chillout89

Drgania w ciągnikach John Deere 6M(ostrzeżenie)

Polecane posty

chillout89    1

Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

posiadam jd 6150r a znajomy 6150m na oponach firestone i zadnych drgan nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chillout89    1

adamgidu jakie opony posiadasz?, u nas we wtorek serwis ma być i przedstawiciel firestone i zobaczymy co powiedza ? 

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgidu    0

mam opony firestony tez byli u mnie panowie od opon z warszawy o nic modrego noe powiedzieli wszysko ok i takie tam ja juz rok z tym walcze podobno to od poduszek kabiny ja zmienialem na inne ale i tak trzepie najgorzej jest jak sie zwalnia z max predkosci zeby gdzies skrecic tak pozatym to to w serwisie zalozylimi mocowanie tlumika na gumie i coutke lepiej jest ile masz motogodzin jak ci sie konczy gwarancja to walcz niechrzeduzaja do wyjasnienia usterki . na miszelinach w 6170m u delera jezdzilem i tez drgania byly. gosc z john deere polska gadal ze wszyskie rki i mki tak trzesa nawet podawal konkretne predkosci przy ktprych wpada w wibracje wiec niewiem czy niektorzy tego nie czuja czy co .....sory za bledy

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    23

To tylko ciągnik do pola.Drgania są od przedniego napędu bo jest w nim blokada automatyczna czyli mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu i na zakrętach będą drgania przede wszystkim plastykowych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler    16

Panowie z innej beczki. Mam Taki problem z tymi oponami zauważyłem dopiero wczoraj jak myłem traktor (200 h) strasznie pękają na protektorze i na obwodzie opony. Problem dotyczy przednich i tylnych opon. Pęknięcia są poważne dochodzą aż do obwodu obony i to w paru miejscach. wcześniej miałem continentale 520 10 lat i takiego czegoś nie miałem a przy tych taki babol.

 

Proszę o wypowiedz użytkowników  tych opony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi29    0

Koledzy a czy te drgania mogłyby byc od tłumnika ??? wcześniej miałem 6320 i tam był tłumnik raz ze mniejszy a dwa ze był jeszcze mocowany przy kabinie na takich gumach !!!

teraz w r raz ze wielka rura to dwa ze mocowane gdzies tam na dole , sprawdzałem jakto wygląda i nie zauważyłem zednego tłumnika drag,żadnych gum etc . Tylko że u mnie nie występuja drgania jak silnik chodzi tylko jak sie jedzie w przediale 12-20m km/h Co o tym myslicie ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

Jestem właśnie posiadaczem 6150m i owszem są drgania ale spowodowane tym że bieżnik w oponach źle mi się ścierał nie wiem czym to spowodowane ale wymieniłem na jakieś michelin jak zauważyłem to już dużo ciągników takich ma i jak na razie nic nie mogę powiedzieć bo mam je dopiero 2 tygodnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

Witam mam podobny problem ciągnik do 6105R na asfalcie podczas odpuszczania gazu wszystko zaczyna wibrować i robi się bardzo głośno w kabinie. Opony też Firstone. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronom281    0

Posiadam model 6100mc i mam ten sam problem. Jak zgłaszałem w serwisie to mi tylko powiedzieli że trzeba było wziąć amortyzacje przedniej osi. U kogoś się ten problem rozwiązał czy trzeba się już do tego przyzwyczaić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    15

Teź w 150m mam to samo na firestonach, teraz juz wiem źe tylko Treleborg TM800


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

to jest wina opon ale nie ma co sie martwic bo sa tak badziewne ze szybko sie zdzieraja wiec mozna rok sie pomeczyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamgidu    0

witam 6150 m wibracje w kabinie jezeli ktos zna temat prosze o kontakt nr 798658099 w mojim ciagniku drgania doprowadzily do tego ze wszysko lata jak ursusie gwarąncja przedluzona juz 2 raz na kolejny rok tozwiazania brak w nowych modelach pofobno zmieniono cos na ramie ale do starego nieda sie zadaptowac jak cos ktos chce wiedziec lub ma jakiej info prosze dzwonic 798658099

