym poznać waszą opinie na temat tego samochodu: http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?id=152997173
      Potrzebuję kupić jakiś samochód do jeżdżenia na uczelnie , mam troszkę daleko o pociągi nie jeżdżą już tak jaki kiedyś..
      Jakie są wasze opinie na temat tego Opla?
    • Przez Marcin821010
      Witam wszystkich,
      Mam pytanie gdzie w przyczepie Autosan D50 z 1990 r.  znajduje się tabliczka znamionowa i numery ramy
    • Przez Gremorg
      Witam, mam pytanie dotyczące obsługi, a konkretnie do czego służą te 3 przyciski w ładowarce Manitou MT 1740 SLT.
      Nie mam do niej instrukcji obsługi, a podczas pracy ciężko zaobserwować aby coś znacznie się zmieniało.
      Dzięki za pomoc i pozdrawiam !


    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v