Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam! wczoraj robiąc orkę zapaliła mi się ta zółta kontrolka w jd 6100 od czego ona jest ? zgasiłem ciagnik odpaliłem jeszcze raz i już jej nie było 

post-27331-0-15785800-1458201438_thumb.jpg

Edytowane przez milinkovic
Opublikowano

dokładnie nie wiem :( to co samo się załączyło ? jak zgasiłem i ponownie zapaliłem to już nie świeciło ,a zapaliło sie w trakcie jazdy samo nic nie włączałem nawet nie wiem ,gdzie się włącza ?

Opublikowano

panowie zaobserwowałem dziwne zjawisko przy odpalaniu mojego jd 6100 a mianowicie jak odpalam bez wcisnietego sprzegła to odpala idealnie ,a jak wcisnę sprzęgło też odpala ale już dużo gorzej co to może być ?

Opublikowano

Mial ktos problem z przyciskami na blotnikach. Mam JD 6300 i nie dzialaja mi przyciski na blotnikach. Reszta dziala podnoszenie z kabiny i sterowanie EHRem. Co moze byc problemem?

Opublikowano

Witam,
mam zapytanie do posiadaczy jd tej serii z turem: wam też mocno się grzeje olej w skrzyni? Niedawno zamontowałem nowego polskiego tura i nie wiem czy to normalne czy cos źle podłączyli:/

Opublikowano

ale powiedz mi po co? tam masz dane wiekszosci - oceniam ze około 95% ciagników dostepnych na rynku oraz około 90% kombajnów, wszystko w taki sam sposób.

 

Szukałem już różnych ciągników uzywanych i nie znalazłem jeszcze ogłoszenia (o ile nie było błedu), żebym nie mógł sprawdzić danych danego ciągnika czy tez kombajnu na konedata, wiec pytam sie ponownie - jaki jest cel dublowania tej strony?

 

mało masz roboty? bo ja nie,

jak masz mało roboty to dam ci 2 propozcyje:

1. napisz do autorów konedaty ze chcesz przetłumaczyć ich stronę na polski - pozniej to zrób

2. przenies wszystkie dane bezbłednie do naszej agrofotopedii do kategorii dane techniczne ciągników - zrobisz dobry uczynek dla ludzi takich jak ty - tzn takich dla których jest potrzebna inna strona niz konedata, a przy okazji nasza baza danych się powiększy.

 

decyzja nalezy do ciebie biggrin.gif

  To poproszę o znalezienie jakichkolwiek informacji na temat ciągnika Renault Ergos 85 będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam :)

Opublikowano

witam! mam problem w orce 6100 mam pługi 4 grudziąckie stare a mianowicie w trakcie orki pługi raz wychodzą do góry same raz idą za głęboko co to może byc ? raz idą równo za chwile pierwszy się zagłebia a ostatni czwarty jest w powietrzu czasami raz ostatni się zagłebia to pierwszy w powietrzu jadąc cały czas reguluje pokretłem jak ustawie sobie np na pokrętle 2 wjade przejade na drugą strone i znowu jest inna głebokość ? co oznacza to pokretło gdzie skala jest 1 do 5 jak to ma być ustawione czy może jest problem z ehr ? ehr na błotniku opuszcza bardzo szybko a do góry podnosi w złówim tepie czy tak powinno być ? pomocy tak się nie da orać same fale i doliny na polu . dodam ze wczesniej miałem ten sam plug i jedną skibe odłożoną i było ok ale stwierdziłem ze kupie obciązniki na przód 200kg i założe 4 ojciec oral i mówi ze było ok daje radę a ja wczoraj pojechałem na polle i takie cyrki odchodziły nie mogłem uregulować wysokości pługi jakby pływały niby jedna wysokośc a wychodziły i wchodziły w ziemię czy moze za małe obciązenie z przodu czy ten ehr pomocy ? 

Opublikowano (edytowane)

a gdzie ten czujnik jest ? jeszcze mnie ciekawi od czego jest pokrętło gdzie jest skala od 1 do 5 dwa pokretła pod klapką to szybkosc podnoszenia podnosnika i wysokość pokretło duże to wiadomo podnoszenie i opuszczanie podnosnika. 

Edytowane przez milinkovic
Opublikowano

a jak to pokrętło będzie w ogóle wyłączone ? w tamtym roku było ok a teraz są jakieś problemy dziś talerzowałem to było ok,ale nie wiem jak pługami bedzie ? raz mi dziś na polu podnosnik w pewnym momęcie podniósł talerzówkę. na zdjęciach są dwa czujniki tak mi się wydaje bo kable idą do nich czy ktoś mi powie od czego są ? trzecie zdjęcie to suwaki moze ktoś mi powie jak ustawia do orki ?

post-27331-0-77953200-1470934518_thumb.jpg

post-27331-0-21145900-1470934530_thumb.jpg

post-27331-0-17117000-1470934572_thumb.jpg

Opublikowano

 

Witam, posiadam JD 6300 z 1997 r. i mam kilka pytań

1. Do czego służy zielony przycisk na załączonych zdjęciach? http://fotowrzut.pl/3WB180U93D 

2. Czy w tym modelu przedni napęd i blokada mechanizmu różnicowego można uruchamiać pod obciążeniem, czy należy uruchamiać z wykorzystaniem sprzęgła?

3. Czy przy włączania i wyłączania tylnego wałka oraz zmiany jego prędkości należy wciskać sprzęgło?

4. do czego służą elektro-włączniki przy drzwiach i szybach?

5. Posiadam w nim skrzynię PQ 5 biegów i 4 półbiegi prędkość max to 30km/h czy jest możliwość przestawienia na 40 km/h lub odblokowania biegu F, pytam ponieważ wcześniej ktoś pisał że posiada 5 biegowy i ma właśnie 40km/h? 

Z góry dzięki za odpowiedź

 

Opublikowano

@piotrek89

1. hgw, wygląda na nieoryginalny

2. jedno i drugie pod obciążeniem bez sprzęgła

3. bez sprzęgła ale zmiana na postoju

4. do zapalania lampki w kabinie jak się drzwi otworzy

5. też mam 5 biegów i leci 4 dychy

Opublikowano

JD 6400 1999r. 8tys godzin ale sądzę, że faktycznie dwa razy tyle.
Jaką technikę jazdy stosować przy ciężkich/lekkich pracach?
Na 40ha uprawy (ziemię klas 2-4, działki 2,3,5 hektarowe) przy pługu zagonowym Kverneland 4x40 i agregacie uprawowym 4,20 spalił srednio ok 14-15 l/ha. To dużo czy mało?
Jaki jest dopuszczalny pobór oleju? Przy agregacie trochę bierze ok 0,5l na 20godz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v