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduncio34    0

Skontaktujcie się z najbliższym serwisem John Deere i podajcie swój VIN w modelach 6M pojawiła się kampania naprawcza na elementy mocowania kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    7

Ale jakiej kabiny to dotyczy? Sztywnej czy amortyzowanej mechanicznie?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    1

Skontaktujcie się z najbliższym serwisem John Deere i podajcie swój VIN w modelach 6M pojawiła się kampania naprawcza na elementy mocowania kabiny.

 

Coś więcej możesz powiedzieć bo mój przedstawiciel nic nie wie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    7

skąd ta pewność ze podzespoły z serii 6M są produkowane w Chinach?

 

 

Nie są. Tylko jakieś małe nieruchome elemenciki. I nie produkowane tylko składane jeśli już a to ogromna różnica. Każdy producent składa w Chinach bo jest tam najtańsza siła robocza czy to Fendt, Mercedes, Bosch czy Nawet Daf. Na mojej Mce widać fabryke z USA i Niemczech.

 

 

No i czekamy na konkretniejsze informacje odnośnie tej akcji serwisowej.


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Baldek
      Witam Wszystkich ,gdzie w województwie wielkopolskim lub sąsiadujących kupię naprawdę dobry używany traktor John Deere z oryginalnym przebiegiem i dobrym wygladem !! Najbardziej interesuje mnie 6920,6920S lub7710 ,7810. Jaka firmę bądź , dealera ,handlarza a nie picera polecacie????
    • Przez TheZielonyJohny
      Witam
      Proste i szybkie pytanko 
      JD 6130R AQ ( AP nie wchodzi w grę ) czy Case Maxxum 135 CVX ?
      Macie jakieś porównanie ? 
      Ciągnik przeznaczony do pracy z rozsiewaczem 2750l +700kg waga własna, opryskiwacz 3000l +2t waga własna, transport. 
      Teren podgórski. 
      Chodzi mi tylko i wyłącznie o pracę, ceny znam. 
    • Przez XkajkopterX17
      Witam, szukam posiadaczy ciągnika John Deere 6110r, czy ciągnik jest wystarczający do prac średnio-ciężkich, chodzi w skrócie o zastąpienie John Deere'a 6420 Premium
      Jaką posiadacie opinię na jego temat jak wyglądają jego rzeczywiste osiągi, spalanie itd.
    • Przez krzysztoffo
      Witam ostatnio żucił mi się w oczy John deere 6810 z 2002 roku posiadający skrzynię auto power.Ciagnik obejzalem wszystko mi w nim pasuje Tylko obawiam się tej skrzyni.Jakie są wasze opinie na jej temat,na co zwrócić uwagę przy niej i jakie są ewentualne koszty naprawy.Dodam iż ciagnik posiada 8tyś mth.
    • Przez zolw
      Witam.
      Od roku jestem posiadaczem ciągnika JD 5515 z skrzynią 24/12 z rewersem elektro-hydraulicznym, skrzynia jest po całkowitym remoncie i ciągle jest z nią jeden problem, mianowicie do przodu dobrze jedzie tylko na przyspieszaczu, a do tyłu to rożnie czasem na zimnym oleju dobrze jedzie a czasami trzeba bardzo długo go grzać tak samo jest z biegami do przodu bez zająca, kiedy występują przymrozki trzeba nawet 30 min jeżdzić na zającu  aby bez niego płynnie jechał i ruszał. Jedyny błąd jaki występuje to : Code 00 (i ten nie zawsze). W ciągniku rozgrzewam olej w skrzyni zanim ruszę. Reszta osprzętu działająca na hydraulice chodzi bez zarzutu (podnośnik, wyjścia hydrauliczne czy wspomaganie)  Dzięki za wszelkie sugestie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.