Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U nas w 5100r też jest problem z oponami Firestone, tylne są ok, za to jedna przednia bardziej się wyciera od wewnętrznej strony a druga od zewnętrznej. Czasami też wpada w drgania ale nie jest to aż tak uciążliwe, lecz jest jeszcze problem z kołysaniem ciągnika na boki gdy się jedzie na pusto, odnosi się wrażenie jakby jedno koło było jajkowate...

Opublikowano

Naprawa kabiny polega na podniesieniu całej kabiny i wymianie czterech podpór mocujących kabinę do ramy. Części jest cała duża drewniana skrzynia i faktycznie teraz drgania ustały. Z tego co wiem to wymieniają to tylko osobą które zgłosiły problem na gwarancji i walczyły o wymianę.

Opublikowano

Jak u mnie ewidentnie wibracje idą od opon to co ma mocowanie kabiny? Tym bardziej że mam amortyzowaną kabinę? Opony badziew i tandeta ale o wymianie opon można zapomnieć... Chyba że sami sobie wymienicie.

Opublikowano

Ewidentnie jest to wina "poduszek"  kabiny (u nas pomogło) zależności od wersji wymieniane są one na wsporniku przednim i tylnym  jeśli np. jest to ciągnik bez amortyzacji, proszę skontaktować sie z dealerem bo jest to program darmowy tylko koszt dojazdu serwisu jest odpłatny, tak bynajmniej było u nas po drugie 6M maja pare programów naprawczych warto sie zainteresować a dealer wspominał o możliwości zamontowania amortyzacji takiej jak maja nowe 6155M 

Opublikowano

U mnie w 6150R również firestone. 

Drgania byky w przedziale 8-20km

Ale nie byko tragedii i ogólnie nikt na to nje zwracał uwagi. 

Dopiero w serwisie dowiedziałem się że jedt jakąś akcja serwisowa. I wymienili gratis 

Opublikowano

Wymienili amortyzację kabiny, inne większe łapy, mieli na to tak zwany przez nich program poprawy produktu. 

 

Dodatkowo w ttm programie wymienili kolektor wydechowy bo podobno pękają i coś mówili że jeszcze jest program na przednie błotniki 

Mogę wysłać zdj zawieszenia kabiny przed i po wymianie. 

Ale to na messseger z facebook

Mój nick na fb Jacek Mann pisać śmiało 

Opublikowano

Byli u mnie z serwisu z nowymi felgami i oponami Mitas. Zmieniliśmy opony z felgami i jest zupełnie inaczej. Nie ma wibracji. Czyli ewidentnie wina opon.  Jak teraz coś wywalczyć z serwisem a potem z Firestonem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v