Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To wiesz dlaczego pół polski można jechać byle tem kupić dobry sprzęt :lol:

A co do mojego pierwszego posta to zna ktoś odpowiedzi albo może pokierować na jakies strony gdzie można tego poszukać ??

Opublikowano

ja myslałem ze taam tez macie ajkies porzadne sprzety... patrzyłem włąsnie na jednego 6100 to był podajrze z Lublina, ciekawe jak tam wyglada sprawa... ale ze wschodu na zachod raczej głupio zwozic ciągniki :lol:

Opublikowano

Na zdjęciach widać, że większość ciągników świeżo po malowaniu, na wszystkich koła się błyszczą ja nowe, przednie obciążniki jak nówki (a nie widziałem jeszcze 10 letniego ciągnika żeby śladu rdzy nie było na obciążniku).

Opublikowano

aha czyli jak malowany to badziew? to wrzuc tam wszystkie piekne szescdziesiatki po piątym włascicielu i bedzie ok... wiadomo ze efekt estetyczny jest decydujący... moj tez jest po malowaniu i? a nie kupiłem go od niego... jak bedzie chciał ktoś ci wcisnąc badziew to sa inne sposoby...

Opublikowano

mój nie był po malowaniu. Jedyne co miał pociagnięte farba to obciążniki. Tak to lakier jest oryginał lekko wyblakły wiec musze go wypolerować i na felgach są delikatne ślady rdzy. To że ktoś wymyje sprzęt po to aby sie dobrze prezentował i podciagnie farbą chociażby obciążniki nie przekresla ciągnika. Zresztą jak kupuje ciagnik chciałbym żeby wygladał cacy a nie jak kupa rdzy na kołach

Opublikowano

witam wszystkich

też właśnie przymierzam się do zakupu jd z tej serii...i mam problem ponieważ interesuje mnie wersja premium a za bardzo nie wiem jak odróżnić ją od wersji se. czy ktoś mógłby uświadomić mnie co powinna mieć wersja premium i jak najłatwiej odróżnić ja od se??

Opublikowano

w serii 6X00 nie ma podziału na SE i Premium... zadko kiedy sie zdarza, najczesciej jest naklejka... a najszybciej to jest moj sposób: rura z przy słupku kabiny, czesto halogeny w dachu ale nie zawsze, najważniejsze: PÓŁBIEGI, wersje se czesto nie miały, ogolnie jest mniej bajerów z prawej...

Opublikowano

majranjd dzieki za info choć było nie do mnie ;) wychodzi na to że mam wersje premium bo mam i rure przy słupku i 4 halogeny z przodu i 2 z tyłu no i półbiegi :D a słuchaj wiesz może jak sie zmienia wyświetlania komputera ?? Bo mi teraz pokazuje prędkość elektronicznie a chciałbym zpbaczyć co jeszcze może wyświetlić :)

Opublikowano

a prosze;] no tak jak mowiłem w serii 6xoo raczjen ie ma takiego podziału w pozniejszej wersju juz tak.. ale to widac po kokpicie z prawej strony jest mniej bajerów... no Twoj jest premium, ktory rok jest tego johna, mysle ze jeszcze ujdzie, zwróc uwage na hydraulike, wejdz pod niego i spr czy nie jest szmatkami pouszczelaniny przy skrzyni bo tam czesto sa przecieki, ale zwykle nie wielkie, moga pomoc cegocjowac cene...

Opublikowano

rok tego jaśka to 95 ....jak sadzicie ten rocznik warty jest swojej ceny i co sądzicie o awaryjności tego modelu ....bo wydaje mi się ze silnik troszkę jest już wyżyłowany...jakby nie było ale to tylko 4 cylindry i ponad 100 KM,a i jak jest ze spalaniem,należny ten model do mitów ze spalaniem ciągników marki john deere....mam fendta 4 cyl turbo i wydaje mi się ze mało pali....a chciałbym spróbować john deera,który jest tańszy w zakupie z lat 95-97 i ma porównywalna jakość i wyposażenie do fendta wiec po co przepłacać ???

