Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 

Opublikowano (edytowane)

adamgidu jakie opony posiadasz?, u nas we wtorek serwis ma być i przedstawiciel firestone i zobaczymy co powiedza ? 

 

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
  • Like 1
Opublikowano

mam opony firestony tez byli u mnie panowie od opon z warszawy o nic modrego noe powiedzieli wszysko ok i takie tam ja juz rok z tym walcze podobno to od poduszek kabiny ja zmienialem na inne ale i tak trzepie najgorzej jest jak sie zwalnia z max predkosci zeby gdzies skrecic tak pozatym to to w serwisie zalozylimi mocowanie tlumika na gumie i coutke lepiej jest ile masz motogodzin jak ci sie konczy gwarancja to walcz niechrzeduzaja do wyjasnienia usterki . na miszelinach w 6170m u delera jezdzilem i tez drgania byly. gosc z john deere polska gadal ze wszyskie rki i mki tak trzesa nawet podawal konkretne predkosci przy ktprych wpada w wibracje wiec niewiem czy niektorzy tego nie czuja czy co .....sory za bledy

 

 

Opublikowano

To tylko ciągnik do pola.Drgania są od przedniego napędu bo jest w nim blokada automatyczna czyli mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu i na zakrętach będą drgania przede wszystkim plastykowych części.

Opublikowano

Panowie z innej beczki. Mam Taki problem z tymi oponami zauważyłem dopiero wczoraj jak myłem traktor (200 h) strasznie pękają na protektorze i na obwodzie opony. Problem dotyczy przednich i tylnych opon. Pęknięcia są poważne dochodzą aż do obwodu obony i to w paru miejscach. wcześniej miałem continentale 520 10 lat i takiego czegoś nie miałem a przy tych taki babol.

 

Proszę o wypowiedz użytkowników  tych opony. 

Opublikowano

Koledzy a czy te drgania mogłyby byc od tłumnika ??? wcześniej miałem 6320 i tam był tłumnik raz ze mniejszy a dwa ze był jeszcze mocowany przy kabinie na takich gumach !!!

teraz w r raz ze wielka rura to dwa ze mocowane gdzies tam na dole , sprawdzałem jakto wygląda i nie zauważyłem zednego tłumnika drag,żadnych gum etc . Tylko że u mnie nie występuja drgania jak silnik chodzi tylko jak sie jedzie w przediale 12-20m km/h Co o tym myslicie ???

Opublikowano

Jestem właśnie posiadaczem 6150m i owszem są drgania ale spowodowane tym że bieżnik w oponach źle mi się ścierał nie wiem czym to spowodowane ale wymieniłem na jakieś michelin jak zauważyłem to już dużo ciągników takich ma i jak na razie nic nie mogę powiedzieć bo mam je dopiero 2 tygodnie 

Opublikowano

Witam mam podobny problem ciągnik do 6105R na asfalcie podczas odpuszczania gazu wszystko zaczyna wibrować i robi się bardzo głośno w kabinie. Opony też Firstone. 

Opublikowano

Posiadam model 6100mc i mam ten sam problem. Jak zgłaszałem w serwisie to mi tylko powiedzieli że trzeba było wziąć amortyzacje przedniej osi. U kogoś się ten problem rozwiązał czy trzeba się już do tego przyzwyczaić?

Opublikowano

witam 6150 m wibracje w kabinie jezeli ktos zna temat prosze o kontakt nr 798658099 w mojim ciagniku drgania doprowadzily do tego ze wszysko lata jak ursusie gwarąncja przedluzona juz 2 raz na kolejny rok tozwiazania brak w nowych modelach pofobno zmieniono cos na ramie ale do starego nieda sie zadaptowac jak cos ktos chce wiedziec lub ma jakiej info prosze dzwonic 798658099

Opublikowano

Skontaktujcie się z najbliższym serwisem John Deere i podajcie swój VIN w modelach 6M pojawiła się kampania naprawcza na elementy mocowania kabiny.

 

Coś więcej możesz powiedzieć bo mój przedstawiciel nic nie wie. 

Opublikowano

skąd ta pewność ze podzespoły z serii 6M są produkowane w Chinach?

 

 

Nie są. Tylko jakieś małe nieruchome elemenciki. I nie produkowane tylko składane jeśli już a to ogromna różnica. Każdy producent składa w Chinach bo jest tam najtańsza siła robocza czy to Fendt, Mercedes, Bosch czy Nawet Daf. Na mojej Mce widać fabryke z USA i Niemczech.

 

 

No i czekamy na konkretniejsze informacje odnośnie tej akcji serwisowej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v