Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam 6300 od dwoch lat. Smiga bez zadnych awarii. Czesci nie powiem bo drogie ale trzeba za komfort placic. Przy zakupie patrz hydraulike, czy wspomaganie nie szarpie czy polbiegi nie szarpia i rewers. Warto polozyc sie pod niego i sprawdzić walek laczacy silnik ze skrzynia, krzyzaki czy nie ma za dużego luzu.

Oleje na czas zmieniac to podstawa. 

Opublikowano

Nie mogę odpowietrzyć pompy zasilającej Lucas RE 46122 w 6400. Paliwo podaję ciśnieniowo z pominięciem zbiornika i pompki, wymieniłem filtr, przewód gumowy do filtra. Do pompy dochodzi paliwo. Po odkręceniu cewki jest ciecz ale wydobywa się też powietrze ale to trwa chwilę i przestaje Ale ni cholery nie zalewa pompy. Po odkręceniu śrubki odpowietrzającej całkowity brak paliwa.

Czy jedynym wyjściem jest mordowanie rozrusznika i baterii do skutku ?? Gdzie w tej pompie może znajdować się sitko (o ile jest) ?? Na wejściu do pompy nie ma, pod cewką też a może się mylę ??

Opublikowano

@Mikosz i tak i nie. Wezwałem mechanika i po godzinie dlubania w okolicach bezpieczników, pod kabina przy schodkach też, daliśmy dwa Aku 120/900, plak no i zagadał. Przy pompie nic nie ruszane. Tak do końca to nie wiem co było przyczyną nie palenia. 

 

Opublikowano

Tak, teraz odpala normalnie. Jedynie bateria jest kiepska, nie ma tego pierdolnięcia i poniżej zera wspomagam lepszym akumulatorem. Podgrzeje świece i hula. Jak ciepły to pali elegancko, wystarczy, że kilka minut popracuje.

Co do pompy to tam idzie jeden kabelek do cewki i to wszystko.  A u Ciebie co się dzieje @Mikosz ??

 

 

Opublikowano

U mnie problemy z odpalaniem zwiastowały koniec pompy paliwowej. Ale JD świrował też na wolnych obrotach (falowanie) i w ciężkiej pracy zdychał co jakiś czas. 

Kwestia taka, jak kręcisz na zimnym, czy leci dym a i tak nie odpala czy kompletnie nic. Bo może to tylko brak pierdyknięcia przy odpalaniu, a może pompa łapie gdzieś powietrze i musisz go męczyć.

Mój jeleń (6600, pompa też lucas jak coś) też lekko nie kręci na mrozie, ale z pomocą drugiego aku łapie po paru obrotach. 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś instrukcje obsługi albo mógłby podać punkty pomiarowe ciśnienia w skrzyni oraz prawidłowe ciśnienie.

Edytowane przez barteko1
Opublikowano
Dnia 15.03.2019 o 20:00, Luki1988 napisał:

Panowie spotkaliście się z pęknięta pokrywa zaworów w JD? Mam rysę na wierzchu i boku,poci się olej. Pokrywa z tworzywa... Da się to jakoś skleić? Martwi mnie czemu pękła...

też miałem pęknięta pokrywę zaworów, normalna rzecz w tych traktorach, kleiłem cztery razy i zawsze klej puszczał. kupiłem nową wymieniłem i po kłopocie. Co ciekawe oryginalna w Polboto była tańsza od zamiennika z internetu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v