Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wygląda na to że jak ktoś ma samą prod. roś. to chyba najlepiej rozejrzeć się za starszą konstrukcją z przed paru lat bez pdf i adblue i jak zadbany ciągniczek to pochodzi dłużej niż te nowe. Jak np. mam 3 i po 500mtg robie każdym przez rok. To nawet jak będzie miał jakiś używany ze 3tysiączki to pochodzi i tak 15lat albo lepiej bez remontu bo co z tego że na PROW się ktoś załapie jak ceny nowych są tak wywindowane że i tak kredytu sporo zostanie no chyba że używany ktoś ma na sprzedaż to wyjść może prawie za darmo...

Opublikowano

Koledzy z racji, że zbliża się nowy PROW czas zacząć rozglądać się za jakimś ciągnikiem. Chciałbym aby miał koło 150 km 6, cylindrów, w miarę dobrze wyposażony. Stąd moje pytanie jakiej firmy ciągniki polecacie i dealerów?

Zastanawiałem się nad:

-Massey Ferguson 7615 w Dyna-6

-Deutz-Fahr Agrotron 6.150 / Lamborghini Spark 150

-Claas Arion 630

-Case Puma 145

Będzie on pracował w pługu Poettinger 4 skiby, kosiarka 3m Poettinger z kondycjonerem, prasa Lely Welger RP 445, talerzówka zawieszana 3m z hydropackiem i spiętym siewnikiem. 

 

Co byście wybrali i dlaczego? 

 

Opublikowano

ja na twoim miejscu wybrał bym MF lub DF, też myślę nad ciągnikiem nad prow i rozgladalem się już i widziałem wszystkie te 4 ciągniki to najlepsze wrażenie zrobił na mnie deutz i massey ferguson i jeśli będziemy brać to tylko te 2 marki (fendt odpadł bo cena nie dla nas)

Opublikowano

za Jakie pieniadze ?

Masseya wyliczyli mi 360 netto ale to cena wyjsciowa jeszcze do negocjacji. Wiadomo ze im mniej tym lepiej bo można wtedy w to miejsce kupic cos innego ale ciągnik jest inwestycja na wiele lat i nie wiem czy warto oszczędzać a w Masseyu pracowalo sie naprawde super

Puma będzie fajnym wyborem

A mógłbyś powiedziec cos więcej o tym ciagniku? Jak z awaryjnością komfortem pracy i spalaniem?

ja na twoim miejscu wybrał bym MF lub DF, też myślę nad ciągnikiem nad prow i rozgladalem się już i widziałem wszystkie te 4 ciągniki to najlepsze wrażenie zrobił na mnie deutz i massey ferguson i jeśli będziemy brać to tylko te 2 marki (fendt odpadł bo cena nie dla nas)

No nam tez najbardziej przypadł do gustu Massey i df. Fendt odpada z racji na cene i jak dla mnie sterowanie jest malo przejzyste. Różnica w pieniądzach jakas jest i poważnie zastanawiamy sie nad df tylko ze słabo sie komponuje z nasza prasa i chyba wzięlibyśmy lamborghini bo to jest tylko roznica w cenie za kolor a reszta to samo co df a jednego lamborghini juz mamy 12 lat i nic sie z nim nie dzialo

A dlaczego nie bierzesz pod uwagę Valtry?

Bo z tego co widzę w galerii to chyba miałeś ją na testach?

Wlasnie zapomniałem jej dopisać. Byla na testach i tez bardzo fajny ciągnik zwłaszcza ta nowa wersja T

jeśli w poprzednim prow brałem ciągnik to teraz też magie

My ostatnio ciągnik kupowaliśmy 12 lat temu i nie z żadnego programu tylko za swoje pieniądze wiec mam nadzieje ze teraz uda sie cos z programu wyrwać

Opublikowano

Valtra T na Hitechu to ciągnik komfortowy,nowoczesny ale też nie jest jakaś bardzo przesadzona i przekombinowana więc z trwałością i późniejszymi naprawami nie będzie kłopotów.

Do tego przednia oś jest pod silnikiem przez co jest dobrze dociążona i ciągnik ma lepszy uciąg a i przy ciężkich zawieszanych maszynach będzie bardzo stabilna.