Opublikowano

no ja kurka powiem że ze swojego jestem zadowolony ;) Rok '95 ale wszystko chodzi. Hydraulika pod spodem sucha, zero wilgoci ani nic. Biegi, półbiegi i rewers chodzą perfekt. Ogrzewanie, światła kierunki i inne cary także :D John Deere 6300 - jak najbardziej TAK :)

PS. Na liczniku mam 2tyś z czymś mtg ale sprzedawca mnie poinformował że liczniki były wymieniane w serwisie jeszcze u pierwszego właściciela a na tamtych było 7 tyś z kawałkiem. Dodatkowo od 2005r. stał na zachodzie w serwisie tak że ogólnie miał przelatane 10 lat.

Opublikowano

tzn. ja też podchodzę z rezerwą ale stan techniczny i wizualny raczej potwierdzają mały przebieg ;) A nawet jak nie tak mały jak podaje to i tak widać że poprzedni włąściciel dbał o niego :D

 

PS. majranjd bo widzę że masz dużą wiedzę odnośnie JD to może wiesz jak to jest z tym 6-tym biegiem... bo mi nie wchodzi i podobno jest zablokowany a raczej jeszcze nie odblokowany i trzeba zadzwonić na serwis i oni mogą to odblokować. Prawda to czy nie ?? ;>

Opublikowano

Pozdro koledzy mój temat zamknięto wiec podczepię sie pod wasz temat interesuje mnie wszystko związane z jd 6300 ,na co zwracać uwagę przy zakupie , co jest najbardziej awaryjne i takie podobne temu pytaniu proszę o pomoc ponieważ szukam takiego ciągnika do mojego gospodarstwa pomocy ;)

Opublikowano

W okolicy jest JD 6300 (95..96r) z turem Faucheux F 2 i powiem tyle że facet używa go tylko do ładowania bel siana, słomy i sianokiszonki, orze pługiem 3x30cm, i to tyle prac dla niego, w innych pracach non stop używa Famtracka 80kM, więc nie wiem czy to taki super..pewnie przez tą słynna "oszczędność w spalaniu" No i biegi mu się kiedyś zblokowały..

Ogólnie wyglądem nie grzeszy, i co jest dobre w nim, to konstrukcja ramowa. Doskonała do ładowacza czołowego.

 

Wygląda identycznie jak ten.. http://allegro.pl/item491440756_john_deere...ault_deutz.html

Opublikowano

hej majranjd mam pytanko :rolleyes: Ostatnio postanowiłem sprawdzić co mam pod maską i nie wiem co to jest za chłodnica przed chłodnicą cieczy... Wiesz o co mi chodzi ;> Jest ta główna chłodnica silnika a przed nią jest taka cienka druga, idą do niej cienkie przewody. Jakbym miał klime to pomyślałbym ze to klima ale że nie mam to nie wiem co t jest. No chyba że klima była bo po włączniku jest tylko dziura... Wiesz coś o tym czy nie ??

Opublikowano

witam, to jest klima, ale dla pewności sprawdź czy masz kompresor od klimy, moze go "rozkradli" bo komus był potrzebny, on jest wyzej nad alternatorem, od niego powinny isc takie same przewody jak od tej chłodnicy... Jak jest dziura to pewnie jest albo była klima, bo jak jej nie ma fabrycznie to jest zaślepione stałym plastikiem stanowi wszystko jednośc i nie mozna tego otworzyć... z resztą te modele nie miały zadnych innych chłodnic...

Opublikowano

hehe... tak też mi się zdawało że to klima bo te rurki wygladały tak jak znane mi z samochodów :D co prawda klima nie była priorytetem jak szukaliśmy ciągnika ale skoro coś jest to trzeba to uruchomić :rolleyes:

dzięki majranjd, wiedziałem że będziesz wiedział :D

pzdr

 

to forum jest żałosne... założyłem temat aby w jednym miejscu zebrać dokumentację, dane itp. na temat JD i mi zamknięto temat. Skoro Ty pati i MarcinPykuS twierdzicie że tu jest dużo informacji to proszę mi tu zamieścić instrukcję obsługi i kpl. dane techniczne JD 6300. I niech to nie bedzie strona którą podał kolega majranjd, bo jak narazie to tylko on jest w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Gdzie wy wtedy jesteście ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v