Skocz do zawartości
Piter1992

hamulce pneumatyczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Piter1992    0

Witam chcialbym zalorzyc pneumatyke do ursusa 914 tylko nie bardzo wiem gdzie mozna dostac wiekszosc potrzebnych czesci, moze ktos z was juz to kiedys robil i wie gdzie mozna dostac te czesci i jaka jest mniej wiecej cena zamontowania pneumatyki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Zależy czy masz w nim sprężarkę czy nie bo koszt nowej to około 1200zł. Mi się udało kupic nieużywaną produkcji Polmo za 200 zł, butlę wyjąłem z przyczepy samozbierającej a dokupić musiałem tylko regulator, odolejacz, zawór, przewody, napinacz do spręzarki i paski. Instalację mam zrobioną na elastycznych zbrojonych przewodach, a zawór hamulcowy wstawiony w pedał hamulca tak jak w MF-ach i już kilka lat to zdaje egzamin.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

sprezarka i odolejacz jest wstawiona tylko brakuje reszty. a do tego zaworu hamulcowego sa potrzebne jeszcze jakies dzwigienki? czy wystarczy kupic sam i wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Wystarczy sam zawór i wmontować go odpowiednio w pedal hamulca i nieco przerobić drugi pedał żeby były na równej wysokości.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

dosyc tanio cie to wynioslo ja dzisiaj za sam zawor i reduktor zaplacilem 220zl a jeszcze butle musze kupic i pare przewodow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Jeżeli chodzi o ten z fergusona to tam nie ma żadnej filozofii. Odcinasz lewego pedału hamulca tą płaską część, przez pręt który zostaje przewiercasz odpowiedni otwór i przykręcasz zawór w pozycji pionowej. Musisz jeszcze odpowiednio przerobić drugi pedał aby znajdował się na tej samej wysokości co zawór. Do zaworu podłączasz przewód z butli, a drugim przewodem łączysz zawór ze złączem z tyłu ciągnika. Postaram się w najbliższym czasie zrobić jakieś zdjęcie jak to u mnie wygląda.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piter1992    0

moze mi ktos powiedziec jak podlaczyc zawor hamulcowy pod pedaly nic nie przerabiajac, mam te dzwgienki co sa w katalogu tylko no nie mam pojecia jak je podlaczyc, nie wiem czy ta ma jakas roznice bo mam skrzynie 50km/h moze sa inne hamulce 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Wstawiam obiecywane zdjęcia jak u mnie wygląda zawór z MF-a, trochę późno ale może komuś się to kiedyś przyda.

post-11290-0-06396200-1427013709_thumb.jpg

post-11290-0-54902100-1427013721_thumb.jpg

  • Like 1

Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agro-Nom    6

Witam panowie odświeżę trochę temat jestem miesiąc po remoncie hamulców w swojej szóstce zmieniałem tarcze z dociskami i simeringi. Jak wcisnę jeden hamulec nawet lekko to kolo staje na mur, ale jak hamulce są złączone to już muszę mocno deptać żeby koła stanęły. I tu moje pytanie czy koniecznie muszę wstawiać pneumatykę, żeby te hamulce lżej chodziły czy da się coś przerobić żeby nie trzeba było tak mocno deptać, znaczy się żeby lżej chodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Jakie ciśnienie powinno być w butli a jakie na wyjściu pneumatyki w 385 ? Ponieważ mam na wyjściu niecałe 0,5 MPa a jak podkręcam na butli to nic nie daje na wyjściu. Podłączam do przyczepy hl8011 i na pusto po nabiciu ciśnienia i odpięciu przewodu nie chcą sunąć się koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229

Ciśnienie około 5,8-6,5 bar. Jeśli masz zbyt małe to musisz ustawić zawór bezpieczeństwa na określone ciśnienie, jeśli to nie pomoże to zapewne sprężarka już kończy swój żywot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    208

Jakie ciśnienie powinno być w butli a jakie na wyjściu pneumatyki w 385 ? Ponieważ mam na wyjściu niecałe 0,5 MPa a jak podkręcam na butli to nic nie daje na wyjściu. Podłączam do przyczepy hl8011 i na pusto po nabiciu ciśnienia i odpięciu przewodu nie chcą sunąć się koła.

Ciśnienie na złączu może być inne jak to w butli.

Rozumiem że wskaźnik na tablicy rozdzielczej jest, co on pokazuje?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    5

Już w porządku, nieszczelność jednego ze złącz w układzie spowodowało ze nie mogłem podkręcić ciśnienia. Zegara nie mam na desce dlatego mierzyłem na wyjściu, ustawiłem ok 0,58-0,6 MPa. Ale problem pozostał przyczepa hamuje ale koła się nie suną, okładziny grube, bębny trochę zardzewiałe, dźwignie wyregulowane, a i tak koła nie chcą się sunąć. Myślałem ze to może wina zaworu sterującego przyczepy ale podłączyłem bezpośrednio z gniazda pneumatyki poza zaworem do siłowników pneumatycznych ciśnienie właśnie ok 0,6 MPa i tak samo, hamuje ale koła nie stoją.., <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      :)Witam moze mi ktos pomoze i powie jak sie wymienia klocki??? ??? i co trzeba zrobic aby wymienic czy trzeba sciagac koło ...dziekuje i pozdrawiam wszytskich
    • Przez Pawel30
      Witam
      Chciałbym zamontować w swoim ursusie C385 dodatkowy dwuobwodowy układ pneumatyczny do sterowania hamulcami dwuobwodowymi przyczep .Jakie będą mi potrzebne do tego urządzenia, ciągnik posiada tylko jednoobwodowy układ pneumatyczny , i jak ewentualnie można podłączyć się pod ten układ dodatkowym dwuobwodowym układem. Wiem że będą do tego celu potrzebne dwie końcówki szybko złączy pneumatyczne czerwona i żółta.Jak to wszystko podłączyć żeby działało, czy będzie potrzebny dodatkowy zawór hamulcowy jak przy układzie jednoobwodowym.
    • Przez rolpio18
      witam mam małe pytanie przestały działać mi hamulce przy przyczepie po podłączeniu pod 912 co może być przyczyna dodam tylko że prawy pedał wdusza się bardzo lekko i słabo hamuje na to koło a nie jest układ zapowietrzony. Ciśnienie w układzie pneumatycznym jest ok.
    • Przez binek
      Dziwne rzeczy zaczęły się dziać tuż przed mrozami, mianowicie znikł nożny i w tym samym czasie ręczny zrobił się jakiś luźny. Dzisiaj przy oględzinach zauważyłem że z prawego cylinderka wycieka płyn, więc założyłem nową uszczelkę na tłoczek. Niestety to nic nie pomogło ponieważ płyn wypycha tłoczek z cylinderka, wygłąda to tak jakby nie było przejścia za cylinderkiem a ciśnienie po prostu wypcha tłoczek na zewnątrz. Moje pytanie gdzie może tkwić usterka? Może miał już ktoś do czynienia z takimi cudami.
    • Przez Ganiek
      Witam czy w ursusie 1634 dałoby radę założyć instalację hamulców hydraulicznych do przyczep. Jak to zrobić co kupić proszę o dokładny opis i cenę samych części.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.