Ma to też wadę bo gorzej się nią manewruje i skręca ale skoro nią jeździłeś to już wiesz czy ci to przeszkadza czy nie :)

Przekładnia Hitech jest już produkowana z kilkanaście lat więc wszystko jest w niej sprawdzone i dopracowane.

Opublikowano

u nas maja valtry silnik wyzylowany poszla skrzynia masakryczna kasa ale maja tez nowe massey i johna nic tylko tankuja
najwyzej punktowane w tym prow ponoc beda maszyny do nawozenia do siania zwlaszcza poplonow wogole rozwiazania ktora ze tak powiem w znacznym stopniu przyczyniaja sie do ochrony srodowiska jak np beczkowoz z aplikatorem albo nowy opryskiwacz

Opublikowano

z własnego doświadczenia nie polecam deutz fahr. a zwłaszcza na ttv. posiadamy 2 df k430 cieknie olej z silnika zbiornik z płynu chłodniczego pękł. a o spalaniu to już wogule nie mowie.
mamy też drugi ttv 630 w którym płyn chłodniczy uciekał do silnika i nie ma ciśnienia w hydraulice

Opublikowano

Jak coś pomoże to:
Posiadam Case Puma 145 ze skrzynią powershift. Zrobiłem nim 200h i zero problemów jak narazie. Spalanie jest naprawdę przyzwoite bo przy pracy tj jak oranie 4 skibowym, talerzowanie broną ciągnioną, agregat ciężki 4m, gruberowanie, spalił mi około 10,5 litra na h. Komfort też na bardzo dobrym poziomie bo w kabinie cichutko i dzieki amortyzacji przedniej oski i kabiny pracuję się w polu jak i w transporcie bardzo dobrze. 
Posiadam też DF agrotrona 105km z ładowaczem czołowym też w 6 cylindrach ale ciągnik chodzi jak pszczółka. Ekonomiczny strasznie, pali bardzo mało (nie mierzyłem ile ale naprawdę jest dobrze) i narazie bez awarii a przepracował u mnie nie mało. 
Mam też dwóch sąsiadów co posiadają Case. Jeden Pume 145 taka jak ja i drugi Maxxuma 125 i jak narazie też są mega zadowoleni. 
Znajomy ma też nowego DF Agrotrona nie pamiętam ile koni ale około 150 też tyklo że na zwykłej skrzyni nie ttv i ma go 3 lata. Oprócz wybitej szyby też nie ma problemów. Spalanie mówił że też jest na bardzo dobrym niskim poziomie. 
Moim zdaniem zastanów się nad tymi dwoma. U mnie w okolicy jeździ sporo Case`ow i i starszych i nowszych i wszyscy są zadowoleni nikomu nic szwankuje ani nikt nie narzeka na spalanie.
Co do Valtr Fendtów i MF nie mam żadnej opini bo nie brałem wg ich pod uwagę ze względu na cene. Chociaż zawsze moim marzeniem było kupno nowego jelonka 6r jednak cena też była dość wysoka a znajomy w dodatku który go posiada mówi że dość sporo chleje. 
Pozdrawiam. 

Opublikowano

W zeszłym roku miałem podobny dylemat między mf7615, case cvx145 a claas arion 620.
Padło na claasa na cmatic. MF był zdecydowanie za drogi ok 380netto na skrzyni Vt,case poległ na pokazie a claas na teście wybronił się i cena do wyposażenia wychodziła najkorzystniej.

Opublikowano

Witam pracuje za granica na farmie  jako traktorzysta juz 10 lat przez ten czas przez farme przewinelo sie grubo ponad 100 ciagnikow byly przerozne marki i modele .Od trzech lat zostal tylko JD w przedziale 140km mamy JD 6M140 Maszyna nie do zajechania a chlopaki z Polski maja ciezka noge.Mamy 4 takie modele trafily do nas prosto z fabryki Pierwszy przeglad na 500mth wszystkie 4 zero problemow a ciagaja po 12-14 godz dziennie 7 dni w tyg przez piec miesiecy 18 tonowe przyczepy.W niecale 4 miesiace nakreca sie 1000mth Termin nastepnej wymiany oleju ciagniki maja przekroczony o 400mth ale nikogo to nie obchodzi i nikt o to nie dba nie ma na to czasu bo ciagniki pracuja dwa lata i zostaja sprzedawane np do Polski gdzie handlarz juz go odmlodzi. To naprawde twarde maszyny zdarzaja sie takze usterki ale raczej drobne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v