Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

bardzo ciężko... on jest chyba przykręcony na 3 śruby z czego jedną bardzo ciężko jest odkręcić (a jeszcze gorzej przykręcić :P) kilka lat temu odkręcałem w swoim ale już nie pamiętam jak.. musisz kombinować

Opublikowano

musisz poodkrecac sruby na gumach od strony kabiny i lewarem unies silnik do góry jest wiecej swobody klucz oczkowy doszlifować tak by mozna bylo go wcisnonć powodzenia

 

Opublikowano

Odkręcałem chyba trzy razy w 6400. Bez podnoszenia silnika. Trzeba zdemontować tłumik i ile masz wersję z tłumikiem przy kabinie. Odłączyć akumulator, odłączyć przewody od rozrusznika zdemontować cały bok ten na który trzyma maskę i wszystkie trzy boczne panele. Rozrusznik trzyma się na dwóch szpilkach chyba  fi8. Nakrętki są na klucz chyba 15, i bardzo słaby dostęp.

Co do klucza to mariaci10 ma rację albo jak nie dobierzesz z jakiegoś kompletu to musisz dorobić. Z tego co pamiętam to problem jest z górną. Podczas odkręcania  uważaj aby nie uszkodzić nakrętek. Standardowe na klucz 17 nie podejdą, będą za duże i klucza nie założysz a tym bardziej nie obrócisz.  Ja mam w swoim JD dodatkowo jeszcze tura który przeszkadza. Jak nie masz  tura to  nie ma tragedii.

A tak z ciekawości po co odkręcasz rozrusznik?

Pozdrawiam G

Opublikowano

Dzis odkrecilem tak jak pisales i przy rozruszniku sa sruby na 14 klucz nie 15. Wyjmuje bo przepuszczal i ciezko zapalal. Za wymiane tulejek i bendixa zaplacilem 130 zl,  zrobione od reki wiec od razu dzis zalozylem i jest ok. Lepiej zapala i nie przepuszcza przede wszystkim

Opublikowano

Witam. Zamierzam zakupić JD. Mam upatrzonego JD 6200 rocznik 1996, z ładowaczem czołowym mailleux sprowadzony z francji.  Cena 60000 zł do negocjacji, ma 11000mth.  Co sądzicie o tym modelu, proszę o opinie użytkowników tych modeli.

Z góry dziękuje za sugestię i pomoc.

 

Opublikowano

Witam,chcę kupić ciągnik z jak najmniejszą ilością elektroniki i mam pytanie czy w JD 6400 rewers i półbiegi mają sterowanie przez komputer(sterownik) czy może na zasadzie dźwignia-rozdzielacz tak jak np.w Zetorze 9540

Opublikowano

A gdzie jest czujnik temperatury płynu chłodzacego w jd 6400?? bo szukam szuka zagladam tu i tam i nigdzie go nie widze po prawej czy po lewej stronie?? bo nie pokazuje mi temperatury chyba musze go wymienic

 

Opublikowano

 

nie non stop! Rok ma 8740godzin tak więc gdyby robił nonstop mialby coś w tych okolicach wink.gif

 

he he dobrze to wychwyciłeś .a ja jeszcze dodam ze motogodzin to nie godzina zegarowa .

Opublikowano

Witam. Mam pewien problem z moim jd 6100. Na rozgrzanym oleju jak się zapali ciągnik to na wolnych obrotach świecą mi na żółto wykrzyknik i kontrolka od  filtra oleju przekładniowego. Gdy się doda gazu problem znika. Na zimnym silniku tego problemu nie ma. Co może by przyczyną? Czyżby pompa dała ciała? A może coś innego? aha i dzisiaj na chwilę wspomaganie przestało działać!

Opublikowano

Po pierwsze wymień filtr. Jeżeli nadal będzie się świecić kontrolka filtra to masz problem z pompą zewnętrzną pod kabiną.

Silnik zimny olej gęsty i jest większe ciśnienie. 

Czy na pewno to kontrolka od filtra oleju czy od ciśnienia?

Opublikowano

Po pierwsze wymień filtr. Jeżeli nadal będzie się świecić kontrolka filtra to masz problem z pompą zewnętrzną pod kabiną.

Silnik zimny olej gęsty i jest większe ciśnienie. 

Czy na pewno to kontrolka od filtra oleju czy od ciśnienia?

 

Myśle że od filtra. Świeci sie kontrolka nr 11 na załączonym zdjęciu i wykrzyknik. Zaświeca się tylko jak się odpala na niskich obrotach ale jak się da troche gazu przy odpalaniu to odrazu gaśnie! Ostatnio rozerwało mi czujnik nad flitrem od hydrauliki i jak go wymieniłem to po tygodniu zaczęły żaświecać się te kontrolki! post-151716-0-77984200-1429190490_thumb.gif

Opublikowano

Witam,.posiadam drgania w moim john deere 6400 i zamierzam zabrać ssie za naprawę tego, tylko mógłby ktoś pomóc mi i powiedzieć jak wywrócić w nim kabinę na bok? a może ktoś zna dobrego mechanika z Mazowieckiego który jest ogarnięty w tych maszynach a nie tylko udaje?

Opublikowano

Nikt nie jest w stanie pomóc ni cóż, a może ktoś pomoże w czym innym, mianowicie czy ktoś mógłby nagrać odpalanie Johna 6400 chodzi o kontrolki które powinny się zapali później zgadnąć, bym był bardzo wdzięczny za pomoc filmik może ktoś przesłać ma adres: pracowniainfonet@wp.pl

Opublikowano

witam! jak załączyć siedzenie w tym ciagniku z przodu siedzenia jest przycisk ,ale nie popuje ? jakie pługi proponujecie do tego jd 6100 ziemia to raczej piaski płaski teren klasa 4,5,6 obrotowe odpadają bo za drogie ?

post-27331-0-60949300-1431952043_thumb.jpg

post-27331-0-63388300-1431952055_thumb.jpg

Opublikowano

panowie mam pytanie czy przy wyłaczonym napędzie w jd 6100 powinien obracać się wał ? zauwazyłem ze sie obraca pomimo wyłaczonego napędu szarpałem nim ale napęd nie chodzi tylko wał się obraca co to może być za przyczyna ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v