Agro-Nom

Members
  • Ilość treści

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

3 obserwujących

O Agro-Nom

  • Ranga
    Użytkownik
  1. jutro założę ten caly dekielek po lewej stronie nowy i zobaczymy
  2. no właśnie wymontowałem z skrzyni ten dekiel po lewej stronie na 4 śruby wraz ze sprężyną i wydaje mi się ze oringi są walnięte i cylinder jest na pewno wytarty to morze być przez to ? kolego jańczak co sugerujesz ?
  3. owszem tu się zgadzam że to coś ze wzmacniaczem właśnie wróciłem z dworu i jestem po przejażdżce moją szóstką bez oleju w skrzyni spuściłem olej i na żółwiu chwilę pojeździłem i problem znikł teraz powiedzcie mi dlaczego bez oleju jest dobrze i nie hamuje a z olejem w skrzyni hamuje ??
  4. Wpierw sobie coś wyjaśnijmy ja jestem z zawodu mechanikiem ale ogólnie jestem rolnikiem dorabiam sobie naprawiając ciągniki i maszyny rolnicze.I teraz tak, ciężkie ursusy i zetory znam lepiej niż własną matkę hehe i nigdy nie miałem problemu z naprawą i regulacją pierwszy raz w życiu coś takiego mi się przydarzyło że coś ciągnik hamuje i to albo skrzynia albo wzmacniacz.
  5. ale żeś powiedział szukaj przyczyny w samym wzmacniaczu już kilka razy rozbierałem i wszystko jest dobrze, nic twój post do dyskusji nie wniósł a mnie nerwy zżerają. ludzie pomocy ! <_< panowie powiecie mi jeszcze jak smarowane są tarczki wzmacniacza kiedy są zluzowane na żółwiu.bo nawet jak jest stan oleju w skrzyni to bęben zanurzony w oleju nie jest jeszcze mu sporo brakuje.
  6. Czyli wychodzi na to że muszę kupić nowy rozdzielacz ?? Jeśli się nie mylę to chodzi wam o ten rozdzielacz pod pokrywą w skrzyni ?? I jak mam sprawdzić ten ruch min max skąd mam wiedzieć jaki skok jest prawidłowy bo skok wajchy od wzmacniacza mam właśnie trochę mały bynajmniej tak mi się wydaje. Wajcha będąc na zającu jest milimetr od kierownicy a na żółwiu jest tak jak na włączonym womie poziomo prawie. A i jeszcze jedno ja ten rozdzielacz trochę podkręciłem nakrętką co trzyma tą dużą sprężynę żeby ciśnienie było wyższe jakiś obrót ją wkręciłem i teraz mam na zimnym na małych obrotach 14 bar ale nie trzyma równo tylko tak skacze od 12 - 13 do 14 bar. Kontrolkę od wzmacniacza mam sprawną i jak ciągnik jest rozgrzany zresztą jak zimnu to tak samo gdy mam wajchę w pozycji zając i zgaszę ciągnik to kontrolka zaświeca się po 8 - 10 sekundach dopiero czyli ciśnienie trzyma ( nawet na malutkich obrotach mi się nie zapali.) a jak jest wajcha na żółwiu to jak zgaszę ciągnik to zapala się natychmiast. dzięki bardzo za wszelkie odpowiedzi.
  7. wzmacniacz dobrze jest wyregulowany tak jak instrukcja podaje, bęben się lekko kręci, a poza tym dzieje się tak na zającu i na żółwiu ciągnik nie ma napędu jest to szóstka bez przodu dzieje się tak od remontu skrzyni i montażu wzmacniacza.
  8. ludzie pomóżcie mi dam łapkę w górę za jakąkolwiek pomoc :huh:
  9. panowie pomóżcie bo już siły nie mam mam problem z moją szóstką jak np jadę na 2 szosowej i wcisnę sprzęgło to zaczyna mi ciągnik hamować jak jest rozgrzany to mniej , ale też hamuje. Nieważne czy na żółwiu czy na zającu, a jak po wciśnięciu sprzęgła wyjmę bieg to jak by hamulce puściły i już ciągnika nie hamuje dodam też że w górę biegi nie zgrzytają, a zredukować to w ogóle nie idzie bo zgrzyta jak nie wiem muszę jednym szybkim ruchem wbić bieg to wtedy wejdzie, ale od razu ciągnik hamuje myślę sobie że to dlatego, ze nie mam synchronizatora, a więc specjalnie cały ciągnik rozebrałem żeby go zamontować chodzi mi o hamulec skrzyni taki bolczyk trze o koło koronowe. ale to nic nie pomaga.po prostu coś mi hamuje skrzynie ale nie wiem co dodam że ciągnik przeszedł remont skrzyni i został wstawiony wzmacniacz bo kiedyś był zaspawany. panowie proszę pomóżcie powieccie co mi tą skrzynie hamuje!!!
  10. panowie pomuźcie bo mnie krew zaleje powie mi ktoś co ja mam zrobić żeby mi biegi nie zgrzytały w mojej szóstce dodam że zgrzytają tylko przy redukcji i to tak mocno że biegu nie idzie włączyć dopiero jak się ciągnik zatrzyma to zgrzyt ustaje i można włączyć dodam że synchronizatora skrzyni nie mam na ośce od sprzęgła.
  11. panowie pomóżcie mi u mnie biegi w górę wchodzą bez zgrzytu tylko w dół zgrzyta i to tak że biegu nie wrzucę, dopiero gdy ciągnik zwalnia to czuć że zgrzyta coraz mniej a jak się zatrzyma to zgrzytu już w ogóle niema. Tak się dzieje jak redukuje biegi ze sprzęgłem, jak redukuje bez sprzęgła to nie zgrzyta. Przykład; jadę po drodze pustym ciągnikiem na trójce wyjmuje bieg czekam aż trochę ciągnik zwolni i włączam 2 jeśli trafie w obroty to nic nie zgrzytnie a jak to samo chcę zrobić ze sprzęgłem to zgrzyt nie miłosierny. i muszę czekać aż ciągnik się zatrzyma.
  12. witam wszystkich agrofotowiczów chciał bym się zapytać ile wam wytrzymują wzmacniacze momentu w ursusach i zetorach i czy je naprawiacie czy spawacie ?? proszę o odpowiedzi
  13. w sklepie!!! co to za pytanie wogule?? jedź lub dzwoń do korbanka i tyle.
  14. Agro-Nom

    pryzma

    Jak dobrze ziemią przykryłeś to nic jej nie będzie. śpij spokojnie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj