Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytnko posiada u 912, zastanawiła sie z ojcem nad zmiana tego ciągnika na ciągnik z napewden (zamiana miął być na zetora) ale doszlismy do wnioski że silnik jest idealny skrzynia była wymjeniona itp...teraz mam pytanie czy ktoś może z was zakładał do tego ciągnika przedni napęt jak tak to czy dobrze chodzi i jaka kase trzeba szykowac??

Opublikowano

Musisz mieć koło 10 000 zł możesz trochę zejść z ceny jak wymienisz miekki przód na napęd. No i trzeba go tozjechać za skrzynią i założyć takie trybiki co przenoszą napęd.

Opublikowano

Witam

my przerabialismy U1222 na U1224 ale to prawie tak samo jak w U912. Za przednia os trzy lata temu dalismy 8000pln ale wszystko trzeba bylo w niej wymienic praktycznie dobry byl tylko sam kadlub.Z remontem oraz tymi kozami zebatymi do skrzyni i oponami impreza ta kosztowala nas jakies 18000pln.bardzo teraz tego zalujemy bo trzeba byl kupic nowa kompletna os to chociaz bylaby blokada i normalnie przykrecona pobstawa do silownika ze wspomagania a nie jak teraz przyspawana.nowa os kosztowala wtedy chyba 25000pln.

wiec radze Ci sie dobrze zastanowic nad tym zakupem.

Opublikowano

Ja zamontowałem pszedni napę na 1012 i teraz mam 1014.Kupiłem most za 8000zł czyli sprzęgło,wał,most,koła z oponami 70%dobrego bjerznika.Wymieniłem wnim obudowe zwolnicy planetarnej(350zł) wszystkie uszczelniacze,most ten nieposiadał błotników ani wsporników donich.Ale co ciekawe ten przud ma oryginalne wspomaganie na orbitrol i gościu dałmi w tej cenie orbitrol + siłownik.A napę ten był zdjęty z 1614 wjec man pszy 1014 oponki na pszedzie 14,9-24.Cała ta impreza kosztowała ze załorzeniem i transportem 10 000zł

Opublikowano

mój wójek miał 3 napedy z pgr jeden my wzelismy drugi wstwaił do c-385 a 3  lezy u nas  bo mamy go  wstawić  do  u1201 wójka! a wiem ze kupił je na złomie za grosze

Opublikowano
Uuu..., droga taka przeróbka :o. Za taka cenę (jak nowy przód kosztuje ok. 30tys zł) można kupić przechodzony ciągnik z przedmin napędem  :).

ale wiesz jak masz ciągni od nowosc zadbany w dobrym stanie to czasem lepjej wydac ta kase i kupic nowy naped niz pakowac sie w nieznana maszyne i kupowac kota w worku

Opublikowano

ja mam c385    w dobrym stanie po kapitalnym  i tez z ojcem zastanawialismy sie czy nie dokupić przodu  kiedys miał znajomy dziadka nówke chciał 8,500 tys  to było z  3  lata temu chciał sie pozbyc tego bo  był kierownikiem jakiegoś SKRu  i poprostu penie zawalili to  z SKRu nie miał tylko  kół a pisty na nowy typ    i wszystko ładny  był  i własnie tak jak piszecie chyba lepiej kupic naped bo tak  jak u nas było wszystko robione w naszej 85  silnik po remocie 8  lat to nie robiliśmy bo chodzi dobrze  skrzynia kapitalny  tylny most kapitalny zwolnice i hamulce kapitalny przedni miekki most nowka kupiony  gumy nówka  wspomaganie nówka  i na wspomaganie jestem wku****  rok gwarancji i akurat rok mina i trzeba wymieniac bo ciec zaczeło jak oni teraz to wszystko robia to ja nie wiem  i lepiej naped bo ciagnik to w drobny mak był rozebrany i wszystko przejzane skrzynia to tylko korpus  został reszta  nówka  jedna zecz jest zał w niej instalacja  elektryczna

  sie zjarała mi na jesieni i treba nową wsłozyc

Opublikowano

Doszlismy z tata do wniosku ze nie potzrebujemy kupowac nastepnego ciagnika z napedem i placic o 10-15 tys wiecej. I dlatego w przyszlym tygodniu odbieramy naszego 912. Ciagnik jest od znajomego po kapitalce skrzyni i silnika nowa pompa nowe serwo generalnie pewny sprzet. A u nas nawet ten 912 bedzie mial wakacje wlasciwie:P bo co on bedzie ze swinkami jezdzil z prasa latal i z agregatem. Co myslicie? Dobry wybor?

Opublikowano
nie warto lepiej sprzedac ciągnik który masz i dołożyc te 10 tys i masz lepszy i z przodem <_<

 

 

mozna tez (ale to wymaga sporo kasy) kupic drugi z przodem, wziasc mechanika aby poskladal z tego dwa ciągniki - ten z przodem dla Ciebie (i dobrac tak zeby byl mlodszy rocznikowo) + najlepsze podzespoly a ten drugi opchac. tylko ze jak nie masz mechanika co się na tym zna i malo wezmie (a o takich chol****e cięzko) to zapomnij o tej metodzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v